Apua! Mitä puen treffeille, kun deitiksi paljastui toimitusjohtaja oikein?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Antava biletoppi ja mahd. lyhyt mekko. Kikattele hänen joka jutulleen.
Juuri näin. Piikkikorot ja reilusti meikkiä täydentävät kokonaisuuden.
Ehkä deittisi ajattelee myös että "mitä laitan päälle kun menen leipurin kanssa treffeille?" :D tulee essu päällä.
Eikös siellä Tinderissä ole kaikki toimitusjohtajia?
Pitääkö toimitusjohtajalle pukeutua jotenkin eritavalla? Ajattele jos olisi vain talousjohtaja... Säkkiin pukeutuisin.
No laitat omat mieluisat vaatteet päälle. Et kai sinä ala muuttamaan vaatetyyliäsi toisen tittelin takia?
Miksi et sovi lenkkitreffejä, niin ei tarvitse miettiä vaatetusta eikä laittautumista.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on oman elämänsä toimitusjohtajaB)!
Ja talousjohtaja myös! :-)
Business casual paitsi, että jätät alushousut kotiin.
Mulle tuli kans nyt iso pomo mätsinä Tinderissä. Profiilissa näkyy hänen kasvoistaan vain pieni osa, mutta esittely oli niin mielenkiintoinen, että päätin kokeilla.
Nyt paljastui, että on ihan mahdottoman komea mies, hieman liian komea tällaiselle tavikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, minulla on toiminimi, en olekaan äkännyt tituleerata itseäni toimitusjohtajaksi ;D
Toiminimi on ammatinharjoittaja, ei toimitusjohtaja.
Mutta on yhden hengen osakeyhtiöitäkin, niissä on toimitusjohtaja.
Nimenomaan. Toimitusjohtaja on vain osakeyhtiössä eikä sen tarvitse omistaa yhtiöstä vähääkään. Hienoa, jos tulee ilmi, että kyseinen tj onkin joku pölynimureita kaupittelemaan ryhtynyt toiminimiyrittäjä, joka luulee olevansa myös toimitusjohtaja yrityksessään.
Vierailija kirjoitti:
Höh, minulla on toiminimi, en olekaan äkännyt tituleerata itseäni toimitusjohtajaksi ;D
Toiminimiyrittäjä ei ole toimitusjohtaja.
Riippuu vähän. Jos toinen tulee puvussa suoraan töistä, niin on hiukan hassua mennä juoksukuteissa deiteille. Riippuu tietysti paikasta, missä treffaatte. Laita, mitä yleensäkin on päällä.
Deittailuun pätee sama sääntö kuin työpaikkoihin: jos pitää muuttaa pukeutumistyyliä, jätetään välistä!
Jos toimari on oiken DI niin parasta ylle tai lainaa kaveriltasi että pukeutumisesi olisi samalla tasolla
Eksä joutuu pukeutumaan laadukkaisiin pukuihin töissä, mutta vapaa-ajalla on pukeutuu rennosti, mutta siististi. Vapaalla ei ikinä laita pukua päälle.
Mä pukeutuisin naisellisesti, laittaisin tyylikkään (kynä)hameen. Mut pukeudun muutenkin niin..
Olen istunut samassa pöydässä ja viettänyt työkuvioitten takia iltaa toimitusjohtajan kanssa, jolla on 10 000 alaista. Joten jos tästä pistää paremmaksi, sitten rupean oikein miettimään pukeutumista. Muuten menisin samoissa rytkyissä, joissa muutenkin kuljen.
"Hihihihiiiiii niin paljon hassuja emojia hihihihiiiii toimari."
12v ?