Muita joille ei ole tullut esitäytettyä veroilmoitusta?
Tutut puhuneet jo reilu viikko sitten, että tuli jo. Meille ei ole vieläkään tullut ja uutisissa oli kaksi päivää sitten, että on lähetetty kaikille.
Kommentit (9)
5 jatkaa...
Jos kaksi päivää sitten lähtenyt verottajalta, niin eihän ne vielä voi olla kaikilla perillä.
Postin kulku on ihan älyttömän hidasta nykyään, ykkösposti kulkee melkein viikon saman kaupungin sisällä.
Itse ajattelin tehdä korjaukset näppärästi verkossa, inhoan paperilomakkeiden täyttelyä.
Mulle tuli tänään. En tiedä lähetetäänkö aakkosjärjestyksessä vai millä logiikalla, mutta oma sukunimeni alkaa U:lla ja joka vuosi olen loppupään saajia.
Ei ole tullut meillekään. Paikkakunta Hämeenlinna ja toisen nimi alkaa H:lla ja toisen S:llä. Jos joku on varmaa, niin verotus Suomessa, joten taatusti tulee:): Älkää hätäilkö...
Ei ole tullut enkä vielä osannut sitä kaivataan. Kyllä verottaja muistaa - ennemmin tai myöhemmin :)
Vero.fi sivulla todetaan, että veroilmoitukset ovat asiakkailla huhtikuun loppuun mennessä!
EI ole tullut mullekaan, tänään en ole vielä postia hakenut.
Ei ole meillekään tullut kummallekaan.
Nou hätä!
Niitä lähetetään porrastetusti, koska vastausaikakin vaihtelee. Sitä paitsi vielä on paria päivää vaille kuukausi aikaa siihen aiempaankin päivään.