Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jorvissa synnyttäneet

Vierailija
09.04.2013 |

kertokaa kokemuksistanne? Millaiset tilat & henkilökunta? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille!

Taitaa Naistenklinikan remppa hieman ruuhkauttaa Jorviakin toukokuusta lähtien (ymmärtääkseni?), mietin vaan elokuussa synnyttävänä onkohan perhehuoneisiin mitään mahdollisuutta... Onko jotain kriteerejä, minkä perusteella sellaiseen pääsee vai onko jonosysteemi kaikille tasa-arvoinen?

Ap

Vierailija
2/6 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyshuoneet on isot, perus synnytyshuoneet, radio ja sohva isälle löytyy Sekä suihku huoneessa. Ammeita on vaan yksi, mun tuurilla ollu molemmilla kerroilla varattu kun oisin sitä tarvinnu. 

Ihan hyvät kokemukset synnytyksistä, puudutuksen sai varsin nopsaan kun sen tarvitsi, anestesialääkäri tuli nopeesti paikalle. Toisessa synnytyksessä olin aika pitkään yksin ennenku mies tuli paikalle ja kätilöopiskelija piti sillon seuraa.

Perhehuoneeseen voi joutua jonottamaan, me jonotettiin puoli vuorokautta esikoisen kanssa ennenku saatiin. Kätilöillä oli kiire mutta kivasti sain neuvoja vauvan hoitoon ja imetykseen. Miehen kanssa toki muuten oltiin paljon omissa oloissamme, niinhän se on tarkotuski.

Tokan synnyryksn jälkeem olin 3h huoneessa ja kätilö kävi moikkaamassa vuorokauden aikana ehkä 2 kertaa, sinänsä en paljon apua kaivannutkaan, kipulääkkeet kävin ite hakemassa kansliasta ja ruoat kärrystä. vuorokauden jälkeen lähettiin kotiin kun totesin että mitäpä sitä täällä makaamaan.

kaikki kätilöt on ollu mukavia vaikkakin kiireisiä, 'tuun kohta takas' saatto tarkottaa sitä että meni pari tuntia ja työvuoron loppuessa kävi huikkaamassa ettei ehtinykkään tulla, seuraava kätilö tulee sitten.. Mutta mikäs siinä kun ei mulla oo mitään hätää ollu.

Vierailija
4/6 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt nejä lasta Jorvissa ja olen ollut joka kerta tyytyväinen niin tiloihin kuin henkilökuntaankin.

Suosittelen Jorvia!

Vierailija
5/6 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin suositella Jorvia. Synnytys tapahtui nopeasti (olin jo 8 cm auki kun tultiin sairaalalle) ja myös kipulääkityksen sain nopeaa.

Kätilöt olivat mukavia ja auttoivat tarpeen tullen :) Perhehuoneeseen saatiin odottaa 1 1/2 vuorokautta, mutta se ei haitannut kun sain olla yksin sellaisessa huoneessa jossa on yleensä monta potilasta. Siellä oli myös pieni keittiö josta sai hakea välipalaa yms.

Vierailija
6/6 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan tilat ovat hyvät. Liinavaatehuoneesta saa hakea vauvalle ja itselle puhtaat vaatteet ja vaipat yms. Siellä oli myös päivähuone jossa voi oleilla jos haluaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän