Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! kumman kanssa näistä seurustelisit, jos olisi pakko valita jompikumpi?

Vierailija
25.03.2019 |

Jos olisi vaihtoehtoina nämä kaksi: ensimmäinen olis about 170cm pitkä mies, joka olisi luotettava, ahkera ja hyväpalkkainen, muttei äärettömän komea eikä lihaksikas (mutta ei nyt kovin rumakaan), ja toinen olis about 190cm pitkä mies, joka olis selvästi komeampi ja lihaksikkaampi, mutta ei niin mukava persoona ja olisi työtön/tai muuten vähävaraisempi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tooodella lapsellinen, että jaksaa edes vaivautua tämän aloituksen tekoon.

Vierailija
42/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on aika monen mielestä ei niin mukava persoona (kuten minäkin) mutta hän on ahkera, luotettava ja monia muita asioita joista minä pidän ja alle 169cm. Valitsen yhä hänet.

Mietinkin pomostani, miten hänellä voi olla vaimo, mutta näköjään mulkuillakin sitten on vientiä :D

Kunhan kestää sitä samalla tavalla mulkkua vaimoa :D

Varmaan minäkin olen tylsä ja ikävä ihminen joidenkin mielestä, mutta tyttöystävälleni kuulemma oikeasti mielenkiintoinen ja hän minulle. Varmaan tässäkin on kyse hieman katsojasta ja miten luonteet kohtaavat.

Vähän sitä koitin vihjata että riippuu katsojasta. Ei se mieheni (tai minä) ole inhottava tai muuta suhteessa vaikka hän ulkopuolisten mielestä siltä välillä vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kysyy tälläistä edes?

Naiset vastaavat yhtä ja tekevät toista.

Ei ole olemassa mitään mitä "naiset" tekevät.

Vierailija
44/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästä huomaa, naiset eivät valitse ulkonäön mukaan. Jos vastaavaa kysyttäisiin miehiltä ja vaihtoehtojen välillä olisi vaikka 15kg, kyllä tietäisi mitä miehet valitsisivat. Viis luonteesta.

Vierailija
45/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on aika monen mielestä ei niin mukava persoona (kuten minäkin) mutta hän on ahkera, luotettava ja monia muita asioita joista minä pidän ja alle 169cm. Valitsen yhä hänet.

Mietinkin pomostani, miten hänellä voi olla vaimo, mutta näköjään mulkuillakin sitten on vientiä :D

Varmaan minäkin olen tylsä ja ikävä ihminen joidenkin mielestä, mutta tyttöystävälleni kuulemma oikeasti mielenkiintoinen ja hän minulle. Varmaan tässäkin on kyse hieman katsojasta ja miten luonteet kohtaavat.

Vähän sitä koitin vihjata että riippuu katsojasta. Ei se mieheni (tai minä) ole inhottava tai muuta suhteessa vaikka hän ulkopuolisten mielestä siltä välillä vaikuttaa.

Itse ainakin luotan ulkopuolisten arvioon ihmisestä ennemmin kuin tämän kumppanin arvioon. Jos kaikki muut ovat sitä mieltä että tuo ihminen on ikävä, kumppanin positiivisen arvion tulkitsen vain niin että hän on yhtä ikävä.

Olen myös varuillani kun joku naureskelee olevansa "kauhea akka" yms. koska tuo arvio on yleensä täyttä totta. Jätin kerran ottamatta vastaan työpaikan kun tuleva esimieheni naureskeli tuohon tyyliin. Olen sen jälkeen seurannut, että uutta työntekijää joudutaan etsimään usein.

Vierailija
46/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tästä huomaa, naiset eivät valitse ulkonäön mukaan. Jos vastaavaa kysyttäisiin miehiltä ja vaihtoehtojen välillä olisi vaikka 15kg, kyllä tietäisi mitä miehet valitsisivat. Viis luonteesta.

Tästä huomaa että naiset valitsevat vähän vaikka minkä mukaan. Vastauksia laidasta laitaan. Ei ole mitään naisten arvoja ja miesten arvoja.

Vierailija
47/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne oloani hyväksi pitkien seurassa. Olen 167 eli 171 on passeli mulle.

Kaikesta sitä näköjään ongelman saa aikaiseksi.

Naisen paras vaate on itseluottamus ja niin on miehenkin.

Vierailija
48/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvä sandwich tapaus!

Vierailija
49/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne oloani hyväksi pitkien seurassa. Olen 167 eli 171 on passeli mulle.

Kaikesta sitä näköjään ongelman saa aikaiseksi.

Naisen paras vaate on itseluottamus ja niin on miehenkin.

Nyt tajuan, miksi naiset on parhaita nakuna!

Vierailija
50/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17,0 cm tai 19,0 cm, who cares, jos tekniikka pelaa!

Vierailija
51/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 cm pitkä, joten se 170 cm varmaan juoksee karkuun...

Vierailija
52/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä 170 cm lievästi ylipainoinen mies, josta kaikki naiset tykkäs.

Sitten oli se pitkä ja komea, jolla sosiaaliset taidot nolla.

Vierailija
53/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kumpi nussii paremmin.

Vierailija
54/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miksi hän vaikuttaa siltä sitten muiden silmissä?

Vierailija
55/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 170cm mies. 

Vierailija
56/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin varmaan sen 190 senttisen, vaikka alkaa olemaan aika pitkä 160 senttiselle. Lyhyet miehet ovat yleensä aggressiivisempia ja heillä on yleensä huonompi itsetunto. Lisäksi pidempi viehättää minua varmemmin. Vaikka luonne olisi ns.huono, niin tärkein asia loppupeleissä on kemia. Minäkin vaikutan ulkopuolisista varmasti varautuneelta ja kylmäkiskoiselta, mutta siihen on syynsä, en kuitenkaan ole mikään ikävä ihminen. Jos kemiat kolahtaisi totaalisesti 170 senttisen kanssa, niin mikä ettei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän