Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut päivät

Vierailija
26.03.2019 |

Mitä aiot ostaa?
Minulla ne ovat Fuchs Schmitin takki ja poulsenin lamppu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle Canalin puku. On kyllä hintansa väärtti.

Vierailija
2/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkussa on monta tuotetta, jotka haen kuten ankankoipipurkki, iso hummeri, tuore kani ja jättikatkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power ei julkaise kun vasta 19 ed iltana.

Kuvittelevat voivansa paremmin huijata.

Vierailija
4/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvalippuja kuten aina.

Vierailija
5/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kun ei ole akuutteja tarpeita.

6/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu kaupungissa, jossa on Stockan, mutta jos pääsisin käymään Hullareilla, ostaisin lähinnä Herkusta elintarvikkeita, kuten juustoja

Vierailija
7/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin hullujen päivien kuvastoa ja... No tuli ensimmäisenä mieleen, että tosi tätimäisiä vaatteita. Muutenkin mun mielestä koko hullut päivät on niin aikansa elänyt tapahtuma. Jos yhtään haluaa elää kestävästi, voisi unohtaa tuollaisen typerän tapahtuman jossa myydään jotain vanhoja varastoja, eettisesti arveluttavaa ruokaa (tuore kani? Oikeesti? Kuka oi kuka sellaista syö?) ja joka paikka on kuorrutettu keltaisella muovilla. Mun mielestä pitää olla yksinkertainen ihminen, jos juoksee siellä hulluilla päivillä. Huoh, voi kun ne tajuaisi lopettaa koko touhun... Ja ei en asu maakunnissa ja kateellisena täällä vouhota vaan ihan stadista käsin pohdiskelen!

Vierailija
8/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selailin hullujen päivien kuvastoa ja... No tuli ensimmäisenä mieleen, että tosi tätimäisiä vaatteita. Muutenkin mun mielestä koko hullut päivät on niin aikansa elänyt tapahtuma. Jos yhtään haluaa elää kestävästi, voisi unohtaa tuollaisen typerän tapahtuman jossa myydään jotain vanhoja varastoja, eettisesti arveluttavaa ruokaa (tuore kani? Oikeesti? Kuka oi kuka sellaista syö?) ja joka paikka on kuorrutettu keltaisella muovilla. Mun mielestä pitää olla yksinkertainen ihminen, jos juoksee siellä hulluilla päivillä. Huoh, voi kun ne tajuaisi lopettaa koko touhun... Ja ei en asu maakunnissa ja kateellisena täällä vouhota vaan ihan stadista käsin pohdiskelen!

Jäniksellä on pieni hiilijalanjälki kun lisääntyy nopeasti ja on pieni.

Miten possun syönti on moraalisempaa?

Vierailija
9/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäniksellä on pieni hiilijalanjälki kun lisääntyy nopeasti ja on pieni.

Miten possun syönti on moraalisempaa?

Juuri näin. Ihmettelin jo 10 vuotta sitten miksei tuoteta enempää. Nykyään joutuu selaamaan annetaan pois, pitovaikeuksien takia palstoja.

Sinccis

Vierailija
10/10 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata pari Kalevala korun korua, joiden ostamista olen jo pidemmän aikaa miettinyt ja nyt sattuvat olemaan kunnon alennuksessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan