Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huuto.net-käyttäjä häiriköi s-postitse, ja tekee rikosilmoituksen MINUSTA :O

Vierailija
10.04.2013 |

olen saanut huuto.netistä yhden käyttäjän riesakseni, joka laittaa s-postia, ja ränkyttää minulle henkilökohtaisuuksia, seurailee myyntejäni ja ostojani ym...

olen pyytänyt monesti lopettamaan, tai teen rikosilmoituksen. no, nyt meni i minulta kuppi nurin, ja kirjoitin hmmm..hhmmmmmm... raivon vallassa sille viimeisen varotuksen, ja nyt se marssii aamulla poliiasemalle tekemään rikosilmoituksen minusta. voi vehnälese:D

toki olisin voinut hillitä kieltäni, mutta aikani yrittettyäni ns. normaalilla puheella, kokeilin toista keinoa, ja ei sekään tehonnut, se hullu vaan jatkoi senkin jälkeen, ja ilmoitti menevänsä aamulla poliiselle, koska olen nyt uhkaillut häntä. huoooooh.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tuo lähti? Menikö teillä kauppa persiilleen?

Vierailija
2/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä sekä hänen lähettämänsä viestit että kaikki sinun vastauksesi hänelle. Jos siis sattuu niin hullusti, että hän oikeasti on yhteydessä poliisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mikä on nimimerkkisi.... Jos se on Cupcake4, voisin minäkin tehdä moisen sähköpostispämmäilyn ja senkin jälkeen tekisin minä sinusta rikosilmoituksen! 

Vierailija
4/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sanoit sille?

Jos tilanne on noin kuin olet kertonut, ei sinun tarvitse pelätä mitään. Mieshän on (jostain syystä oletan mieheksi) aivan häiriintynyt. Onko ne hänen lähettämänsä viestit tallessa.

Kyllähän tuolla on kaikenlaista porukkaa, osa on kuumakalleja tai muuten selvästi häiriintyneitä skitsoilijoita. Millaisia tyypin muut palautteet on? Sehän kertoo paljon.

Vierailija
5/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA (ap:lle)! :

Jos mua tarkoitat, niin itsepä huijaat ihmisiltä rahaa, eikä esim huutamaani tuotetta ole ikinä kuulunut! Myöskään rahoja on nähtävästi kovin vaikeaa palauttaa tilille!

Voi miettiä tuolloin onko itsessä/omassa käytöksessä jotain vikaa.

Vierailija
6/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se huuto.net pitäis lakkauttaa, siellä ihmiset antaa vääristeltyjä palautteita, kun heidän huutonsa ei pääty heidän mielensä mukaan, tuote pitäisi lähettää postissa vaikka olisi nouto, sitten yritetään saada ostettua sellaista, jonka hintavaraus ei oo täyttynyt niin alihintaan ym paskaa.

ihan pöpin kohtauspaikka. anna vaan tehä rikosilmon, ei poliisi viiti tehä tommoselle mitään, hyttysen paska meressä, naureskelevat tommoselle.

eihän se kahjo tiedä sun osoitetta?

itse oon laittanu ihan väärät tiedot sinne huutoon, ettei kakot pääse jäljille.

Vierailija
7/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä häirikkö aikoo sen rikosilmoituksen tehdä? Siitäkö että kirjoitit hänestä suorat sanat? Se ei ole Suomessa rikos, jos et tehnyt sitä julkisesti, eikä välttämättä sittenkään, jos oli totta.

Vierailija
8/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopso:))

Vierailija
9/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 00:00"]

Mistä häirikkö aikoo sen rikosilmoituksen tehdä? Siitäkö että kirjoitit hänestä suorat sanat? Se ei ole Suomessa rikos, jos et tehnyt sitä julkisesti, eikä välttämättä sittenkään, jos oli totta.

