Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö kännykkänne kameroita peitettynä?

Vierailija
27.03.2019 |

Itse olen peittänyt läppärin kameran ja aloin miettimään pitäisikö kännykälle varmuuden vuoksi tehdä sama operaatio.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärin sekä kännykän kamerat on peitetty laastareilla. Just se,kun jotakin olet puhunut ja mainoksia alkaa kyseisestä asiasta "yhtä äkkiä ja yllättäin pyytämättä" putkahdella.Kuumottavaa.Truth is out there.

Vierailija
42/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään haistella pierujani niin että vien käden nenälleni ja euforinen ilme paljastaa mitä touhuan ja olenkin saanut kuulla tästä.Ihmisten elämä tuntuu olevan hieman köyhää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti mahdollista, että joku katselisi tai kuuntelisi minua kannettavan, tabletin tai puhelimen kautta. Käytännössä erittäin epätodennäköistä, koska olen täysin nobody. Elämässä paljon isompia riskejä, joten en huolestu laitteista.

No ihmeen paljon näiden nobodyjen elämä näyttää kiinnostavan joitain...

Vierailija
44/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppärin sekä kännykän kamerat on peitetty laastareilla. Just se,kun jotakin olet puhunut ja mainoksia alkaa kyseisestä asiasta "yhtä äkkiä ja yllättäin pyytämättä" putkahdella.Kuumottavaa.Truth is out there.

Se on kyllä kummallista. Mulle ei putkahtele mitään mainoksia mistään asiasta.

Vierailija
45/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitätkö mikrofoninin jotta sinua ei kuunnella salaa?

En. Jos jotakuta kiinnostaa kuunnella kun kuuntelen musiikkia, soitan viulua, katson telkkaria tai olen luennoilla nii ihan vapaasti. Olen yksin asuva opiskelija niin eipä se mitään arkaluontoista kuule.

Vierailija
46/46 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pyrin etten näkyisi etukamerassa alasti.