Vietätkö tänään kiitospäivää?
Kommentit (14)
En, miksi pitäisi? Viettävätkö jenkit juhannusta?
Miksi minä viettaisin jotain Amerikan historiaa liittyvää juhlaa itsekseni? Eri asia jos joku amerikkataustainen kutsuu.
Kiitos hallitukselle leikkauksista ja köyhyyden ylläpitämisestä ja työpaikkojen vähenemisestä.
USR on minulle kaikkinensa samaa pazkaa kuin ryqcälä.
Luitteko muuten, että 28 prosenttia amerikkalaisista luottaa mediaan. 😂
Eipä ihme, että Rumppi on niiden pressa.
Miksi minä sellaista viettäisin? Jos joku (Suomessa asuva) amerikkalainen ystävä kutsuisi silloin kylään, niin voisin mennäkin.
En. Valmistaudun ensi sunnuntain ensimmäiseen adventtiin ja sen vietettyäni alan valmistautua itsenäisyyspäivään. Eihän tässä ehtisi muuta kuin juhlia jos viettäisin vielä kiitospäivääkin. Eikä se sitä paitsi kuulu suomalaiseen juhlaperinteeseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En vietä, kun en ole lähtenyt pohjois- Amerikkaan satoja vuosia sitten ja etsinyt siellä asuttavaa maata nälkiintyneenä, jolloin alkuperäiskansa olisi minulle ruokaa. Ja muutamille tiedoksi sitä juhlitaan myös Kanadassa
Vierailija kirjoitti:
USR on minulle kaikkinensa samaa pazkaa kuin ryqcälä.
Luitteko muuten, että 28 prosenttia amerikkalaisista luottaa mediaan. 😂
Eipä ihme, että Rumppi on niiden pressa.
Ei ole juurikaan eroa näiden kahden kansan älykkyystasossa. :)
En vielä
Jos saisin kutsun USAsta kotoisin olevan henkilön luona juhlimaan, olisi asia eri.
Omassa kodissani en näe mitään syytä juhlia meidän kulttuuriin kuulumatonta juhlaa
En tietenkään! En koskaan vietä mitään ulkomaalaisten imperialistien juhlapäivä. Kotoperäisissäkin juhlissa on minulle aivan liikaa juhlahumua, joten en vietä niitäkään missään juhlahengessä.
Vierailija kirjoitti:
Ai sitä jenkkihapatusta? 🤣
Rapakon toiselta puolelta ei kannata matkia yhtäkään juhlaa.
Tekopyhää krääsää.
Meinaat että jo vuonna 1621 oltiin liian moderneja ja kaupallisia?
Tuolla perusteella sinä et voi juhlia yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä viettaisin jotain Amerikan historiaa liittyvää juhlaa itsekseni? Eri asia jos joku amerikkataustainen kutsuu.
Et sitten lukenut aloitusta. Juuri tuo mainittiin juhlimisen syyksi.
Voisit itse kehitellä juhlan nimeltä "Happaman suomalaisen päivä".
Hullua. En vietä. Vaikka miten tykkäsi ulkomaista.