Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaat jos tuntematon laittaa sinulle whatsapissa viestiä?

Vierailija
27.03.2019 |

Jos kyselee kuulemisia pitkästä aikaan?

Mulle siis laittoi joku random, kysy kuulemisia vastasin ettei mitää hajuu kuka hän on, johon vastasi "etkö tosissaan muista o_o mä oon Jani:)"
Olin sillee joo en vieläkään tiedä vaikka kuvasi näkyykin.

Mitä vastaat jos tuntematon laittaa sinulle whatsapissa viestiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä poistetaan jos ei sisältö miellytä.

Vierailija
22/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina luullut että whatsappissakin pitää tietää toisen puhelinnumero? En ole siis tullut edes ajatelleeksi että joku random tyyppi voisi mulle viestitellä, koska en jakele numeroani keillekään puolitutuille tai tuntemattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole whatsappia. Mitä väliä sillä on jos joku kysyy sun kuulumisia? Pelkäätkö ihmisiä?

Vierailija
24/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy seuraus suhteet on kyllä erittäinkin hyvin selvillä mulla.

Vierailija
25/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohistelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää sulle nyt jotenkin niin eksoottinen tapahtuma, että piti tehdä ihan aloitus? Millainen ihminen joutuu kysymään muilta mielipidettä tuollaisessa asiassa? Minkä ikäinen olet?

Me ollaan keskustelupalstalla ja kaikenlaiset keskustelunavaukset on tervetulleita ja jos ei ole ne poistetaan.

Mä en tajuu tällaisia kommentteja ollenkaan, muitä se sulle kuuluu mistä ihmiset haluu keskustella?

Totta tuokin. Tää tuntuu vaan aivan uskomattoman turhalta aloitukselta. Ymmärrän, että varhaisteininä oli jännittävää jos joku tuntematon laittoi viestiä mutta että aikuisiällä...

/1

Olen 47-vuotias eikä minulle ole koskaan kukaan tuntematon laittanut viestiä. Eli kyllä se melkoisen eksoottiselta tuntuisi, jos yhtäkkiä nyt niin kävisi. Todennäköisesti kysyisin häneltä että kuka hän on, mistä hän on saanut numeroni ja millä perusteella hän olettaa että minä haluan alkaa pitämään häneen yhteyttä.

Vierailija
26/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan whatsappiin laittaa minkä numeron vain, vaikka päästä keksitty ja odottaa vastaako kukaan. 

Mutta ehkä ap:lle laittoi viestiä joku tinder ukko jolle on joskus laittanut viestiä. Ehkä siksi ap ei häntä muista? Mutta en kyllä itse säilö naisten puhelinnumeroita jos tinderissä on törmätty..

Vierailija
27/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole whatsappia. Mitä väliä sillä on jos joku kysyy sun kuulumisia? Pelkäätkö ihmisiä?

En yleisesti. Hulluja vain. Hullu: En tunne sua, mutta kysynpä silti sun kuulumisia.

Ei tuo ole maailmanloppu. Heitä se puhelin roskikseen jos noin paljon pelottaa.

Vierailija
28/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa tuntemattomille.

Vierailija
29/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työ ja siviilipuhelin erikseen. Kumman niistä heitän roskiin?

Vierailija
30/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri sanoi hyvin, kun joku jampesteri tuli ihan selvinpäin iskemään häntä kaupan kassalla, että joko sillä oli todella hyvä itsetunto tai sitten se oli hullu.

Vierailija
31/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno viesti mutta väärä osoite

Vierailija
32/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia. No vastaa vaikka että poikaystävän kanssa menee hyvin jne..

Vierailija
33/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ongelmia.

Vierailija
34/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ensimmäisen viestin jälkeen yhtään avaa, kuka on kyseessä, toiseen vastaan ehkä jotain ympäripyöreää "eipä ihmeellistä, tätä samaa arkea vain". Jos sen jälkeen ei vieläkään valota yhtään mitään asiayhteyksiä, en vastaa enää mitään. Ja jos alkaa pommittamaan häiritsevästi, vaikken vastaa, estän hänet.

Vierailija
35/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku sähkömies-putkimies mikälie oli etsinyt mun numeron findista, kun olin sinkku. Tapasin hänet kerran, mutta kuten arvata saattaa, hulluhan se oli jollain tavalla.

Vierailija
36/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertoi olevansa joku tindermatchini, olen käyttänyt tinderiä varmaan 2-3v sitten... Nykyään olen varattu. Luuli siis, että mäkin säilytän tindermatchien numeroita vaikkei jutella?? Ööö.

Kuka oikeasti tekee noin?

Vierailija
37/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis Ap.

Plus heti ihmetteli miksen muista häntä kahden vuoden takaa vaikka ei nähtykkään.

Vierailija
38/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tolle Janille varsinaisesti antanu niiku

Vierailija
39/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä tolle Janille varsinaisesti antanu niiku

What? Etkö osaa lukea, me ei nähty?

Vierailija
40/40 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän kuka hän on mutten halua että hän tietää sanoisin vaihtaneeni numeroa, että sattuuko hän olemaan entisen numeron aikainen tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme