Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani tyttöystävä

Huolestunutäiti
25.03.2019 |

ALOITA UUSI KESKUSTELU

Poikani tyttöystävä
Huolestunutäiti
klo 14:31 | 25.3.2019
Hei! Minulla on 16-vuotias poika. Hänellä on tyttöystävä. Tyttö vielä 15. Minua ärsyttää tuo tyttö hän on aika hoikka, mutta...isot rinnat isommat kuin minulla. Vielä esittelee niitä, jollain aila paljastavilla paidoilla. Kysyin poikani mielipidettä. Hän vastasi, että ihan kivan näköistä. No eikä ole!! Muutenkin ärsyttävä blondit hiukset ja iso peppu ja isot rinnat. Tämmöisetkö vetävät miehiä puoleensa. Olen ollut tytön ja pojan kanssa kahvilla. Mukava tyttö hieman ujo. Mutta ne rinnat. Aivan auki. Tytöllä kutenkin kurveja. Katsoin pijan puhelinta. Tytöllä kuvia itsestään rannalla. Uinapuvussa......toivottavasti eroaisivat. En jaksa katsella tuota. Huo. Raa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Porvoonjoen rannalla kenties?

Vierailija
2/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helkkari :D :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lll

Vierailija
4/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika saa varsin hyvää kyytiä "lumpulta"

Vierailija
5/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on seksipalsta. Olisit kirjoittanut kuinka ärsyyntynyt olet lapsesi ja tämän isotissisen tyttösen seksistä, niin olisi kiinnostanut enemmän. 

Vierailija
6/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, jos huolen aihe on tuo, että 15-v lapsella on isommat rinnat, kuin sinulla ja sen takia haluat heidän eroavan... olet sairas äiti, joka haluaa painaa omaa poikaansa! Mene hoitoon ja itsetutkistele itseäsi. Aitojakin huolen aiheita on olemassa ja ne eivät todellakaan ole: 15-v lapsi, jolla on isot rinnat ja normaali pukeutuminen, kuten itsevarmat ihmiset ikään katsomatta pukeutuvat!