Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook kaveripyynnöt / Kysymys!!!!

Vierailija
10.04.2013 |

Nyt TODELLA tärkeä kysymys! Jos facessa laittaa VAHINGOSSA kaveripyynnön jollekin, jolle ei ollut tarkoitus... Siis jos vaikka katsoi sen tyypin kuvaa ja vahingossa painoi kaveripyyntö-nappulaa. Niin jos sitten heti ottaa sen pois, ennen kuin se toinen sen näkee, niin näkeekö se toinen sen silti. Eli jääkö se näkymään sinne toiseen päähän sillä tavalla, että se tyyppi näkee, että olet pyytänyt? Vai katoaako se sen tyypinkin facesta, samalla kun poistat sen itse?

Tämä on äärettömän tärkeä ja kiireellinen kysymys! :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ollut juuri online kun olet pyynnön laittanut niin ei näe jälkikäteen mistään. PAITSI että joillain ihmisillä on sähköposti-ilmoitukset päällä esim noista kaveripyynnöistä, se on ja pysyy tietenkin jos sellainen on ihmiselle lähtenyt.

Vierailija
2/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin, voi räkä nuo sähköposti-ilmot...! Joo, eli olen melko varma, että hänellä ne sähköposti-ilmot on ja nyt siis mokasin! Voi helevetti näitä mun nakkisormia, se oli ihan silkka vahinko. Se tyyppi raivostuu ihan hiiteen, en nimittäin saisi pitää mitään yhteyttä häneen. Voi elämä.... !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kaveripyynnön lähettäminen pidä vielä varmistaa jotenkin? Eli ei sitä ihan vahingossa klikkaamalla saa lähetettyä, kai?

Vierailija
4/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin luulisi! Mutta kun katsoin siellä hänen sivullaan kuvia, niin sitten vain huomasin, että kaveripyyntö lähetetty! En siis ollut huomannut sitä mitenkään. En edes tiedä, milloin olin sen laittanut. Vitsi, mikä moka.... Just se, mitä ei pitänyt tehdä ikinä enää.... :(

Vierailija
5/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan vahingossa saa lähetettyä, mullakin kosketusnäyttö on joskus ihan ihmeellisesti napannut ja lähettänyt pyynnön jollekin. Mutta eihän siinä tarvitse olla edes sen ihmisen seinällä, kun selata vaan omaa, käytä sitä selitystä ap. Kai teillä joku yhteinen kaveri on, että fb tarjoaa tota?

Vierailija
6/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei taida upota tuommoinen selitys, koska aikaisemmat sekoilut.... :/ No, nyt pitää vaan toivoa, että ne sähköposti-ilmot eivät kuitenkaan ole hänellä päällä. Jospa pääsisin koirana veräjästä tällä kertaa....

Vierailija
7/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä tulee helposti lähetettyä. 

Vierailija
8/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, en kyllä uskalla enää stalkata ketään jos ne kaveripyynnöt lähtee saman tien kun vahingossa kosketusnäytöllä tökkää väärään kohtaan!

Vierailija
9/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Just tämä stalkkaaminen nyt sitten vaikeutuu, en varmalla ainakaan yöaikaan uskalla enää katsella niitä kuvia, kun voin unenpöpperössä sitten päräyttää taas sen pyynnön. Nyt vaan hermona odottelen tässä, että koska tulee vihaista sähköpostia... :(

Vierailija
10/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 14:06"]

Eikös se kaveripyynnön lähettäminen pidä vielä varmistaa jotenkin? Eli ei sitä ihan vahingossa klikkaamalla saa lähetettyä, kai?

[/quote]

Mulle tuli just ilmoitus et "se ja se on hyväksynyt kaveripyyntösi", enkä tod ollut edes nähnyt koko muijan kuvaa facessa, joten kyllä noita sattuu!

Vierailija
11/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla lähestymiskielto vai mitä?? :D Exän uusi muija? :D

Vierailija
12/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mullekin on käynyt noin!

Vierailija
13/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei oo lähestymiskieltoa... ei ainakaan vielä... :D Otin ja tunnustin yhdelle miehelle kaikenlaisia asioita niin syvällisesti ja piinaavan tarkasti, että hän hermostui. Siihen liittyi tätä on/off -kaveripyynnön lähettelyä (siis lähetin ja poistin sen pyynnön vähän turhan monta kertaa). Ja aika paljon maileja minulta, joihin hän sitten tuskastui. Että ihan itse se tyyppi ilmoitti, ettei nyt vähään aikaa sovi ottaa yhteyttä. Oikeasti tämä on tosi surullinen juttu, mutta nyt kyllä vähän naurattaakin tämä oma pöljyys. Ehkäpä olen toipumassa tästä, kun en ota ihan niin vakavasti enää. Jeeeee.... :D

Vierailija
14/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tais olla alitajuinen vahinko, freudilainen lipsahdus interwebissä ;)

Vierailija
15/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotain sellaista. Mutta selitäppä tämä tyypille, joka on kurkkuaan myöten täynnä minun freudilaista ihanuuttani... :D

Vierailija
16/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä jättäisi selittämättä ja koittaisin jatkossa käyttäytyä fiksustu, eli jättää mies rauhaan.

Vierailija
17/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooohhmmm, eipä tullut tuo mieleen. Fiksu... mmm, onko se jotain syötävää...?

Vierailija
18/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kuulunut mitään, ehkä selvisin tästä...

Vierailija
19/30 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 20:32"]

Ei ole vielä kuulunut mitään, ehkä selvisin tästä...

[/quote]

Tai ehkäpä tätä stalkkaamaasi tyyppiä ei kertakaikkiaan kiinnosta. Kannattaisi ihan oikeasti ottaa tosissaan, jos joku pyytää jättämään rauhaan.

Vierailija
20/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, koska mulle kävi juuri näin. Hävettää. Pitäusköhän laittaa anteeksi viesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän