Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet niin töykeä jehovantodistajille

Vierailija
26.03.2019 |

Hyvällä asialla liikkuvat, olisiko kivaa jos ne haistattelisi takaisin ja kusasisi postilatikkoosi, niinpä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he tunkeutuvat yksityisalueelle myymään tavaraansa kotirauhaa häiriten. Olen ajanut myös katto- ja ikkunakaupustelijat tiehensä samalla tavalla. 

Vierailija
2/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Híhhulihäiriköt, mitäs tunkevat meille. Painukoot v*ttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he tunkeutuvat yksityisalueelle myymään tavaraansa kotirauhaa häiriten. Olen ajanut myös katto- ja ikkunakaupustelijat tiehensä samalla tavalla. 

Onko pihasi aidattu asian mukaisesti ja kyltein varustettu?

Vierailija
4/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vartiotorni ei toimi vessapaperina.

Vierailija
5/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kylteillä piha pitäisi varustaa? Googletappa ihan lakipykälät, niin näet mikä on yksityisaluetta, ja mikä kotirauhanhäirintää...

Vierailija
6/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vieraiden ihmisten ovikellon soittaminen ilman mitään asiaa on todella tungettelevaa ja epäkohteliasta. Olen laskelmoidun töykeä, jotta eivät tule uudelleen. Mieheni kun oli kohtelias he jatkoivat pimpottelua viikkotolkulla. Lopettivat vasta kun minä häädin heidät pois suorin sanoin.

Minustakaan ei ole kiva olla tyly, mutta heidän tungettelunsa pakottaa siihen.

Vierailija
7/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhan häirintää. Siksi.

Vierailija
8/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla. Laki suojaa kotirauhan piiriin kuuluvan alueen muutenkin. Jokamiehenoikeuden liikkumisvapaus ei koske kenenkään kotipihaa. Kutsuttu saa tulla, muut karkotetaan.

Vierailija
9/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, kun ystävällistä kieltäytymistä ei uskota.

Vierailija
10/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasti olen pyytänyt heitä painumaan hevon kuuseen ja iloisesti vielä kehoittanut menemään kiireellä ennen kuin meidän Sisu-saksanpaimenkoira lähtee saattelemaan postilaatikolle.

Nyt meillä ei ole vain käynyt jehovia moneen vuoteen. :(

Vierailija
11/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhriudu, ap. Pysy pois niin ei tule tylytystä.

Tässä maassa on vapaus olla kuulumatta uskontokuntiin ja sitä pitää hih hulin kunnioittaa.

Vierailija
12/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisi kiva, että saisi luvallisesti ampua tunkeilijat, kuten eräissä Yhdysvaltojen osavaltioissa.

Melkoisesti vähemmän olisi ovelta ovelle -huijareita, jos lainkaan.

Vierailija
13/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ovikoodit. Aika moni jääny pyörittelee sormiaan pihalle.

Vierailija
14/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas lahko! Eivät ansaitse edes kohteliasta kohtelua, koska pilaavat monen viattoman lapsen psyyken pysyvästi! 

Vierailija
15/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut heille töykeä, joten outo kysymys. Olen seikkaperöisesti kertonut miksi heidän edustamansa oppi kuuluu satuosastolle ja miten asiat oikeasti ovat. Olen tehnyt sen jo useammankin kerran. Ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
16/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vain ystävällisesti, että raamatussa sanotaan, että ovillanne käy paljon vääriä profeettoja, älkää uskoko

heitä.

Seurauksena on hiljaisuus ja poistuvat, eivätkä ole tulleet uudelleen.

Uskovat itse eri tavalla kuin minä.

Vierailija
17/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyly, mutta olen sanonut, että sovitaanko niin että minä en tule kertomaan teidän kotiovenne taakse mihin minun mielestäni teidän pitäisi uskoa, älkääkä tekään tulko minun kotiini kertomaan mihin minun pitäisi uskoa.

Vierailija
18/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vieraiden ihmisten ovikellon soittaminen ilman mitään asiaa on todella tungettelevaa ja epäkohteliasta. Olen laskelmoidun töykeä, jotta eivät tule uudelleen. Mieheni kun oli kohtelias he jatkoivat pimpottelua viikkotolkulla. Lopettivat vasta kun minä häädin heidät pois suorin sanoin.

Minustakaan ei ole kiva olla tyly, mutta heidän tungettelunsa pakottaa siihen.

Juuri näin.

Minä olen yleensä kaikille (normaalitapauksille) ystävällinen, kuten Jehovillekin.

Mutta ei auta, vaikka kauniisti kerrot, että sinulla on oma usko ja että et halua tutustua jehovien tarjoamaan antiin. Ja että sinulla on omat syysi elää kuten elät.

Sieltä alkaa tulla "No mihin sinä uskot? Voisitko kertoa sinun vakaumuksestasi"?

Kun kerrot, että et halua, etkä varsinkaan missään oven raossa kylmässä tuulessa, ovat  välittömästi ehdottamassa sisään piipahtamista jne, vaikka olet selvin sanoin ja jopa mairean ystävällisesti ilmaissut kantasi, haukkumatta ja nimittelemättä, tiuskimatta ja kunnioittavan kohteliaasti. Alkaa jankutus. Ja sitä en siedä. Ikävästi en ole vielä sanonut, mutta kohta sekin aika tulee. Erittäin aliarvioivaa ja epäkunnioittavaa väkisin jänkätä, vaikka asia on harvinaisen selvä!

Kuuluvat samaan kastiin puhelinmyyjien kanssa. Ei on ei!

Vierailija
19/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole ollut  töykeä Jehovan todistajillekaa.

On oikeastaan ollut ihan kiva keskustella heidän kanssaan ja vaihtaa mielipiteitä heidän kanssaan. 

Mutta jokainen taaplaa tyylillään heidän kanssaan.

Kyllä he ovat vaikka minkäänlaisiin vastaanottoihin tottuneet.

Kyllä he muita ihmisiä kohtaan ovat pääsääntöisesti vain hyvin kohteliaasti ja huomaavaisesti käyttäytyviä.

Jos jotain konfliktia jonkun pihalla tai kotiovella syntyy, niin kyllä se syy päasääntöisesti silloin on siinä sen osoitteen isäntäväessä,tai sen oven avaajassa- ei heissä.

Jos ei ole kiinnostunut edes keskustelemaan heidän kanssaan (puhumattakaan heihin tutustumisestaan), niin voisihan sen kyllä heille,kohteliaille ihmisille, sanoa ihan samalla tasolla kohteliaastikin.

Vierailija
20/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on ovikoodit. Aika moni jääny pyörittelee sormiaan pihalle.

Meillä juuri vaihdettiin ovikoodit, kun alkoi olla liian monella asiattomalla tiedossa ne. Myös näillä hihhuleilla, joiden roskapostia tulvahteli postiluukusta säännöllisen epäsäännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä