Facebook kaveripyynnöt / Kysymys!!!!
Nyt TODELLA tärkeä kysymys! Jos facessa laittaa VAHINGOSSA kaveripyynnön jollekin, jolle ei ollut tarkoitus... Siis jos vaikka katsoi sen tyypin kuvaa ja vahingossa painoi kaveripyyntö-nappulaa. Niin jos sitten heti ottaa sen pois, ennen kuin se toinen sen näkee, niin näkeekö se toinen sen silti. Eli jääkö se näkymään sinne toiseen päähän sillä tavalla, että se tyyppi näkee, että olet pyytänyt? Vai katoaako se sen tyypinkin facesta, samalla kun poistat sen itse?
Tämä on äärettömän tärkeä ja kiireellinen kysymys! :D
Kommentit (30)
Kolme kertaa on tullut lähetettyä kaveripyyntö vahingossa. Kaikki täysin tuntemattomia ihmisiä. Näistä yksi oli ottanut meikäläisen kaverikseen (!). Käyn facebookissa niin harvoin, että huomasin tämän vasta viikkojen päästä. Poistin miehen kavereistani heti, muut kaksi eivät olleet edes suostuneet kavereikseni.
Ei siinä tuon kummemmin käynyt, mutta ihmettelen, miksi toiset ottava kaverikseen tuntemattoman ihmisen josta ei tiedä juuri muuta kuin nimen.
Mullekin on käynyt niin että yhtäkkiä tuli vaan ilmoitus että kaveripyyntö lähetetty, enkä tiennyt että kenelle edes. Kun kävin sitten katsomassa niin oli lähtenyt lapsen kaverille, joten siitä kai se oli etusivulta napannut.
Blokkaa itse itseltäsi ko. tyyppi, niin ei lipsahtele enää. Jos et siihen kykene, niin sitten sinulla on oikeasti ongelma ja miehen olisi todellakin syytä hankkia lähestymiskielto sinulle.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:04"]Mullekin on käynyt niin että yhtäkkiä tuli vaan ilmoitus että kaveripyyntö lähetetty, enkä tiennyt että kenelle edes. Kun kävin sitten katsomassa niin oli lähtenyt lapsen kaverille, joten siitä kai se oli etusivulta napannut.
[/quote]
Ilmoitus että kaveripyyntö lähetetty? :o Miten siitä muka ilmoitus tulee?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 14:24"]No niinpä! Just tämä stalkkaaminen nyt sitten vaikeutuu, en varmalla ainakaan yöaikaan uskalla enää katsella niitä kuvia, kun voin unenpöpperössä sitten päräyttää taas sen pyynnön. Nyt vaan hermona odottelen tässä, että koska tulee vihaista sähköpostia... :(
[/quote]
No miksi stalkkaat jos oot luvannut lopettaa? Ehkä nyt sait opetuksen ja lopetat toisten piinaamisen. Lähestymiskielto sulle pitäis varmaan laittaa.
Samaa ihmettelen, miten hyväksytään kaveriksi ihan tuntemattomia? Kosketusnäytön kans todellakin sattuu noita vahinkopyyntöjö esim kun selaa jotain keskustelua, aina ei huomaa kun pyyntö jo lähtenyt, hetken päästä joku sen jo hyväksynytkin. Luulisi että stalkkailis vähän kuka pyynnln lähettänyt.
Lisää vain estolistalle. Lisää stalkkaukset estolistalle niin eivät näe ehdotetuissa kavereissa. Tai sitten teet uuden tunnuksen stalkkausta varten.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 14:39"]
Heh, ei oo lähestymiskieltoa... ei ainakaan vielä... :D Otin ja tunnustin yhdelle miehelle kaikenlaisia asioita niin syvällisesti ja piinaavan tarkasti, että hän hermostui. Siihen liittyi tätä on/off -kaveripyynnön lähettelyä (siis lähetin ja poistin sen pyynnön vähän turhan monta kertaa). Ja aika paljon maileja minulta, joihin hän sitten tuskastui. Että ihan itse se tyyppi ilmoitti, ettei nyt vähään aikaa sovi ottaa yhteyttä. Oikeasti tämä on tosi surullinen juttu, mutta nyt kyllä vähän naurattaakin tämä oma pöljyys. Ehkäpä olen toipumassa tästä, kun en ota ihan niin vakavasti enää. Jeeeee.... :D
[/quote]
Jotenkin aapeen kirjoituksesta henkii se, että "vähän turhan monta" on joku täysin käsittämätön määrä ja mailejakin oli ehkä oikeasti ahdistavan paljon. Olen valitettavasti saanut seurata tällaista sen uhrin näkökulmasta ja en olisi uskonut miten pakkomielteisiä voi ihmiset olla.
Jätä se tyyppi oikeasti rauhaan, sitä ei sinun selitykseksi kiinnosta. Se ei halua olla kanssasi missään tekemisissä, ei nyt eikä tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:04"]Mullekin on käynyt niin että yhtäkkiä tuli vaan ilmoitus että kaveripyyntö lähetetty, enkä tiennyt että kenelle edes. Kun kävin sitten katsomassa niin oli lähtenyt lapsen kaverille, joten siitä kai se oli etusivulta napannut.
[/quote]
Ilmoitus että kaveripyyntö lähetetty? :o Miten siitä muka ilmoitus tulee?
[/quote]
No niin vain luki. Enhän minä muuten olisi huomannut koko asiaa, kuin jos tuo henkilö olisi sen hyväksynyt.
Mä pistän noi aina taaperon syyksi :D Kerran nimittäin lapsi lähetti jollekin kaveripyynnön kun selasin facea ja tämä istui sylissäni. Jos joku tulee mulle ihmettelemään vahnikokaveripyyntöä sanon, että taapero vahingossa painoi.