Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi itsemurhaa ei saisi tehdä?

Vierailija
25.03.2019 |

Oikeustoimikelpoisena ihmisenä saan muuten päättää omasta elämästä, mutta itsemurhaa en saisi tehdä. Miksi?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rumaa juo kaljaa vaan.

Vierailija
2/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rumaa juo kaljaa vaan.

En käytä alkoholia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen lupia kysellä. Kyllä minä ainakin mieluummin tekisin itsemurhan kuin kuolisin ns. luonnollisista syistä.

Vierailija
4/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen lupia kysellä. Kyllä minä ainakin mieluummin tekisin itsemurhan kuin kuolisin ns. luonnollisista syistä.

Lähinnä mietityttää siis se, että miksi halu elää on ainoa oikea juttu. Halu lopettaa elämä on väärin.

ap

Vierailija
5/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustettua itsemurhaa ei saa tehdä. Kukaan voi estää itsaria noin muuten, tai ainakaan siitä ei saa tuomiota.

Vierailija
6/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mietityttää siis se, että miksi halu elää on ainoa oikea juttu. Halu lopettaa elämä on väärin.

ap

porukkaa pelottaa nähdä mitä on siellä toisella puolella?

Vierailija
7/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koska lähes jokainen on joskus halunnut tappaa itsensä. Sosiaalinen paine pitää monia hengissä.

Vierailija
8/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kestä menetystä ja surua joten pakottavat kaikki elämään ettei heidän tarvitse kohdata vaikeita tunteita

Vierailija
9/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sua kukaan kiellä, kunhan vaan kannat tekojesi seuraukset.

Vierailija
10/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö einespizzoja niin minä teen,kun tuntuu pahalta.

Vierailija
11/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät kestä menetystä ja surua joten pakottavat kaikki elämään ettei heidän tarvitse kohdata vaikeita tunteita

Niin, ton näkökannan kyllä ymmärrän. En mäkään halua tuottaa ainoille ihmislle mun elämässä (kahdelle läheiselle) surua ja siksi itsemurha on jäänyt vielä harkinnan asteelle. Elämä on kuulemma elämisen arvoista, entä jos ei yhtään tunnu siltä?

Vierailija
12/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö einespizzoja niin minä teen,kun tuntuu pahalta.

Mä ahmin joka päivä karkkia ja suklaata, koska tuntuu pahalta. En vaan voi syödä koko päivää,.

ap

Vierailija
13/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää et veronmaksajat teilaa itsensä.

Vierailija
14/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ainakin Suomessa tuossakin on jotain kristillisiä kaikuja. Melkein kaikki uskonnot tuomitsevat itsemurhan. Lisäksi sitä pidetään yleisesti luonnottomana, kun kuitenkin kaikilla elollisilla olennoilla on sisäsyntyisesti olemassa se halu elää. Ihmiset ja suuret merinisäkkäät, kuten miekkavalaat ja delfiinit, ovat ainoita lajeja joiden tietoisesti tiedetään tappaneen itsensä. 

Vierailija
15/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuollut voi kantaa tekonsa seuraukset?

Vierailija
16/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on hölmö syy itsemurhaan koska negatiiviset tunteet vääristävät ajattelua.

Vierailija
17/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tämä.

Olo tuntuu helvetin pahalta; tuntuu että kukaan ei välitä ja kukaan ei auta ja kaikki on huonosti. Saattaa olla, mutta jos et ole ihan satavuotias niin sulla on elämää jäljellä niin paljon, että sä voit ihan varmasti tavata vielä sen maailman mahtavimman ihmisen, rakastua ja olla onnellinen. Ei se ole helppoa aina, mutta koska meillä on yksi elämä niin kannattaa katsoa mitä se tuo tullessaan. Päivä päivältä vaan miten jaksaa, mutta jotain se sattuu kuitenkin. Saa tehdä, mutta älä jooko tee. Kiität myöhemmin.

Vierailija
18/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pelkää et veronmaksajat teilaa itsensä.

No vähemmän niitä veronvarojen kuluttajiakin sitten olis.

ap

Vierailija
19/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on todella itsekästä. Harvapa meistä on täällä täysin yksin ja aina jää ihmisiä suremaan ja miettimään miksi tai olisko voinut jotenkin auttaa.

Vierailija
20/69 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuollut voi kantaa tekonsa seuraukset?

Liittyy jotenkin Jesseen ja isäänsä, oletan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi