Tähän on tultu Mies kauhoi Vantaalla salaattibaarista ruokaa suoraan suuhunsa
Mies kauhoi Vantaalla salaattibaarista ruokaa suoraan suuhunsa – poistettiin paikalta raudoissa
Poliisin mukaan aterialle kertyi pilaantuneen ja syödyn ruuan vuoksi hintaa 76 euroa.
VARTIJAT ottivat sunnuntai-iltana Vantaan Iskoskujalla kiinni vuonna 1959 syntyneen miehen, joka oli kahminut salaattibaarista ruokaa suoraan suuhunsa.
Itä-Uudenmaan poliisin mukaan miehen salaattiaterialle kertyi pilaantuneen ja syödyn ruuan vuoksi 76 euroa.
Miehelle tarjottiin ensin mahdollisuutta maksaa ateriansa. Kun asiaa selvitettiin lopulta vartijoiden kanssa, lähti mies yllättäen tulemaan kohti yhtä vartijaa, eikä hän enää totellut saamiaan käskyjä ja ohjeita.
Vastustelujensa vuoksi mies jouduttiin raudoittamaan.
Poliisi tutkii tapausta lievänä vahingontekona ja näpistyksenä. Poliisin tiedotteen mukaan mies oli häiriköinyt myös toisessa ravintolassa.
Kommentit (24)
Hunnutettu nainen Jumbon Prismassa kokosi paperoimattomia irtokarkkeja monista sammioista kouraansa paljain käsin ja pisteli suuhunsa. Ei siihen kukaan puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kerran kysy miksi en olta ikinä noista laareista safkaa. Esim seisovapöytä lounasajalla tai just kaupan toi ota itse salaatti. Sanoin, että katso miten ihmiset käyttäytyy niiissä paikoissa. Jos joku ottaa esim perunan ja se peruna tippuu lusikasta ohi siihen tiskille, niin kylmästi omilla sormilla neppaa sen takas sinne muiden perunoiden sekaan eikä laita sitä omalle lautaselle. Ihmiset lähmäsillä käsillä lääppii salaattimestassa kananmunia ja valkkailee niitä sormillaan. Juu ei kiitos.
Minä olin vuodeosastolla sairaalassa, ja siellä oli semmoinen huomiotaherättävän pitkäkyntinen työntekijä keittiössä töissä. Satuin käymään vessassa käytävällä kun hän oli laittamassa iltapalaa. Jonkin ajan kuluttua sain eteeni pari leipää, teetä, ja keitetyn kananmunan, mistä oli ehkä 2/4 jäljellä. Valkoinen osa oli kaiverreltu pois sieltä täältä.
Valkuainen vaan tarttunut kuoreen kiinni.
Mitään kaiverrettu tuskin oli.
Vierailija kirjoitti:
Niitä mehu- ja maitopurkkeja, joissa on se korkki, myös kaupoissa availlaan, hörpätään siitä ja kierretään korkki kiinni. Kaupoissa vartijana työskennelleen henkilön mukaan narkkarit ja pultsarit tekevät tuota usein.
Jos siis se korkki vaikuttaa löysästi kiinnitetyltä, niin voi olla, että se on jo avattu ja purkista on juotu. Kannattaa vähän katsoa mitä ostaa, noita avattuja mutta koskemattomalta päällisin puolin näyttäviä ruokapakkauksia on aika usein kaupoissa.
Kyllä niistä pitäisi huomata onko avattu.
Mehuissa on usein joku sinetti kierrekorkin alla tai siinä korkissa.
Kannattaa tosiaan katsoa tarkkaan että korkki on kunnolla kiinni.
Minä olin vuodeosastolla sairaalassa, ja siellä oli semmoinen huomiotaherättävän pitkäkyntinen työntekijä keittiössä töissä. Satuin käymään vessassa käytävällä kun hän oli laittamassa iltapalaa. Jonkin ajan kuluttua sain eteeni pari leipää, teetä, ja keitetyn kananmunan, mistä oli ehkä 2/4 jäljellä. Valkoinen osa oli kaiverreltu pois sieltä täältä.