Miksi olet niin töykeä jehovantodistajille
Hyvällä asialla liikkuvat, olisiko kivaa jos ne haistattelisi takaisin ja kusasisi postilatikkoosi, niinpä.
Kommentit (51)
Eivät tietenkään liiku hyvällä asialla: pitävät satuolentoja totena ja houkuttelevat jäseneksi ihmeelliseen -ja kalliiseen- kulttiinsa.
He eivät ole millään hyvällä asialla liikkeellä. En mikänään yritä käydä käännyttämässä hihhuleita.
En ole tyly, en vaan tahdo jutella ihmisten kanssa, jotka eivät tunnusta Jeesuksen jumaluutta, mutta väittävät silti itseään kristityiksi.
Moni ei edes erota Jehovan todistajia kristityistä! Huono yleissivistys.
Eivät hyvällä usko. Ja vaikka on töykeä, niin tuppaavat aina uudelleen. Vuosikymmenien ravaamisen voisi vissiin laskea jo vainoksi? Etenkin kun seuraavat muutosta toiseen.
Millä helvetin hyvällä asialla? Uskontoa ovat tuputtamassa ja se on äärimmäisen ärsyttävää. Palakoon helvitin tulissa jokainen uskonsa saarnaaja.
En minä ainakaan ole. Kerron ystävällisesti molempien aikaa säästääkseni, että meillä asuu vaan onnellisia ateisteja, joten kannattaa mennä etsimään uhrit muualta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät hyvällä usko. Ja vaikka on töykeä, niin tuppaavat aina uudelleen. Vuosikymmenien ravaamisen voisi vissiin laskea jo vainoksi? Etenkin kun seuraavat muutosta toiseen.
Sanot seuraavalla kerralla että koet ovella käynnin ahdistavaksi, eivätkä saa enää koskaan tulla ja seuravalla kerralla jos vielä tulevat ovellesi niin se on sitten poliisiasia.
Vaarillani oli kuulemma tapana kutsua mormoneja sisään kahville. Siihen maailman aikaan pääsi niin harvoin juttelemaan ulkomaalaisten kanssa. Kyseli kotimaasta ja paikoista, jossa olivat olleet käännytystöissä.
Veljellä oli aikoinaan vekseli eteisen laatikossa ja jos tuli hihhuleita tai kaupustelijoita tai rahan kerjääjiä ovelle, niin tarjosi sitä vekseliä allekirjoitettavaksi, kakki lähtivät menemään.
En heitä mitenkään ala haukkua, mutta tyly olen enkä antaudu heidän kanssaan minkäänlaiseen keskusteluun, koska he eivät millään suostuisi uskomaan sitä, ettei joku ole kiinnostunut.
Hyvällä asialla olevina en heitä kyllä pidä, erittäin ahdasmielinen, seksistinen, itsenäisen ajattelun kieltävä ja pelkoa ja maailmanlopun tunnelmaa lietsova lahko kyseessä.
Tiedän perheen, jota jehovat ovat yrittäneet käännyttää. Kerran satuin olemaan heidän luonaan kun tätä tapahtui. Tyrkyttivät vanhemmille materiaaliaan ja painottivat, että tästä pitää sitten lapsellekin kertoa. Lapsi on melko vaikeasti kehitysvammainen ja jo valmiiksi todella arka, voin vain kuvitella miten sekaisin hän menisi jos hänelle alettaisiin jehovien vaahtoamista maailmanlopusta ja demoneista syöttämään. Silloin kyllä teki mieli sanoa suorat sanat.
Jos nämä jehovat ovat niitä vartiotornilehtityyppejä, niin olivat tosi töykeitä ja pelottelivat kadotuksella jo parikymmentä vuotta sitten. Kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tyly, en vaan tahdo jutella ihmisten kanssa, jotka eivät tunnusta Jeesuksen jumaluutta, mutta väittävät silti itseään kristityiksi.
Moni ei edes erota Jehovan todistajia kristityistä! Huono yleissivistys.
Jeesushan äänestettiin jumalaksi yhdessä kirkolliskokouksessa niukalla enemmistöllä.
Että sen verran totuutta on tuossakin sadussa mukana, hih...
"Hyvällä asialla liikkuvat", voi perze. Kiitos päivän hirnunauruista, ap.
(minulle olisi hyvä uutinen ja hieno asia, että koko hih hulis lahko kiellettäisiin. Tai tiede osoittaisi, että todellakaan jumalaa ei ole olemassa.
Sehän on jo osoitettu, että jumalakokemus ja fundamentaalinen usko mihin tahansa älyttömyyteen johtuu heikosti toimivasta ohimoaivokuoresta, jolla looginen ajattelu ja järkeily normaaleilla ihmisillä tapahtuu.
Kerran ovat kotiovellani käyneet, olin juuri silloin lähdössä kauppaan. Kun huomasin niissä lehdyköissä nimen Tsiisus, sanoin vain lakonisesti: "Emmä halua tollasia, mä meen nyt kauppaan". Eivät ole sen jälkeen käyneet. Joskus tuota ennen ovat niitä Vartiotorni-lehtiään postilaatikkooni laittaneet. Ne ovat sellaista paperilaatua, ettei niitä voi käyttää sytykepaperina kun pistän lämmitysmuuriin valkean.
Sairas uskonto karttamisineen ja verensiirtokieltoineen. Ja huijaavat vanhusten rahat.
Tehtäisiin Suomestakin vain vaitioateistinen maa ja kaikki uskovaiset karkoitettaisiin lopullisesti maasta tai annettaisiin heille ehdottomat ja elinikäiset vankilatuomiot ja lapset huostaan otettaviksi ja valtion ateismikouluun ja uudelleenkasvatukseen.
Totean yleensä vain, koska heidän mielestä minun ei pitäisi saada enää elää (verensiirto), minun mielestä he voivat painua pitkälle helv*ettiin.
Kerrotko kotiosoitteesi, niin tulen joskus teille juttelemaan.
*No kun kerran kerrot tietäväsi, niin kerrohan sitten tässä nyt meille kaikille saman tien, miten ne asiat sitten 'oikeasti ovat' ...