Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää luultavasti taukoamatta, mutta ei jää kunnolla kiinni.

Vierailija
25.03.2019 |

Epäilen mieheni pettävän minua. Oma vaisto kertoo sen 100 % varmuudella.

Mies on komea ja saa paljon huomiota naisilta. Lisäksi arvioi monesti hyvännäköisiä naisia ääneen, kun liikumme yhdessä.
On pettänyt myös aiempia kumppaneitaan, aina löytyy joku oikeuttava syy käytökselle. Moraalisesti tuo mies on tosi heikko, vaikka ulospäin yrittää näyttää muuta.
Suhdetta takana jo muutama vuosi, siksi on vaikeaa erota. Perhettä en halua tuon kanssa ainakaan perustaa.

Ottaisitteko eron oman epäilyn perusteella?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko teidän suhde sillä, että petti entistään sinun kanssasi?

Vierailija
22/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luottamusta ei enää ole niin miksi vielä roikkua suhteessa? Luottamuksen voi menettää vain kerran ja sillä ei ole vtunkaan väliä pettääkö mies oikeasti vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kaunis itse jos miehesi kerran on unelmien lentäjäastronautti?

Eilen kun kävelin kadulla kuulin kun tuollainen lentäjäleuka kommentoi omalle rouvalleen kauneuttani samalla kun tämä naisraukka kihisi kiukusta. Ei kyllä mikään ihme koska naamansa oli kuin kirveellä sammutettu nuotio. Omani on kuin satujen prinsessalla. Lisäksi otan 2:een.

Ai, sulla näkyy naamasta että otat kakkoseen?

Kommentoisin varmaan minäkin :D

Vierailija
24/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sikoja. Se on aivan riittävä syy, mitään todisteita ei tarvita. Jätä se sika !

Vierailija
25/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on tosiaan meidänkin suhteessa jo rikottu miehen puolelta. Sitä ei enää ole, joten en tiedä mitä suhteestamme tulee.

Ap

Vierailija
26/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedät kaikkea tuota luettelemaasi paskaa, koska mies on komea? Ette te naiset ole kyllä yhtään meitä miehiä fiksumpia tai vähemmän pinnallisia pariutumisasioissa.

Vierailija
27/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Jos en kokisi voivani luottaa toiseen, se olisi adios.

Amigo

Vierailija
28/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
29/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin miestäni myös ja valitettavasti olin oikeassa koko ajan. Petti useiden vuosien ajan.

Luottakaa siihen vaistoon, se on yleensä oikeassa.

Vierailija
30/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa ja laitan siihen ison palan voita. Ei tule kysymykseenkään, että mieheni edes ajattelisi pettävänsä minua. Kokeilkaa tekin, tepsii varmasti.

Vierailija
31/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luottamusta, ei halua perustaa perhettä...Lähde nyt ihmeessä suhteesta pois.

Vierailija
32/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilin miestäni myös ja valitettavasti olin oikeassa koko ajan. Petti useiden vuosien ajan.

Ja vaikka ei olisikaan niin suhteesta ei vaan tule enää mitään kun luottamus ei ole täydellinen. Luottamus on siitä p*skamainen juttu, että sitä joko on tai ei ole ja sillä ei ole mitään merkitystä onko luottamuspula aiheellinen vai ei. Suhde on pilalla joka tapauksessa ja pysyvästi.

Vierailija
33/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen sonni jos taukoamatta jaksaa. Huilaisi nyt välillä ja kävisi vaikka kaljoilla.

Vierailija
34/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikkuvaimo kirjoitti:

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa ja laitan siihen ison palan voita. Ei tule kysymykseenkään, että mieheni edes ajattelisi pettävänsä minua. Kokeilkaa tekin, tepsii varmasti.

Hyvä neuvo. Asiallinen ja tasapuolinen. Ja grahampuuro on hyvää.

Vierailija
35/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää KUNNOLLA ja taukoamatta, mutta ei jää luultavasti kuitenkaan kiinni?

Vierailija
36/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alunperinkään alkaisi seurustelemaan huonomoraalisen kanssa.

Ainoa poikkeus olisi se, jos mies tulisi uskoon ja tekisi totaalisen parannuksen noin graavista synnistään.

Vierailija
37/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää KUNNOLLA ja taukoamatta, mutta ei jää luultavasti kuitenkaan kiinni?

Jää 100% varmuudella.

Vierailija
38/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka ei olisikaan niin suhteesta ei vaan tule enää mitään kun luottamus ei ole täydellinen. Luottamus on siitä p*skamainen juttu, että sitä joko on tai ei ole ja sillä ei ole mitään merkitystä onko luottamuspula aiheellinen vai ei. Suhde on pilalla joka tapauksessa ja pysyvästi.

Ei välttämättä ole lopullisesti pilalla. Terapiasta voi saada apua tunnevammoihinsa, siitähän on kyse silloin, kun luottamuspula on aiheeton. 

Vierailija
39/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt aiemminkin terapiassa ja silti jatkanut paskaa käytöstään.

Sen vuoksi en jaksa kokeilla tuota terapiaa.

Ap

Vierailija
40/42 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko testata miestä? Minkäikäisiä olette ja millainen naismaku hänellä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan