Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu väkivaltainen pyöräilijä -taas

Vierailija
25.03.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006047825.html
Eikö noita saada kiinni ja telkien taakse?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ikini missään nimessa alkaa tuollaisen hörhön kanssa tappelemaan vaikka tekisikin mieli opettaa. Eihän sitä tiedä vaikka tuolla olisi musta vyö karatessa tai lukkopainin otteet hallussa. Todennäköisesti tahalteen provoaa että pääsisi vähän löylyttämään muita. 

Äsh. Karate- ja painiukot ei uhoo kolmipyöräisen kyydissä. Ne uhoo tatamilla, molskilla tai vertaisilleen.

Selkeesti naisten/ vaimonhaakkaajamatskua tollaset nolot polkupyörä- "et mee mun ohi, yhyy" uhoojat.

Vierailija
42/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saavat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toikin raivo laantuu, kun väärä pyöräilijä osuu kohdalle. Alkaa meuhkata ja uhkailla, niin keräilee hampaitaan pusikossa. Aina tulee se joku erikoinen vastaan joka ei kuuntele tollasta.

Paitsi että ton huutajan habituksesta voi päätellä että se paiskii ihan ketä vaan menemään ja hakee sitä syytä teoilleen. Luultavasti käy salillakin.

Näkeehän tuosta ettei tuollaisen kanssa kannata alkaa rähinään. Jää toiseksi.

Rauhassa vaan ja soittoa poliisille.

Vaikuttaa todella vaaralliselle tyypille. Osaa luultavasti lyödä ja myllyttää. Sen näkee habituksesta.

Vanha urbaaniviidakon sananlasku sanoo "joku potkii aina lujemmin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaateilla on taipumusta pyöräilyn ja hiihdon kaltaisiin kestävyyslajeihin.

Miksi sitten yksityisautoilijat usein ovat täysin kahjoja?

Vierailija
44/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toikin raivo laantuu, kun väärä pyöräilijä osuu kohdalle. Alkaa meuhkata ja uhkailla, niin keräilee hampaitaan pusikossa. Aina tulee se joku erikoinen vastaan joka ei kuuntele tollasta.

Miksi yllytät väkivaltaan?

Miten niin yllyttää? Se nyt vaan on fakta, että joku kerta aukoo päätään väärälle kaverille ja  saa pataansa. Sitä saa mitä tilaa, ei tässä sen kummempaa. Ja se on tuollaiselle mikromunalle ihan oikein.

En näe kuvassa Audia/BMW:tä tai Mersua?

Etkö tiedä, että runsas pyöräily voi viedä potenssin? Kun veri ei kierrä kunnolla siellä ei ole ihme jos hieman turtuu lerssi.

Elätkö yhä 80-luvulla?

Vierailija
45/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu pyöräilijä -pylly hu*railija

Hihihihihiiiiii....

Vierailija
46/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset epävarmat vässykät on niin hulvattomia. Itse olen saanut rattiraivoojan perääni kun moottoritiellä ihan asiallisesti ohitin. Kävi ilmeisestu ukon egon päälle jostain syystä aivan hulluna, että joku kehtaa ohittaa hänen ylhäisyytensä.

Vierailija
47/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista kun läski aloittaja puhisee siellä hiasen ratissa ja paksureisinen pyöräilijäuros vaan näyttää sille keskistä ja nauraa päälle :---D

Vierailija
48/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tarvii yllyttää. Jos tuut mun luokse räyhäämään tolla tavalla miten tuossa videolla ja etenkin jos uhkailet niin otan sulta kunnioitusta väkisin.

Vierailija
49/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain oikean ideologian edustajat saavat yllyttää ja harrastaa väkivaltaa. Lin mukaan se on katsos erilaista heidän tekemänään.

Linkitäpä tähän joku Lin puheenvuoro, jossa on sanonut näin.

Vierailija
50/51 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasten takia mua pelottaa ajaa pyörällä, vaikka tykkään siitä tosi paljon.

Viime kesänä kävin alkuun pyörällä töissä, mutta sitten piti kuitenkin siirtyä kulkemaan bussilla, kun työmatkoista tuli niin stressaavia muiden pyöräilijöiden takia. Siinä tuli monta läheltä piti -tilannetta ja yksi ihan oikea törmäyskin. Olin vieläpä raskaana silloin. Onneksi mitään ei sattunut, mutta seuraavana päivänä aloin kulkea bussilla. Harmitti.

Itse ajan huolellisesti sääntöjen ja merkintöjen mukaan ja rauhallista vauhtia. Toiset pyöräilijät sen sijaan tuntuivat kiitävän ihan tuhatta ja sataa eteenpäin eikä läheskään aina oikeita väyliä pitkin vaan vähän sinne päin. Siinä ei paljon auta, vaikka itse ajelisi järkevästi.

Vierailija
51/51 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) Hän ei yllytä.

b) Ihan oikein että tuollainen saa tuskallisen opetuksen. Kipu opettaa!

1) Jos toinen kertoo että tyypiltä lähtee hampaat, niin kyllä oikeuttaa laittoman väkivallan.

2) Kukaan sellainen joka tätä toivoo tai hyväksyy, ei ole yhtään mitään riehujaa parempi.

Ehkä se on pikemminkin ennustus kuin uhkaus koska kaikki ei tuollaista videolla näkyvää päänaukomista kuuntele kauaa, jos ollenkaan. Muuten voisin veikkailla ettei tuollaisella pyöräilijällä ole kaikki muumit ns. laaksossa jos 20 minuuttia seuraa toista pyöräilijää uhoten ja haukkuen noinkin pienen tekosyyn kuin ohituksen vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi