Joku teinityttö käveli päin kaupan liukuovia kun tuijotti puhelintaan
Oli kyllä huvittava näky. Puhelinzombie sai oven päin näköään ja koko luuri lensi lattialle. Sitten hoki siinä vittusaatanaa. No, ehkä oppi jatkossa katsomaan eteensä.
Kommentit (35)
Ah, tällaisten tilanteiden todistaminen on niitä elämän pieniä iloja <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolle tapahtumalle pitää nauraa?
Olen kyllä sinä epäillyt, ettei minulla ole suomalaista huumorintajua. Putoukset ja Uunot ei jaksa naurattaa. Ehkä tuo kuuluu samaan sarjaan.
Sen olen huomannut, että joitakin ihmisiä teinien olemassa olo ärsyttää.
Minua eivät ärsytä teinit, mutta puhelinzombit sitäkin enemmän. Itse asiassa ne vanhemmat puhelimentuijottajat tuntuvat usein sekoilevan tuolla kaduilla paljon teinejä pahemmin.
Suomi"huumori" ei naurata minuakaan, mutta aloitus nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sinä epäillyt, ettei minulla ole suomalaista huumorintajua. Putoukset ja Uunot ei jaksa naurattaa. Ehkä tuo kuuluu samaan sarjaan.
Sen olen huomannut, että joitakin ihmisiä teinien olemassa olo ärsyttää.Minua eivät ärsytä teinit, mutta puhelinzombit sitäkin enemmän. Itse asiassa ne vanhemmat puhelimentuijottajat tuntuvat usein sekoilevan tuolla kaduilla paljon teinejä pahemmin.
Suomi"huumori" ei naurata minuakaan, mutta aloitus nauratti.
Joo ei ne kaikki teinejä oo...
kyllä ne muutkin kuin teinit zombeilee. toivotan kuhmuja otsaan
Kollegani kanssa aina katsotaan töissä että kuinka moni puhelinzombie saa ovesta päin näköä kun menevät terassille. Aina ei kerkeä väliin tai sanoa että varo sitä ovea kun törmäävät oveen puhelintaan tuijottaessa. Ja vaikka kerkeäisi huutamaan että varo ovea niin puhelinzombiet ovat niin kännykkänsä lumoissa että eivät kuule :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä meinasit kompastua nokkeluuteesi, kun piti kiiruhtaa tämä asia raportoimaan av-kansalle.
Ja sinä olit niin nokkela että tulit tällaista kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut, että joitakin ihmisiä teinien olemassa olo ärsyttää.Vahingonilo on huumorintajun alkeellisin muoto.
Mikäs on se kaikkein hienostunein ja kultivoitunein muoto?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt välillä ihan puolitosissani, että jos en enää väistelisikään näitä. Ei kait se varominenkaan voi täysin yksipuolista olla?
Pysähdyt vaan paikallesi kyynärpää törössä. Alkavat oppia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein pissikselle. Toivottavasti tuli vähintään kuhmu päähän.
Mikähän teille "olisi oikein" kun olette näin kamalia ihmisiä.
Hei kohta nää teinizombit pääsee auton rattiin snäppiä näpyttämään. Sitten tulee rumaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt välillä ihan puolitosissani, että jos en enää väistelisikään näitä. Ei kait se varominenkaan voi täysin yksipuolista olla?
Ei niitä tietenkään kuulu väistää. Tämähän on ihan itsestäänselvyys.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein pissikselle. Toivottavasti tuli vähintään kuhmu päähän.
Mikähän teille "olisi oikein" kun olette näin kamalia ihmisiä.
Kun katsoo eteensä, on oikein, että ei törmää oveen.
Villakangasmi kirjoitti:
Setämies käveli päin betonipilaria, kun tuijotti puhelintaan noukkivan teinitytön pyllyä.
Jos teinityttö pylly pystyssä noukkisi puhelintaan maasta niin tämä setämies kyllä ihan rehellisesti pysähtyisi ja ihailisi näkyä. Ei vaaraa törmäilystä ja näkisikin paremmin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut, että joitakin ihmisiä teinien olemassa olo ärsyttää.Vahingonilo on huumorintajun alkeellisin muoto.
Alkeellisin? Hmmmm..... ehkä. Mutta ehdottomasti sieltä ilostuttavimmasta päästä.
Autolla en juuri varokaan.