Aika hupaisa heippalappu
https://i.redd.it/p16nxhwj84o21.jpg
Mua harmittaa että meidän talossa ei kukaan uskalla jättää mitään lappusia ☹
Kommentit (21)
Maailma ois niin paljon parempi, kun tollaset ihmiset kuolis samantien.
Vierailija kirjoitti:
V.i.t.t.u.m.a.i.s.i.a molemmat
On vakka löytänyt kanteensa 🙄
Nauruun kuolen, paras "heippalappu" tähän mennessä ! :D
Mä olen kehittelemässä jotain tuon ylemmän tyylistä heippalappua.
Inhoan tuollaista mairean ylimielistä veetuilua. Yötyöt on oikeasti aika raskaita, mutta tällä tyttelillä ei taida olla kokemusta minkäänlaisista töistä, kun on aikaa lauleskella kotona päivisin. Toivottavasti saa sellaisen lapsen joka valvottaa pitkään, niin tajuaa millaista on yrittää jaksaa käydä töissä huonosti nukkuneena.
Ihana vastaus! Haluaisin olla työn tyypin ystävä <3
Vierailija kirjoitti:
Ihana vastaus! Haluaisin olla työn tyypin ystävä <3
Mä en. Teennäinen ja mukahauska.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kehittelemässä jotain tuon ylemmän tyylistä heippalappua.
Kirjoita sitten edes "aion" eikä mikään "aijon", aarghh.
Ei tartte kerrostalossakaan kirkua kurkku suorana edes keskellä päivää. Jos on suht normi puheäänivolume, niin siitä ei voi valittaa, mutta semmoinen peräsuolesta asti kumpuava, sairaan lampaan ulina on kyllä karmeeta.
Opiskeluaikana törmäsin tällaiseen heippalappuun - se ei koskenut minua kuitenkaan.
"Jos ei se pienon (Huom siis kirjoitettu pienon) pimputtaminen lopu, niin tulen ja teurastan sen soittajan, pilkon paloiksi, paistan ja syötän puluille"
Kiva.
Mulla on kyllä epäilys että lapun jätti naapurini, joka laittoi meille ihan postiluukusta lapun, että meidän huoraamisemme häiritsee koko rapun elämää, kun miehiä tulee ja menee. Jo, meillä oli kavereita ja minä lisäksi seurustelin, eli poikaystäväni kyllä tuli ja meni, kuten kerrostalossa on tapana.
Raahasin just jonkun urpon jättämän metallisen telineen pois roskiskatoksesta ja jätin sen siihen oven eteen lapun kanssa joka kertoi että näin ei kierrätetä ja että hänen itsekäs toiminta kasvattaa meidän kaikkien kustannuksia.
Roskiskatos on nytkin täynnä kaikkea mikä ei sinne kuulu.
Seuraavaksi se teline löytyy rapun oven edestä. 😤
Jätän lappuja aina välillä, viimeksi ilmoitin naapurille että ilmoitan hänen jatkuvasta yöllisestä nikkaroinnista isännöitsijälle. Asiasta henkilökohtaisesti keskustelu ei ole tuottanut tulosta.
Ap:n naikkonen kuulostaa siltä että käyttää vaan sauman kiusatakseen muita. Toivottavasti lentää pihalle lauleskelemaan.
Typeriä lappuja molemmat. Varmaan yötyöläistä suututtaa, jos joka päivä joku laulaa kurkkusuorana. Tuo viisastelija taas yrittää olla muka hauska, neuvoa vaihtamaan päivätöihin, vaikka itse ilmeisesti on työtön, jos on aikaa kaikki päivät laulaa. Vaikka kerrostalossa eletään, mielestäni koko päivää kenelläkään ei ole lupaa metelöidä asunnossa.
Mun mielestä toi oli ihan hyvä vastaus. Niin kun kirjoittaja toteaa, ääni kellossa olisi ollut eri, jos olisi tullut sanomaan! Tai tirjoittanut edes asiallisemman lapun. Mutta tollasen lapun saatuani en todellakaan olisi yhteistyöhaluinen. Ja voisin vastata vataavalla tavalla.
Käyttäkää niitä korvanappejanne siellä kotonakin, kun ei tuolla kaupungilla liikkuessakaan tunnu muu maailma häiritsevän. ;)
Hui! Tuosta ekasta lapusta tuli mieleen meidän seinänaapuri lapsuudenkodista. :D Harjoittelin pianolla (siinä vaiheessa jo ihan siedettävän kuuloista, 5-6 v soittoharrastusta takana, klo 20) ja tuli ihan ovesta sisään avautumaan, että nyt s.a.atana riittää!! :D Minä olin siis 10 v silloin, että sellasta..... olisin arvostanut lappua
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi oli ihan hyvä vastaus. Niin kun kirjoittaja toteaa, ääni kellossa olisi ollut eri, jos olisi tullut sanomaan! Tai tirjoittanut edes asiallisemman lapun. Mutta tollasen lapun saatuani en todellakaan olisi yhteistyöhaluinen. Ja voisin vastata vataavalla tavalla.
Kyllä oma kokemus on se, ettei noilla lapuilla tee mitään ihan sama miten kohteliaasti yrittää. HEH ja roskiin lentää kuitenkin.
En oikein tiedä kumpi noista osapuolista on pahempi.