Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet niin töykeä jehovantodistajille

Vierailija
26.03.2019 |

Hyvällä asialla liikkuvat, olisiko kivaa jos ne haistattelisi takaisin ja kusasisi postilatikkoosi, niinpä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinhän nämä häiriköt kuljettaa lapsia mukana, pitäisi tehdä lasu.

Vierailija
42/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pelottelu, eivät kunnioita laillista esivaltaa, eronneiden jäsenten henkinen pahoinpitely, kieltäyminen verensiirroista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäydy mielelläni töykeästi, mutta jehovat eivät anna muuta vaihtoehtoa. Jos niistä lappusista ja keskustelusta kieltäytyy kohteliaasti niin ne alkaa ravata ovella jatkuvasti inttämässä.

Vierailija
44/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut heille töykeä, joten outo kysymys. Olen seikkaperöisesti kertonut miksi heidän edustamansa oppi kuuluu satuosastolle ja miten asiat oikeasti ovat. Olen tehnyt sen jo useammankin kerran. Ystävällisiä ihmisiä.

*No kun kerran kerrot tietäväsi, niin kerrohan sitten tässä nyt meille kaikille saman tien, miten ne asiat sitten 'oikeasti ovat' ...

Selvää jehova-ainesta tämä. En tiedä tarkemmin mikä on sinun totuutesi, eikä kiinnostakaan, mutta tiedän mikä on oma totuuteni. Eikä minulla ole tarvetta alkaa käännyttämään sinua kannalleni. Toivottavasti ei sinullakaan minua.

Vierailija
45/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tyly, en vaan tahdo jutella ihmisten kanssa, jotka eivät tunnusta Jeesuksen jumaluutta, mutta väittävät silti itseään kristityiksi.

Moni ei edes erota Jehovan todistajia kristityistä! Huono yleissivistys.

Jeesuksen jumalaluus ei muuten ollut alkuseurakunnissa ollenkaan itsestään selvä asia, vaan myöhemmin kirkolliskokouksissa sovittu päätös. Tämä sivusta huomiona.

Vierailija
46/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he kiertävät vanhuksia ja heillä on testamenttipaperit valmiina mukana.

He saavat pisteitä siitä, kuinka pitkälle henkilön kotiin pääsevät.

Kerran keskustelin ovella kahden henkilön kanssa. He selittivät mitkä asiat ovat pahoja ja pahalle pitää kääntää selkänsä. Kysyin, että pitääkö minun kääntää selkäni homoystävilleni, niin kuulema pitää.

Sorry, mutta en arvosta pätkääkään heitä. En kuitenkaan haistattele tms.

Ja lapsena leikittiin jehovien kanssa. Jossain vaiheessa ennen teini-ikää he itse erityivät joukosta.

Ja olin esim ihastunut vanhoillislestadiolaiseen poikaan. Vieläkin ajattelen, kuinka hän oli niin söpö. Tai hän oli jo täysikäinen. Hän näytti pitävän minusta, mutta ei koskaan tehnyt aloitetta, vaikka aina hänen seuraan hakeuduinkin. Hänen siskoillaan oli huivit ja hameet, mutta he olivat ihan mukavia. He eivät olleet illalla missään liesussa, niin kuin veljensä. Tulipa tuokin mieleen😀

Vierailija
47/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla töykeä mutta meitä on vainonneet tässä nykyisessä osoitteessa nämä henkilöt jo vuosia. Viime kesänä kävivät noin kerran viikossa. Soittavat vain meidän ovikelloa tässä rapussa. Viimeksi oli nuorehkoja naisia niin kurkkivat olkani ylitse eteiseen ja asuntoon liian innokkaasti ja uteliaasti. Samoin ulkopostilaatikkoomme on säännöllisesti jätetty lehdykäisiä. En tiedä miksi olemme joutuneet näiden pommitusten kohteeksi koska rapussa asuu muitakin ihmisiä?! Olemme tavallinen työssäkäyvä päihteetön avopari. Pakko alkanut olla topakka näille että lopettavat sen ramppaamisen!

Vierailija
48/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totean yleensä vain, koska heidän mielestä minun ei pitäisi saada enää elää (verensiirto), minun mielestä he voivat painua pitkälle helv*ettiin.

Mä käytän vähän samaa. Sanon että olen kuollut, enkä siksi voi keskustella heidän kanssaan mistään. Tätä moni jaksaa ihmetellä, mutta sanon vain etten kuolleena oikeastaan edes ole tässä nyt, vaan he juttelevat kuolleen kanssa. Syyksi kuolemaani sanon että minulle on tehty verensiirto leikkauksessa, johon olisin ilman siirtoa kuollut, ja ilman tätä siirtoa he eivät nyt voisi olla ovellani käännyttämässä, joten olen heille kuollut. 

Vierailija
49/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut väittämän, että pisteyttävät kodit. Jos vaikutat vähänkin olevan kiinnostunut, niin pommitus alkaa. Siksi on ehkä hyvä heti aluksi "haistattella". He ovat valittu kansa ja saavat paremman taivaspaikan pelastamista sieluista. En halua olla heidän valuuttaa.

Vierailija
50/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miten näin moni ahdistuu vieraista ja erilaisista ihmisistä ja kokee oikeudekseen olla töykeitä, hehän vain soittavat ovikelloa, eivät kiipeä ikkunasta väkisin sisään!

Olen itse ateisti mutta silti jos vain on aikaa ollut olen heidän kanssaan hetken rupatellut, jos en ole juttutuulella enkä odota vieraita niin en vain avaa ovea, ei mitään syytä avata ja alkaa töykeäksi!

Myös puhelinmyyjien kanssa voin hetken rupatella jos pari minuuttia liikenee vaikken mitään koskaan ostakaan, saapahan myyjä ainakin hyvän asiakaskokemuksen kaikkien näiden ilkeiden ihmisten jälkeen jotka kokevat oikeudekseen olla töykeitä koska "minun kotirauha, jos siellä lähestyt kohteliaastikin minulla on OIKEUS olla röyhkeä".

Ja kyse on tosiaan ovikellon soittamisesta ja parin minuutin juttelusta ylittämättä edes kynnystä (omalla kohdallani max. kerran kuussa vaikka olen kohtelias), onpa kamalaa, elämä pilalla!

Vierailija
51/51 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi pelasin shakkia pulun kanssa.

Ystävällisessä hengessä tosin.

Tämä pulu ei paskonut laudalle(jehovalaisethan ovat kohteliaita), mutta siirteli niitä täysin omilla säännöillään.

Huomautin sääntörikkomuksista(yleensä kehäpäätelmä) ystävällisesti.

Ihan virkistävää kehittää väittelytaitoja välillä ja mahdollisesti antaa kriittisen ajattelun siemen mukana olevalle muorelle todistajalle.

Nimittäin viimeaikoina aina parina on ollut vanha herra ja nuori mies.

Ehkä nuorukainen ei ole täysin menetetty tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän