Hyvä ystäväni meni naimisiin ja minulle iski kateus.
Todella hyvä ystäväni meni naimisiin muutama kuukausi sitten.
Minä järsjestin polttarit ym. En hirveesti saanut kiitosta mistään, vaikka olen auttanut hääjärjestelyissä.
Hääpäivän aamuna morsian oli minun luonani ja sulhanen heidän yhteisessä kodissa. Koko edellisen illan ystäväni hermoili häistä ja sätti myös minua, kun joku asia oli unohtunut.
En tiedä mistä se kateus ja turhautuminen tuli, mutta kun ystäväni kävi aamulla suihkussa menin vähän fiksaamaan hänen hääpukuaan. Hääpuvun selkäosasta nyörityksen takaa raksin saumoja rikki. Ystäväni puki hääpuvun päälle ja minä pistin sen selästä kiinni niin että ei huomannut puvun olevan rikki. Myöhemmin puku rupesin valumaan ja kangas pettämään ja tuli illalla ilmi että puku on "ratkennut".
Nyt kaduttaa ja hävettää! Joka päivä vaan toivon että ystäväni ei saa tietää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tää oli provo. Muutoin olet ihan hirveä, etkä voi tituleerata itseäsi ystäväksi. Toivon, että morsian saa tietää tempustasi....
Ei ole provo. Tämä ihan oikeasti tapahtui.
Nyt kun ajattelen melkein joka päivä asiaa, tulee ihan tuskahiki. Ehkä oli stressiä ja liikaa kaaosta ympärillä, muuta syytä tekemiselleni en keksi.Ap
Tunnusta ja pyydä anteeksi ystävältäsi. Keksi tosin vähän parempi selitys ennen. Ja mene terapiaan, tarvitset sitä.
Kuka hullu nyt tommosen tunnustaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tää oli provo. Muutoin olet ihan hirveä, etkä voi tituleerata itseäsi ystäväksi. Toivon, että morsian saa tietää tempustasi....
Ei ole provo. Tämä ihan oikeasti tapahtui.
Nyt kun ajattelen melkein joka päivä asiaa, tulee ihan tuskahiki. Ehkä oli stressiä ja liikaa kaaosta ympärillä, muuta syytä tekemiselleni en keksi.Ap
Tunnusta ja pyydä anteeksi ystävältäsi. Keksi tosin vähän parempi selitys ennen. Ja mene terapiaan, tarvitset sitä.
Kuka hullu nyt tommosen tunnustaisi?
Ihminen, jolla on jonkilaiset moraalin rippeet jäljellä.
Tää on hauska. Jään jännittämään, mitä tapahtuu kun mekko käy ompelijalla.
Ystäväsi oli kiittämätön avustasi ja sätti. Tuonlaisille ystäville on ihan hyvä näyttää mistä kana pissii ja kuka määrää. Seuraavan kerran kun ystäväsi on kiittämätön voit lämmöllä muistella että onneksi rikoit puvun.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauska. Jään jännittämään, mitä tapahtuu kun mekko käy ompelijalla.
Häistä aikaa jo kuukausia, eikä morsian vieläkään tiedä. Luulen että ei saa koskaan tietää..
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi oli kiittämätön avustasi ja sätti. Tuonlaisille ystäville on ihan hyvä näyttää mistä kana pissii ja kuka määrää. Seuraavan kerran kun ystäväsi on kiittämätön voit lämmöllä muistella että onneksi rikoit puvun.
Oletpa kyvytön käyttäytymänä aikuisella tavalla. Normaalilla tunneälyllä varustettu ihminen olisi tuossa tilanteessa sanonut morsiamelle näin: "Hei tiedän että sinulla on stressiä hääpäivän johdosta, mutta minun sättimiseni ei nyt auta. Pidetänä hauska päivä, haluat ko jotain nyt, esim.skumppaan?" Toisen omaisuuden vahingoittaminen on todella ala-arvoista ja kertoo paljon pahaa tekijästään.
Ei helv...luulitko, etten lue Vauva-palstaa?!!! Enpä olisi uskonut sinusta...
Tämän nyt on pakko olla provo tai joku muu on repinyt hääpuvun tai jostain muusta syystä on tehnyt tänne feikin tunnustuksen, vierittääkseen syyn toisen niskaan. Ei kai kukaan ilnmoita tällaista täällä, ja kerro vielä häiden ajankohtaakin.
...ja sit leikkasin tukan mun kaverin Barbielta kun olin niin kade...
