Miksi jotkut ihmiset antavat kylmää kuumaa?
Kommentit (21)
Kaipa psykopaateilla on jatkuvasti pakkasta ja välillä aurinko porottaa. Viina vie ja taksi tuo. Ellei ole muuten epävarma tai ei kiinnosta.
Minulla oli joskus nuorena tuollainen pitkäaikainen baarituttu. Flirttaili kovasti ja jopa suuteli, muttei suostunut tapaamaan discon ulkopuolella. Kun sitten löysin uuden naisystävän, oli olevinaan kovin loukkaantuneen oloinen.
Jälkeenpäin olen ajatellut, että hän sai kaiken haluamansa siitä, että häntä piiritettiin.
Sellaiset ihmiset eivät ole tasapainoisia.
Jos itse olet, niin et anna leikin jatkua.
Annat hänelle kylmää kyytiä😉
Ottavat itsestäänselvyytenä ja saavat egobuustia kun häntä tavoitellaan vaikka leikkii ettei kiinnosta. Mut välillä pitää antaa siimaa ettei uhri karkaa pois.
Miksi ihminen saa silmät kieroon keskellepäin, mutta ei ulospäin?
Vierailija kirjoitti:
Ottavat itsestäänselvyytenä ja saavat egobuustia kun häntä tavoitellaan vaikka leikkii ettei kiinnosta. Mut välillä pitää antaa siimaa ettei uhri karkaa pois.
Oletkohan sä ihan terve ihminen itse?
Sellainen, joka ei saa töissä roikkua omalla puhelimella. Ja jolla on kavereita ja harrastuksia ja joka ei rakenna kotiinsa alttaria naistutulle ja vietä kaikkea aikaansa sen äärellä.
Kuuminta hottia tiedossa kun setämies lähtee baanalle illalla.
Voisko tän vitu alotuksen jo poistaa saatana?
Vierailija kirjoitti:
Kaipa psykopaateilla on jatkuvasti pakkasta ja välillä aurinko porottaa. Viina vie ja taksi tuo. Ellei ole muuten epävarma tai ei kiinnosta.
Taidat nyt vähän sotkea asioita. Tiedän, että "psykopaatti", "narsisti", "sosiopaatti" jne ovat muotisanoja. Kannattaa kuitenkin ottaa asioista selvää ennenkuin kirjoittelee.
Ihan tavallinen tallaaja ilman mitään mieleen liittyviä diagnooseja voi käyttäytyä näin.
Syyksi riittää esim se, ettei persoonallisuus ole vielä valmis. Yleensä nuori ihminen joka hakee hyväksyntää.
Tai voi olla vaikka vanha ihminen jolla on vain heikko omanarvontunto.
Tai ihminen on kokenut kolhuja rakkaudessa ja haluaa testata.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tän vitu alotuksen jo poistaa saatana?
Mitä vikaa tässä aloituksessa on? Mielenkiintoinen aihe.
Tunnen miehen, joka kohtelee naisia näin. Olen siis tämän miehen hyvä ystävä, ja olen ottanut asian puheeksi, mutta vastaus on aina jotain tyyliin: "Ette te naiset voi ymmärtää, olen niin erikoinen, etten voi sitoutua, olen hullu" jne. Hän ei ole hullu, vaan hänellä on heikko itsetunto, mutta suuri huomiontarve. Hän siis hakee jo ihan somessakin huomiota oudoilla päivityksillään, ja sitten vielä erikseen muutamalta naiselta, joita todella kohtelee kylmää-kuumaa-taktiikalla. En ymmärrä enkä hyväksy, ja tätä on kamalaa seurata vierestä.
Manipulointikeino, jolla vaikkapa narsisti saa uhrin kiintymään epäterveesti itseensä.
:'(