Hyvä ystäväni meni naimisiin ja minulle iski kateus.
Todella hyvä ystäväni meni naimisiin muutama kuukausi sitten.
Minä järsjestin polttarit ym. En hirveesti saanut kiitosta mistään, vaikka olen auttanut hääjärjestelyissä.
Hääpäivän aamuna morsian oli minun luonani ja sulhanen heidän yhteisessä kodissa. Koko edellisen illan ystäväni hermoili häistä ja sätti myös minua, kun joku asia oli unohtunut.
En tiedä mistä se kateus ja turhautuminen tuli, mutta kun ystäväni kävi aamulla suihkussa menin vähän fiksaamaan hänen hääpukuaan. Hääpuvun selkäosasta nyörityksen takaa raksin saumoja rikki. Ystäväni puki hääpuvun päälle ja minä pistin sen selästä kiinni niin että ei huomannut puvun olevan rikki. Myöhemmin puku rupesin valumaan ja kangas pettämään ja tuli illalla ilmi että puku on "ratkennut".
Nyt kaduttaa ja hävettää! Joka päivä vaan toivon että ystäväni ei saa tietää.
Kommentit (46)
Toivottavasti ap jää kiinni tän ketjun perusteella. Ja menettää kaikki ystävänsä.
Et kyllä täällä kertoisi jos olisi tapahtunut. Mutta virkistävä juttu! Tai sitten sabotoit jotain muuta kuin pukua. Kuuluisi aika äkkiä pienessä Suomessa morsiamelle saakka tämän palstan jutut. Kohtahan tää on varmaan Iltiksessä. Vai tapahtuiko ulkomailla?
Ei kai kukaan aikuinen nyt tuollaista tekisi omalle ystävälle???
Ei siinä mitään jos on kateellinen ja myöntää sen itselleen. Se on vain tunne. Mutta jos toivoo toiselta onnea pois, toivoo pahaa tai tekee jotain ilkeää niin se ei ole ok.
Henkisen kasvun paikka.
Enpä vähään aikaan ole kuullut yhtä idioottimaisesta käytöksestä ” ystävän” toimesta. Pieni itsetutkistelu paikallaan!
Ihmiset täällä heti syyllistää ja hyökkää. Mitäs morsian oli ilkeä?? Tyhmyydestä sakotetaan. Minusta morsian sai ansionsa mukaan....ehkä vähän ampu yli ku mekko on tippunu kesken häiden päältä, mut silti.
No tuossa kymmenessä ystävässäni oli sekä miehiä että naisia, en voi tietää kuka heistä voiteen vei, on voinut teorissa olla mieskin. - Kuorintavoiteen hetkellinen omistaja