Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä ystäväni meni naimisiin ja minulle iski kateus.

Vierailija
27.03.2019 |

Todella hyvä ystäväni meni naimisiin muutama kuukausi sitten.
Minä järsjestin polttarit ym. En hirveesti saanut kiitosta mistään, vaikka olen auttanut hääjärjestelyissä.
Hääpäivän aamuna morsian oli minun luonani ja sulhanen heidän yhteisessä kodissa. Koko edellisen illan ystäväni hermoili häistä ja sätti myös minua, kun joku asia oli unohtunut.
En tiedä mistä se kateus ja turhautuminen tuli, mutta kun ystäväni kävi aamulla suihkussa menin vähän fiksaamaan hänen hääpukuaan. Hääpuvun selkäosasta nyörityksen takaa raksin saumoja rikki. Ystäväni puki hääpuvun päälle ja minä pistin sen selästä kiinni niin että ei huomannut puvun olevan rikki. Myöhemmin puku rupesin valumaan ja kangas pettämään ja tuli illalla ilmi että puku on "ratkennut".
Nyt kaduttaa ja hävettää! Joka päivä vaan toivon että ystäväni ei saa tietää.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus teettää hulluja asioita...

Vierailija
2/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla totta, tuollaisia "ystäviä" ei soisi olevan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväs oma vika....luottaa pukunsa väärien ihmisten "käsiin" :D

Vierailija
4/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ihana provo -  tälläiseen en ole vielä törmännyt. 

Vierailija
5/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja sä oot sekasin! Hae jo apua, ei oo normaalia tollanen kateus!

Vierailija
6/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl go girl!

Vierailija
7/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tää oli provo. Muutoin olet ihan hirveä, etkä voi tituleerata itseäsi ystäväksi. Toivon, että morsian saa tietää tempustasi....

Vierailija
8/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin.

Väärin teki myös kiittämätön morsian, joka ei arvostanut uurastustasi vaan kaikenhuipuksi sätti.

Vierailija
9/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tää oli provo. Muutoin olet ihan hirveä, etkä voi tituleerata itseäsi ystäväksi. Toivon, että morsian saa tietää tempustasi....

Ei ole provo. Tämä ihan oikeasti tapahtui.

Nyt kun ajattelen melkein joka päivä asiaa, tulee ihan tuskahiki. Ehkä oli stressiä ja liikaa kaaosta ympärillä, muuta syytä tekemiselleni en keksi.

Ap

Vierailija
10/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan. Not.

Vierailija
11/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia mulla ei ole ”kavereita”.

Vierailija
12/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian vie varmasti pukunsa liikkeeseen näytille ja ompelija huomaa, että pukua on sabotoitu. Voit jo varautua korvausvaateisiin ja ystävän menetykseen.

Vierailija
13/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, ihana provo -  tälläiseen en ole vielä törmännyt. 

Miten te aina jaksatte. Mistä tiedät että tarina ei ole totta??? Voi hyvinkin olla että on tapahtunut. Olisit hakenut poliisi amk:hon ni ei tarvis täällä leikkiä pikku poliisia.

Vierailija
14/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsian vie varmasti pukunsa liikkeeseen näytille ja ompelija huomaa, että pukua on sabotoitu. Voit jo varautua korvausvaateisiin ja ystävän menetykseen.

Ompelija sanoo, että morsian vetäny liikaa viinaa ja pöhöttynyt. Tai lihonnut ennen häitä.

Vierailija
15/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best friends 4ever!!

Vierailija
16/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ajattelen melkein joka päivä asiaa, tulee ihan tuskahiki. Ehkä oli stressiä ja liikaa kaaosta ympärillä, muuta syytä tekemiselleni en keksi.

Ap

Itsekö et ole koskaan ollut äreänä kovan stressin alla?

Vierailija
17/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä selittele. Sulla on ongelma.

Vierailija
18/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset ovat raivostuttavia. Itse sain ihanan kuorintavoiteen syntymäpäivälahjaksi avomieheltäni. Olin innoissani siinä ja laitoin sen kylpyhuoneen kaapin takaosaan, josta tarkoitus ottaa käyttöön heti kun nykyinen loppuisi. No kas kas, se voide olikin hävinnyt syntymäpäiväjuhlieni aikana. Paikalla noin 10 ystävääni ja joku ilmeisesti ei kestänyt sitä, että sain kivan lahjan. Kellään vieraista ei ole mitään talousvaikeuksia, itse olen ehkä porukan köyhimpiä, joten uskoisin motiivina olleen enemmänkin kateus kuin oikea tarve. Harmi kun en mitenkään saa selville, kuka oli kyseessä. Epäilen kyllä yhtä, joka viipyi vessassa kauan "vaihtaen vaatteitaan". Ehkä hän sitten samalla kävi läpi kaapit. No, ei voi tietää.

Vierailija
19/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että ap:llä on ongelmia. Ihmiset luottaa toisiin ihmisiin liian helposti, siinä on se ongelma. Ap toimi niinkuin siinä tilanteessa parhaaksi näki.

Vierailija
20/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tunnusta ja pyydä anteeksi ystävältäsi. Keksi tosin vähän parempi selitys ennen. Ja mene terapiaan, tarvitset sitä.