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset ihmiset ovat raivostuttavia. Itse sain ihanan kuorintavoiteen syntymäpäivälahjaksi avomieheltäni. Olin innoissani siinä ja laitoin sen kylpyhuoneen kaapin takaosaan, josta tarkoitus ottaa käyttöön heti kun nykyinen loppuisi. No kas kas, se voide olikin hävinnyt syntymäpäiväjuhlieni aikana. Paikalla noin 10 ystävääni ja joku ilmeisesti ei kestänyt sitä, että sain kivan lahjan. Kellään vieraista ei ole mitään talousvaikeuksia, itse olen ehkä porukan köyhimpiä, joten uskoisin motiivina olleen enemmänkin kateus kuin oikea tarve. Harmi kun en mitenkään saa selville, kuka oli kyseessä. Epäilen kyllä yhtä, joka viipyi vessassa kauan "vaihtaen vaatteitaan". Ehkä hän sitten samalla kävi läpi kaapit. No, ei voi tietää.
Miten joku voi olla kateellinen kuorintavoiteesta???
Minun kävisi todella sääliksi, jos joku saisi syntymäpäivälahjaksi kuorintavoiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset ihmiset ovat raivostuttavia. Itse sain ihanan kuorintavoiteen syntymäpäivälahjaksi avomieheltäni. Olin innoissani siinä ja laitoin sen kylpyhuoneen kaapin takaosaan, josta tarkoitus ottaa käyttöön heti kun nykyinen loppuisi. No kas kas, se voide olikin hävinnyt syntymäpäiväjuhlieni aikana. Paikalla noin 10 ystävääni ja joku ilmeisesti ei kestänyt sitä, että sain kivan lahjan. Kellään vieraista ei ole mitään talousvaikeuksia, itse olen ehkä porukan köyhimpiä, joten uskoisin motiivina olleen enemmänkin kateus kuin oikea tarve. Harmi kun en mitenkään saa selville, kuka oli kyseessä. Epäilen kyllä yhtä, joka viipyi vessassa kauan "vaihtaen vaatteitaan". Ehkä hän sitten samalla kävi läpi kaapit. No, ei voi tietää.
Minun kävisi todella sääliksi, jos joku saisi syntymäpäivälahjaksi kuorintavoiteen.
No, se oli lempikuorintavoidettani, todella laadukasta merkkituotetta. Selkeästi jollekulle muullekin kelpasi, kerta katosi. Kyllä vaan kateus vie joskus kalatkin vedestä. - Tuon kuorintavoiteen hetkellinen omistaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se oli lempikuorintavoidettani, todella laadukasta merkkituotetta. Selkeästi jollekulle muullekin kelpasi, kerta katosi. Kyllä vaan kateus vie joskus kalatkin vedestä. - Tuon kuorintavoiteen hetkellinen omistaja
Yllättävän moni mamma täälläkin valittelee kun miehet ei muista synttäreitä eikä jouluja, joten todellakin lahjan saajalle mieluinen lahja voi aiheuttaa kateutta, jos oma mies ei anna mitään. Kertoo että lahjan saajalla on rakastava mies, joka vielä muistaa mistä kuorintavoiteen avovaimonsa pitää ja käy erikseen ostamassa juuri tuota lahjaksi. Toivon todella että tuon kuorintavoiteen vrastaja ja tämän tarinan Ap joskus jäävät kiinni ilkeistä teoistaan.
Ajatelkaa jos morsian tulee Vauva-palstalle ja tunnistaa pikku-kade-AP:n.
Voi olla ystävyys katkolla, mitä luulette?
Kyllä noita kateellisia oikeasti on... Mulla on uudet kengät kaveri pilannut, koruja hävinnyt, meikkejä tuhrittu, hiusjuttuja hävinnyt ym. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Puolustatko todella tuollaista ilkimystä? Minusta tuollainen käytös on lapsellista ja todella noloa. En tunnustaisi ystäväkseni enää ikinä jos jäisi kiinni.
Ap luultavasti käynyt ja painamassa ystävänsä miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap luultavasti käynyt ja painamassa ystävänsä miestäkin.
Haha, tuskin. Ap on yrittänyt kyllä,mutta ei ole tainnut mies kiinnostua, siksi piti repiä mekkoa, tuskin pikkusättiminen oli ainoa syy. Ap:n kaltaiset naiset jäävät usein yksin, sillä ilkeä ja pikkumainen luonne paljastuu vähitellen kaikissa pidemmissä ystävyys- ja parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen ystävyys on upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen ystävyys on upeaa.
Kyllä miehetkin osaa kateellisia olla, kyräilijöitä myös. Ei tämä ole sukupuoleen sidottu juttu. :D
Toisiin luottaminen ei ole ongelma, ap:n kusipäisyys on. Ap toimi ilkeästi ja on paha ihminen, joka ei ansaitse yhtään ystävää.