[/quote]

hän kokee, että olen uhkaillut häntä...  uhkailin toki, sanoin, että "tämä on viimeinen varotus!"  ---ja sillä tarkoitin sitä, että teen rikosilmoituksen hänen häirinnästään..  sanoi sen olleen pelottavaa. totesin, että mitä tarkoitin, ja pelkonsa ovat hänen pään sisällään.lisäsin vielä, että ps. siihenkin on lääkkeitä:))

kaikki sai alkunsa siitä, kun kysyin huudettavasta tuotteesta parempaa kuvaa:DD ja siitä meni eukolla kuppi nurin ja alkoi tunkea yksityisviestiä, sähköpostia, ja jopa soitella, oli kuulemma ostanut minulta joskus jotain, ja numeroni oli säästänyt. se on muuten säästänyt sen toooooodella kauan. varmaan vuoden, ellei ylikin.

tuntuu aika käsittämättömän kahelilta.

se odotteli minulta?? anteeksipyyntöä, jotta ei "marssisi poliisiasemalle"--käskin sen marssia, mennä vaikka tangon tahdissa, niin loppuu se sen häiriköinti.

ja en ole cupcake:)

ap

Vierailija
10/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös kerran ihan kajahtanut häirikkö. Lopulta palautteessa syytti minua kaikenlaisesta, mitä en tietenkään ole tehnyt. Hän mm. väitti, että palautin ostamani tuotteen hänelle täysin tuhottuna. Palautin tuotteen sellaisena kuin hän sen minulle lähetti (rikki ja likainen = "uudenveroinen"). Vähän ajan päästä tämä sama tyyppi laittoi tuotteen uudelleen myyntiin taas hyvälaatuisena!

Sähköpostihäirintää jatkui viikkoja, laitoin lopulta eston s-postiin, ettei se enää ota vastaan hänen viestejään.

Häirikön nimimerkki oli yksi huonekasvina tunnettu ruukkukukka. Varoitan!

Vierailija
12/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Maksamiani rahoja en tietenkään koskaan saanut takaisin.

12/12

Vierailija
13/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kai teit rikosilmoituksen?

Vierailija
14/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 00:00"]

[/quote]

hän kokee, että olen uhkaillut häntä...  uhkailin toki, sanoin, että "tämä on viimeinen varotus!"  ---ja sillä tarkoitin sitä, että teen rikosilmoituksen hänen häirinnästään..  sanoi sen olleen pelottavaa. totesin, että mitä tarkoitin, ja pelkonsa ovat hänen pään sisällään.lisäsin vielä, että ps. siihenkin on lääkkeitä:))

kaikki sai alkunsa siitä, kun kysyin huudettavasta tuotteesta parempaa kuvaa:DD ja siitä meni eukolla kuppi nurin ja alkoi tunkea yksityisviestiä, sähköpostia, ja jopa soitella, oli kuulemma ostanut minulta joskus jotain, ja numeroni oli säästänyt. se on muuten säästänyt sen toooooodella kauan. varmaan vuoden, ellei ylikin.

tuntuu aika käsittämättömän kahelilta.

se odotteli minulta?? anteeksipyyntöä, jotta ei "marssisi poliisiasemalle"--käskin sen marssia, mennä vaikka tangon tahdissa, niin loppuu se sen häiriköinti.

ja en ole cupcake:)

ap

[/quote]

Jos uhkaat tehdä rikosilmoituksen ellei häirintä lopu, niin se on uhkaus, mutta ei laiton uhkaus, vaan täysin laillinen uhkaus. Ei tuossa ole mitään, ole ihan rauhassa, poliisit nauraa sen pihalle.

Vierailija
15/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ihmetellään, kun poliisin resurssit ei riitä OIKEIDEN rikosten tutkimiseen, kun kaikenmaailman hörhöt tekevät rikosilmoituksia turhanpäiväisyyksistä!

kuten esim. nyt tuo häirikkö tekee ilmoituksen. voi hyvää päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme