Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bi nainen. Kysykää vastaan asiallisiin kysymyksiin?

Katri.
27.03.2019 |

Olen bi nainen ja olen sen jo 12vuotiaasta asti tiennyt. Nyt olen 32v parisuhteessa ollut miehen 4vuotta ja naisen kanssa 3vuotta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK

Vierailija
2/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parisuhde toimi paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi parisuhde toimi paremmin?

Mielestäni naisen kanssa toimi paremmin. Nainen ymmärtää toisen naisen tarpeet paremmin.Ap

Vierailija
4/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olit naisen kanssa parisuhteessa, oliko teistä jompi kumpi se mies?

Vierailija
5/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olit naisen kanssa parisuhteessa, oliko teistä jompi kumpi se mies?

Ei ollut, olimme tasavertaisia. Ap

Vierailija
6/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasta poikkeava kosmologinen vakio mullistaisi käsityksemme universumista lähes vallankumouksellisella tavalla. Mutta kaikkien radikaalien, uusien havaintojen kanssa pitää olla hyvin varovainen. Eräs ilmeinen syy kaukaisten supernovien himmenemiseen voisi olla galaksienvälinen pöly. Supernovaryhmät ovat luonnollisesti pohtineet tätä vaihtoehtoa. Se on kuitenkin epätodennäköinen syy, sillä pöly absorboisi enemmän spektrin sinistä kuin punaista valoa, aivan kuten Auringon laskiessa tapahtuu. Supernovien spektreissä vastaavaa punertumista ei ole havaittavissa. Kaukaisten supernovien spektrit näyttävät samanlaisilta kuin läheistenkin supernovien spektrit, ja tätä on käytetty torjumaan myös kenties vakavin mahdollinen virhelähde: kun katsomme hyvin kaukaisia galakseja, katsomme samalla kauas ajassa taaksepäin. Tiedämme, että kaukaisessa menneisyydessä esimerkiksi raskaita alkuaineita oli nykyistä vähemmän, sillä ne ovat syntyneet juuri supernovaräjähdyksissä. Kenties menneisyydessä supernovat olivatkin erilaisia kuin nykyään. Valitettavasti emme ymmärrä supernovia riittävästi. Emme esimerkiksi osaa selittää täsmällisellä tavalla, miksi ne räjähtävät tai kuinka paljon valoa räjähdyksessä syntyy. Siksi emme myöskään tiedä, miten pieni muutos supernovan spektrissä riittäisi vähentämään kirkkautta supernovaryhmien havaitsemalla tavalla. Kysessähän on vain pieni, 25% efekti. Tällä hetkellä emme siis voi sulkea pois mahdollisuutta, että menneisyyden supernovat olivat sen verran erilaisia, että vaikka niiden spektrit näyttävät osapuilleen samoilta kuin nykyistenkin supernovien, ne räjähtäessään kuitenkin olivat eräänlaista sekundatavaraa. Teoreettinen ongelma on paitsi tuloksista päätellyn kosmologisen vakion pienuus -- eli tuo luku 10^{-120} -- myös sen suuruus. Kuten jo todettiin, kosmologiseen vakioon liittyvä energiatiheys näyttäisi juuri tällä hetkellä olevan osapuilleen yhtä suuri kuin materian energiatiheys. Koska suhde ei ole vakio, on kuin tässä ajassa olisi jotakin erityistä. Sellainen saa hälytyskellot aina soimaan fyysikoiden päässä. Kopernikaaninen periaate on polttomerkitty ajatteluumme: emme saa olla missään erikoisasemassa universumiin nähden. Monet teoreetikot ovatkin yrittäneet tulkita supernovatuloksia olettamalla, ettei kosmologinen vakio olekaan aivan vakio vaan kyseessä on erityiseen muuttuvaan kenttään liittyvä energiatiheys. Kyseessä on puhdas spekulaatio, jonka toistaiseksi paras anti on ollut kenttään usein liitetty hieno nimi, kvintessenssi. Se viittaa alkemistien viidenteen elementtiin, mutta vaikka sellainen saattaakin olla työntämässä universumia erilleen, kullaksi se ei avaruutta muuta. Päinvastoin: aarrekammioiden täyttämisen sijasta se ennen pitkää tyhjentää ne.

Vierailija
7/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela miesviha avaus.huutonaurua.

Vierailija
8/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löysit tyttöystäväsi? Olen itse ollut vain miesten kanssa, mutta haluaisin seuraavaksi naiskumppanin. Mietin vaan että miten ihmeessä sellaisen löydän. Asun Pohjois-Suomessa ja täällä on enemmän tai vähemmän pienet kylät/kaupungit. Jos jonnekin baariin vaikka menisin niin miten minä samanhenkistä seuraa sieltä bongaisin? En ole kylläkään käynyt baareissa 10-15 vuoteen että sikäli ei ole muutenkaan omin paikka minulle. Auta vähän naista mäessä. :)

Vierailija
9/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teillä oli herkäthetket niin kummassa suhteessa se oli mielekkäämpää.

Vierailija
10/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi maistuu paremmalta, pimssu vai lersba?

Vierailija
11/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löysit tyttöystäväsi? Olen itse ollut vain miesten kanssa, mutta haluaisin seuraavaksi naiskumppanin. Mietin vaan että miten ihmeessä sellaisen löydän. Asun Pohjois-Suomessa ja täällä on enemmän tai vähemmän pienet kylät/kaupungit. Jos jonnekin baariin vaikka menisin niin miten minä samanhenkistä seuraa sieltä bongaisin? En ole kylläkään käynyt baareissa 10-15 vuoteen että sikäli ei ole muutenkaan omin paikka minulle. Auta vähän naista mäessä. :)

Ei ole helppoa löytää baareista. Treffiseuraa palstalta löytyy hyvin. Ap

Vierailija
12/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa löytää baareista. Treffiseuraa palstalta löytyy hyvin. Ap

Siis jotain nettipalstoja suosittelet. Omalla naamalla en kyllä niihin viitsi lähteä enkä mihinkään Tinderiin suurin surminkaan, joten sokkotreffailuksi kai se sitten menee. Oleko koskaan ollut missään Seta-jutuissa mukana?

Vierailija
13/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maistuu paremmalta, pimssu vai lersba?

Käy maistamassa niin tiedät. Ap

Vierailija
14/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikinä ystäväsi teeskennellyt naisista ja sinusta kiinnostumista kokeillakseen?

Minun ystäväni sai mut ihastumaan näin ja sitten kielsi kaiken. Olen myös bi.

Vierailija
15/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö pas kaista kauhtunutta kånken-reppua?

Ajatko jopolla?

Onko sinulla nenä"koru" eli sonninrengas?

Mitä mieltä olet mainitsemistani?

Vierailija
16/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikinä ystäväsi teeskennellyt naisista ja sinusta kiinnostumista kokeillakseen?

Minun ystäväni sai mut ihastumaan näin ja sitten kielsi kaiken. Olen myös bi.

Paras ystäväni teki just näin, sitten kielti.Ap

Vierailija
17/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kans helpompi harrastaa seksiä naisen vai miehen?

Vierailija
18/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kans helpompi harrastaa seksiä naisen vai miehen?

Naisen: Kun nainen tietää naisen tarpeet.Ap

Vierailija
19/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako suhdetta sulla on ollut?

Vierailija
20/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikonut hankkia lasta tai lapsia? Kumman kans sen teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi