Kehitysmaa tämä on eikä mikään itsenäinen valtio
Suomi on pian kehitysmaa. Toiset elävät huonommissa olosuhteissa kuin afrikan köyhät.
Näin köyhät saadaan tapettua nälkään tai ajetaan itsemurhiin. Ajan kysymys, koska todella suomalaisetkin alkavat tekemään joukkoitsemurhia.
Kannattaa lukea hesarin artikkelit köyhästä elämästä. Monia perheellisiä jotka suunnittelevat itsemurhaa sitten, kun lapset lentää pesästä, työt loppuu yms. Pedataan asia ja järjestellään rahat ym asiat valmiiksi.. ELI harkitaan päivän päättämistä hyvin kauan. Tällaisia ihmisiä voi olla enemmän kuin tiedämme.. Vain murto-osa on julkisesti esillä tämän kanssa.
Olemme tuhoon menossa.
Olen kuitenkin itse sen verran vahva etten tappaisi itseäni. Yritän loppuun saakka kyllä taistella ja rakastaa.. MYÖS itseäni vaikka olenkin jotain aivan muuta kuin millaiseksi kolmekymppisenä luulin tulevani. Täys nolla, mutta yritän silti.. Töitä teen. Lapset jää tekemättä mikä on suuri suru minulle ajatellen itseäni ja aviomiestäni. Emme kuitenkaan halua lapsellemme huonoa lapsuutta huolien keskellä. Emme tarvitse rikkauksia, mutta se mitä on tarjolla ei riitä meillekään vaikka olisi kuinka hyvä tqloudenhoidossa!! Olen surullinen, mutta näin on monilla muillakin. Paskhat mistään urakeskeisyydestä. LAPSETTOMUUS JOHTUU KÖYHYYDESTÄ.
Joku aiemmin marisi täällä, kun mies saa melkein 4000 euroa kuussa ja hän tukia perheensä hyväksi.
Jep..toiset ei saa yhteensä edes kahta tonnia. Ei se lapsen punkeaminen rahaa tänne tuo. Veronmaksajia?? Pyh, kun ei tiedä saako töitä edes insinöörinä. Verojen käyttäjä ennemmin!!