Joku teinityttö käveli päin kaupan liukuovia kun tuijotti puhelintaan
Oli kyllä huvittava näky. Puhelinzombie sai oven päin näköään ja koko luuri lensi lattialle. Sitten hoki siinä vittusaatanaa. No, ehkä oppi jatkossa katsomaan eteensä.
Kommentit (35)
Ihan oikein pissikselle. Toivottavasti tuli vähintään kuhmu päähän.
Ehkä näiden tapausten lisääntyessä evoluutio hoitaa liikakansoitusongelman.
Ja sinä meinasit kompastua nokkeluuteesi, kun piti kiiruhtaa tämä asia raportoimaan av-kansalle.
Bussipysäkillä teini oli katse puhelimessa eikä huomannut että tukkii muiden pääsyn bussiin, ei ollut itse menossa siihen kunhan vain näpersi puhelintaan juuri siinä.
Pelkään mitä omat teinini mahtavat puuhata tuolla😬
Vielä kun on napit korvissa niin ne on ihan herran hallussa automaattiohjauksessa vailla tietoa ympäristään.
Ihme ettei niitä enempää kuole.
Setämies käveli päin betonipilaria, kun tuijotti puhelintaan noukkivan teinitytön pyllyä.
Villakangasmi kirjoitti:
Setämies käveli päin betonipilaria, kun tuijotti puhelintaan noukkivan teinitytön pyllyä.
Aiheuttavat aivottomat onnettomuuksia vielä sivullisillekin 😠
- Miksi sinulla on puoli naamaa mustana?
- Törmäsin oveen.
- Miksi Elisabeth Rehnillä oli puoli naamaa mustana?
- Hän törmäsi Oveen.
Läheltä piti-tilanteita on tullut liikenteen vilinässä bongattua. Korvanapit korvissa kulkeva ei kuule "Hei varo!"-huutoja. Pari kulkijaa olen työntänyt sivuun sivusta suhahtavan bussin tieltä.
Miksi tuolle tapahtumalle pitää nauraa?
Olen kyllä sinä epäillyt, ettei minulla ole suomalaista huumorintajua. Putoukset ja Uunot ei jaksa naurattaa. Ehkä tuo kuuluu samaan sarjaan.
Sen olen huomannut, että joitakin ihmisiä teinien olemassa olo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sinä epäillyt, ettei minulla ole suomalaista huumorintajua. Putoukset ja Uunot ei jaksa naurattaa. Ehkä tuo kuuluu samaan sarjaan.
Vahingonilo on huumorintajun alkeellisin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan ihan vaan siitä, että ei kukaan enää jaksa näitä kännyzombeja? Itsekkäintä paskaa mitä maa päälleen pukkaa. Muiden pitää koko ajan väistellä ja auttaa ja odotella niitä. Eikä tuossa kukaan kuitenkaan kuollut tms.
Olen miettinyt välillä ihan puolitosissani, että jos en enää väistelisikään näitä. Ei kait se varominenkaan voi täysin yksipuolista olla?
Liukuovien pitää toimia automaattisesti. Ovissa varmaan oli vikaa ja siinä, joka nauraa toisten onnettomuuksille. Toivottavasti nuori antoi palautetta yritykselle ovista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut, että joitakin ihmisiä teinien olemassa olo ärsyttää.Vahingonilo on huumorintajun alkeellisin muoto.
"Hauskat kotivideot" -tyyppiset videokoosteet naurattaa paljonkin. Varsinkin, kun rullalautailija putoaa kasseilleen kaiteelle.
Tullut pantua merkille että nykyään sitä voisi ihan hyvin kuljeskella vaikkapa gorillapuvussa eikä kukaan huomaisi yhtään mitään koska kaikki tuijottavat ja lääppivät läpysköitään samalla kun haahuilevat kuin zombiet eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Liukuovien pitää toimia automaattisesti. Ovissa varmaan oli vikaa ja siinä, joka nauraa toisten onnettomuuksille. Toivottavasti nuori antoi palautetta yritykselle ovista.
Jos ei katso eteensä ja jossain määrin myös ympärilleen liikkuessaan, saa syyttää vain itseään.
Olisin nauranu räkäisesti jos olisin nähnyt.