Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä uskovia naisia oikein vaivaa?

AndyMcCoys
27.03.2019 |

kun vankila -alkkis ja-narkkikundi tulee uskoon ja tulee helluntaisrkntaan hänestä tehdään heti todistaja, evankelista ja kohta pastori, aika pian jo on nainen tai naisia srkssa kimpussa ja pian naimisissa tämän hyvinkin epäkypsän ja raadollinen miehen kanssa............ sitten kiltti uskis-mies ei siellä takarivissä saa koskaan vaimoa (ellei ole valta-asemaa srkssa, se on eri juttu aina)

itsekin muistan kun asuin vielä Kalliossa niin uskisnaiset olivat kiinnostuneita siitä "pahan pojan" roolistani , dokailin mutten kyllä hyväksikäyttänyt naisia. ainakin 3 nuorta naista halusi seurustella ja 2 heistä melkein väkisin kiipesi sänkyynkin

sitä ennen ja kun sitten kun olen ollut kaidalla tiellä, niin on mennyt vuosia etten näe ketään ja oikeastaan naiset eivät ole kiinnostuneet kun olen ollut liian hengellinen ja naiset halusivat turvallisen perhe-elämän ja elättäjän ja kodin isän ja työssä käyvän miehen -edes työpaikka ei riittänyt vaan olisi pitänyt olla kai epähengellisempi asenne

muutama erityistapaus on ollut jotka ovat olleet viehättäviä ja kauniitakin ja sanoneet kiinnostuneensa minusta koska olin heidän mukaan niin hengellinen, olin kyllä urheilullinenkin.

Ehkä omaa syytä sitoutumattomuus ja epäsosiaalisuus, mutta olen extremisti, on vain 2 laitaa tai vaihdetta mitä kuljen, täysillä tai full stop.

nyt löydän keskitien kun ensin hoidan tuon 40 päivän pääsiäispaaston pois alta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mutta sivusta katsoen uskisnaiset ovat todella kiimaisia ja erityisesti varattujen ja vähän pahojen uskismiesten perään. Kun olin naimisissa gospelia soittavan miehen kanssa, sillä oli uskisnaisia joka sormelle, ja ainakin muutamia hän koitteli muullakin kuin sormella. 

Vierailija
2/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian hengellinen tylsä pihtarimies ketään kiinnosta. Ei sen puoleen, minua ei ainakaan mitkään narkit sun muut vankilakunditkaan kiinnosta. Miehen pitää olla kunnollinen mutta seksuaalista karismaa täytyy olla. Huumorintajua ja luotettavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maailmassani miehen hengellisyys ei tarkoita sitä, että mies kantaa säkkikaupalla ruokaa kotiin vähävaraisille tarkoitetusta ruokajakelusta.

Vierailija
4/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan seurakunnissa on yleensä naisenemmistö. Sinkkumiehiä, minkään "tasoisia", on tosi vähän.

Vierailija
5/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun maailmassani miehen hengellisyys ei tarkoita sitä, että mies kantaa säkkikaupalla ruokaa kotiin vähävaraisille tarkoitetusta ruokajakelusta.

se onkin kulttuuriharrastus että saa perjantaisin vähän happea (:

mutta en kyllä nähnyt yhtään naista silloinkaan kun olin 2 vuotta ala-asteen opettajana 35 vuotiaasta ja oli oma rivari ja audi a4 sekä kävin kuntosalilla 5 kertaa viikossa

sellaista se on kai kun ei jaksa istua srkssa kun siellä on niin tylsää

Vierailija
6/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisena naisena kuulostaa kyllä luotaantyöntävältä touhulta. Toivon todella mieheni osaavan kirjoittaa, pidättäytyvän alkoholista ja "pahoista jutuista".

Toivon että Jumala siunaa ja suojelee sinua, johdattaa sille kultaiselle keskitielle ja auttaa olemaan kärsivällinen. Tarvitset kärsivällisyyttä!

Vierailija
7/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiesilmiö.

Vierailija
8/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta en kyllä nähnyt yhtään naista silloinkaan kun olin 2 vuotta ala-asteen opettajana 35 vuotiaasta ja oli oma rivari ja audi a4 sekä kävin kuntosalilla 5 kertaa viikossa

Ei minua uskovaista sinkkunaista ainakaan kiinnosta mikään noista mainitsemistasi asioista. En edes tiedä mikä on Audi A4. Ei kiinnosta kuntosalit (voi käydä tai olla käymättä) tai rivarit (voi olla oma tai vuokrakämppä).

Minua kiinnostaisi rehellinen, tasapainoinen, mielenterveydeltään vakaa, ei-katkera, huumorintajuinen, rento mies. Normaalit sosiaaliset taidot ja ennen kaikkea mukavaa seuraa. Ei uskonnollinen, vaan uskossa.

En ole tällaista tavannut jonka kanssa tunteet olisivat olleet molemminpuoliset. Siksi olen mielelläni sinkku.

Vierailija
9/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua uskovaista sinkkunaista ainakaan kiinnosta mikään noista mainitsemistasi asioista. En edes tiedä mikä on Audi A4. Ei kiinnosta kuntosalit (voi käydä tai olla käymättä) tai rivarit (voi olla oma tai vuokrakämppä).

Minua kiinnostaisi rehellinen, tasapainoinen, mielenterveydeltään vakaa, ei-katkera, huumorintajuinen, rento mies. Normaalit sosiaaliset taidot ja ennen kaikkea mukavaa seuraa. Ei uskonnollinen, vaan uskossa.

En ole tällaista tavannut jonka kanssa tunteet olisivat olleet molemminpuoliset. Siksi olen mielelläni sinkku.

et ole siis lähetysaarnaaja-ainesta, itse haluan sellaisen lähetyssaarnaaja-naisen joka lähtee vaikka heti Kiinaan ja on hyvässä kunnossa senkin ja muun suhteen you know.  ehkä 12-15 v nuorempi pitäs olla kans. ehkä Vietnamista otan seuraavalla matkalla uskovan sissinaisen, en kaipaa edes korkeaa sivistystä. elämä pitää olla toimintaa ei mitään kirkkokulttuuria

Vierailija
10/10 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppaa sinä tarviit ja rockia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä