Mitäs nyt, kun vaalikoneista tulee kaikista ykkösvaihtoehdoksi Kokoomus?
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, mielenterveysongelmien vuoksi. Vastasin vaalikoneeseen harkiten ja asioita sekä yleiseltä kannalta että omaltani pohtien.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Koska mielenterveysongelmat...
Niin? Ajatteletko, että en pysty miettimään asioita monelta kantilta? Että en ymmärrä yhteiskunnan toimintaa? Ajatteletko, että olen joku kuola poskella oleva hullu, joka on myös älyllisesti vajaa.
On masentuneellakin näkemys yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ajatteletko, että en pysty miettimään asioita monelta kantilta? Että en ymmärrä yhteiskunnan toimintaa? Ajatteletko, että olen joku kuola poskella oleva hullu, joka on myös älyllisesti vajaa.
0/5.
Äänestä ketä haluat tai sitä puoluetta, jota haluat äänestää.
Vaalikoneko sun puolesta tekee päätökset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Niin ajattele, että hulluillakin on äänestysoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Nyyhnyyhnyyh! Kun provo ei mennyt läpi! Voivoivoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Nyyhnyyhnyyh! Kun provo ei mennyt läpi! Voivoivoi!
Täällä kovasi aina parjataan ja mollataan, kun sairaanhoitajatkin äänestää Kokoomusta eikä tajua omaa parastaan. No, kun vaalikoneita täyttelee ja tulokseksi tulee Kokoomus, niin olenko valinnut vastaukset sillä silmällä että vaikuttaisin jotenkin paremmalta ihmiseltä itse, vai rehellisesti siten, mitä ajattelen. Jos jälkimmäinen, ja vastaus on Kokoomus, niin tarvitseeko sitä sitten ihmetellä että erilaiset ja eritaustaiset ihmiset voivat tukea tuon puolueen ajatusmaailmaa?
Mutta ei se niin mene. Provoprovoprovo. Kyllä voit olla tyh-mä.
Mitkä kysymykset on ne jotka eroavat kakkoseksi tulleesta? Ja mikä puolue?
Äänestät tietysti kokoomusta.
Ehkä et ole aiemmin tiennyt, mikä on oikea puolueesi, vaan olet uskonut vihervasemmistopropagandaa.
No jos vastaat vain omalta kannaltasi, niin eiköhän se puoluekin sieltä vaihdu.