Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! kumman kanssa näistä seurustelisit, jos olisi pakko valita jompikumpi?

Vierailija
25.03.2019 |

Jos olisi vaihtoehtoina nämä kaksi: ensimmäinen olis about 170cm pitkä mies, joka olisi luotettava, ahkera ja hyväpalkkainen, muttei äärettömän komea eikä lihaksikas (mutta ei nyt kovin rumakaan), ja toinen olis about 190cm pitkä mies, joka olis selvästi komeampi ja lihaksikkaampi, mutta ei niin mukava persoona ja olisi työtön/tai muuten vähävaraisempi?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen, jonka kanssa luonteet natsaa parhaiten. Ei ole iloa rahasta tai hyvästä ulkonäöstä, jos ei yhdessä oleminen ole luontevaa ja mukavaa.

Vierailija
22/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta ekan.

Mieheni on 190cm, ei kovin iso palkkainen, mutta minulle rakas.

Toivottavasti matkamme on yhteinen loppuun asti 💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä raha ratkaisee enemmän. Vähemmän komea on yleensä myös uskollisempi puoliso, kun mahdollisuuksia pettää ei ole niin paljon. Raha myös mahdollistaa enemmän.

Eikös se uskollisuus muotoudu halusta olla uskollinen eikä siitä, ettei ole tilaisuuksia? 🤔

Vierailija
24/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm tietysti.

Vierailija
25/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kysyy tälläistä edes?

Naiset vastaavat yhtä ja tekevät toista.

Ai, että ne jotka sanoo ottavansa inhottavamman tyypin ottaisi oikeasti sen parempiluonteisen ja ne jotka sanoo ottavansa sen parempiluonteisen ottaisi todellisuudessa sen inhottavamman? Miks kukaan valehtelis tollasesta?

Vierailija
26/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Luonne ratkaisee.

Ja se, kummalla on isompi penis...?

Ei. En tiedä mistä ihmeestä sinä tämän keksit.

Vierailija
27/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen 170 cm pitkän ja olen vastaavassa tilanteesssa ottanutkin joskus opiskeluaikana. Olen itse 162 cm.

Vierailija
28/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset naiset tykkäävät ekasta, 170 cm miehestä, tietynlaiset tokasta 190 cm miehestä. Ikävää on vain se, että yleensä 170 cm mies tykkäisi itsekin lähinnä noista 190 cm miestä haluavista.

Vierailija
29/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee, en köyhiä miehiä katteliskaan. Minulla käynyt hyvä tuuri rikas, normaalinäköinen,varmasti luotettava,yksi pieni -kun hänellä todella pieni p...s

Vierailija
30/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee, en köyhiä miehiä katteliskaan. Minulla käynyt hyvä tuuri rikas, normaalinäköinen,varmasti luotettava,yksi pieni -kun hänellä todella pieni p...s

Suomi ei taida olla sun äidinkieli.

Vierailija
31/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen. Millään muulla ei ole väliä, mutta en ala hukkaamaan aikaani ei-niin-mukavan persoonan kanssa.

Vierailija
32/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei taida olla sun äidinkieli.

Made in China

Vierailija
33/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on aika monen mielestä ei niin mukava persoona (kuten minäkin) mutta hän on ahkera, luotettava ja monia muita asioita joista minä pidän ja alle 169cm. Valitsen yhä hänet.

Mietinkin pomostani, miten hänellä voi olla vaimo, mutta näköjään mulkuillakin sitten on vientiä :D

Kunhan kestää sitä samalla tavalla mulkkua vaimoa :D

Vierailija
34/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kysyy tälläistä edes?

Naiset vastaavat yhtä ja tekevät toista.

Niin eli miksi sitten kysyä?

Vierailija
36/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se pitempi. Tykkään pitkistä miehistä. Persoonan määrittely "ei niin mukavaksi" ilman mitään konkreettista esimerkkiä tarkoittaa, että kyseessä on kateellisen miehen arvio paremmin pärjäävästä kilpailijasta. Lyhyemmän miehen persoonallisuudesta ei kerrota muuta kuin että hän on "ahkera". Palkattu siivooja saa olla ahkera, rakastetulta odotan jotakin muuta kuin työjuhdan luonnetta. Isot tuloerot ovat myrkkyä, joten siitäkään syystä ei lyhyempi kelpaisi minulle.

Vierailija
37/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en kuuleman perusteella keneenkään ihastuisi; miten lyhyemmän miehen luotettavuus ja ahkeruus ilmenevät? Mitä muita luonteenpiirteitä hänellä on? Millä lailla pidempi mies ei ole niin mukava? Onko hän aina tyly, vai pelkästään huonolle päälle sattuessaan? 

Vierailija
38/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun en kuuleman perusteella keneenkään ihastuisi; miten lyhyemmän miehen luotettavuus ja ahkeruus ilmenevät? Mitä muita luonteenpiirteitä hänellä on? Millä lailla pidempi mies ei ole niin mukava? Onko hän aina tyly, vai pelkästään huonolle päälle sattuessaan? 

On aina tyly, ja itsekäs. Ja itse olen luotettava kumppani, ahkera tekemään kotitöitä ja empaattinen, lämmin persoona.

-AP

Vierailija
39/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on aika monen mielestä ei niin mukava persoona (kuten minäkin) mutta hän on ahkera, luotettava ja monia muita asioita joista minä pidän ja alle 169cm. Valitsen yhä hänet.

Mietinkin pomostani, miten hänellä voi olla vaimo, mutta näköjään mulkuillakin sitten on vientiä :D

Kunhan kestää sitä samalla tavalla mulkkua vaimoa :D

Varmaan minäkin olen tylsä ja ikävä ihminen joidenkin mielestä, mutta tyttöystävälleni kuulemma oikeasti mielenkiintoinen ja hän minulle. Varmaan tässäkin on kyse hieman katsojasta ja miten luonteet kohtaavat.

Vierailija
40/56 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina tyly, ja itsekäs. Ja itse olen luotettava kumppani, ahkera tekemään kotitöitä ja empaattinen, lämmin persoona.

-AP

Miksi luulet voivasi päteä sillä että siivoat omat sotkusi kodissa jossa asut? Selitys kiinnostaisi, koska tätä pätemistä näkee palstalla aina välillä. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi