Gallup: Vauva.fi VIRALLINEN ennakkoäänestysketju
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
PS.
En halua potea huonoa omaatuntoa 20 vuoden päästä.
Ajattelit siis potea sitä heti vaalien jälkeen. En tiiä, mä en nyt oikein lämpene tolle logiikalle.
ttps://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/fe11228e-7587-471b-b784-8d16428…
Yleensä olen äänestänyt kokoomusta. Nyt sitten iltalehtilaittoi seuraavan viestin takia viestieston, väitti et olen rikkinut sääntöjä.
Siksi nyt persut. Sananvapauden puolesta. Persut.
"
”Eräänä päivänä maan demokraattisesti valitut johtajat päättivät pettää kansalle antamansa lupaukset. He olivat huomanneet, että asemaansa väärin käyttämällä heistä ja heidän lähipiiristään voisi tulla tavattoman rikkaita.”
Niin totta! Sahköverkot ryöstettiin jo kansalta ala Haavisto ja kumppanit. Heidi Hautala on tekeytynyt täysin.muistamattomaksi sähköverkkokoplauksen suhteen.
Nyt sähkö eikun kallistuu,mummot maksavat talvisin omakotitaloissaan sähkölaskua jopa koko takuueläkkeensä verran joka kuukausi. Eliitti nauttii Carunan osingoista jossain kaukana.
Berner yritti Ollilan kans ryöstää tietkin kansalta, ja taas olisi rahat virranneet Ollilan Gps firmalle ja kumppaneille ja tienkäyttömaksut olisi ollut tapissa carunamaiseen tyyliin.
Sdp estää onneksi Bernerin rautatiekoplauksen!
Sote oli osa sitä ryöstöpolitiikkaa. Onneksi sote kompastui.
Kaikki mistä kansan on pakko maksaa yritettiin sipilän toimesta ryöstää eliitin omistamille firmoille."
Täällä voittaa aina persut, onneksi ei oikeassa elämässä.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS.
Ajattelit siis potea sitä heti vaalien jälkeen. En tiiä, mä en nyt oikein lämpene tolle logiikalle.
Persut saa aina näissä gallupeissa hyvin ääniä. Taitaa KETUTTAA?
Vierailija kirjoitti:
Täällä voittaa aina persut, onneksi ei oikeassa elämässä.😂
Juu. Viimeksi Huhtasaari oli ylivoimainen ykkönen presidentiksi. Ja kuinkas kävikään XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS.
Persut saa aina näissä gallupeissa hyvin ääniä. Taitaa KETUTTAA?
Miksi ketuttaisi. Johan Huhtasaaren kohdalla nähtiin miten nää korreloi todellisuuden kanssa ;)
No nyt tiedän miksi av on niin vihamielinen.
onpas järkyttävää nähdä tuo persujen suuri suosio, huh.
-siitä näkee mitä jengiä tällä palstalla aikaansa viettää, sen sijaan että tekis oikeita töitä.
Vierailija kirjoitti:
onpas järkyttävää nähdä tuo persujen suuri suosio, huh.
-siitä näkee mitä jengiä tällä palstalla aikaansa viettää, sen sijaan että tekis oikeita töitä.
Jengiä kuten sinä?
(Tämä väite on aina yhtä hauska.)
Liike Nyt! Jotta pääsemme itse vaikuttamaan päätöksiin jatkossakin.
Hey, makeeta nähdä että täällä on muitakin tulevaisuuteen katsovia ja itsevarmoja kokoomuslaisia! Tuntuu, että tällä palstalla äänessä ovat juntit persut tai läpilaiskat vihervasemmistolaiset. Onneksi Suomi on kuitenkim täynnä fiksuja ja tekeviä ihmisiä. Siksi kokoomus forever! Orpo pääministeriksi!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo 7* on?
Väyrynen :D
Vierailija kirjoitti:
Hey, makeeta nähdä että täällä on muitakin tulevaisuuteen katsovia ja itsevarmoja kokoomuslaisia! Tuntuu, että tällä palstalla äänessä ovat juntit persut tai läpilaiskat vihervasemmistolaiset. Onneksi Suomi on kuitenkim täynnä fiksuja ja tekeviä ihmisiä. Siksi kokoomus forever! Orpo pääministeriksi!
Tuo ois mun vaihtoehto 2, mutta äänen saa Liike Nyt!
PS.