Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon tarinoita,paljon ihimisiä ja kuulet outoja juttuja.

Vierailija
09.04.2013 |

Tosi elämää,tosin ripauksia ja lisäyksiä mukaan tulee tarinoistasi paljon parempia ja sinut tuntemaan ikuisena parhaiden tarinoiden kertojana.Meidän seudulla on tällainen vanhempi rouva ikää päälle 60v joka tunnetaan mehukkaista suorastaan rivoista jutuista.Häntä ei kannata tosiaan uskoa koska kuulee välillä mitä sattuu ja kummallista kyllä kuvittelee usein poliisia rosvoksi ja rosvoa poliisiksi.Hänellä menee sukkelasti ajatukset väärin päin.Varakkaat ihmiset on usein ns.sossun asiakkaita ja köyhät hän leimaa miljonääreiksi.Ei siis mitään todellista pohjaa näille tarinoille.Uskomaton mummo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi enempää.Mitään ei ole tapahtunut vaan heti muutettuamme rouva aloitti omituisen käyttäytymisen.Hän vain keksi syyn saada jutun tynkää kanssani aikaiseksi mistä tahansa.Emme ole enää puhuneet vuosiin.Mitta tuli täyteen.

Vierailija
2/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut aina sama ongelma. Olen goottihenkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, senhän kannattaisi ryhtyä kirjailijaksi. Ainakin osaa sitten suoltaa mielenkiintoista ja mehukkaita juttuja! Luova ihminen, jolle totuus on suhteellinen käsite. Hänelle mehukas juttu on parempi asia kuin puhtaassa totuudessa pysytteleminen, sellaisia ne tarinaniskijät ovat.

Ei kannata välittää tarinankertojasta. Kaikki tietävät, että hän kertoilee satuja.

Vierailija
4/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yksi tarinoiden päähenkilöistä useimmilla kerroilla.Kuulen itsestäni käsittämättömiä tarinoita.En voi tajuta onko kyseessä NÄKÖHÄIRIÖ tai humalatila tai jotain outoa.Minut nähdään milloin missäkin vaikka istuisin kotonani koko ajan.Olen kuulema autolla mennyt tuolla noin vaikka mulla ei ole edes autoa.Joko kyse on vakavasta sekavuudesta taikka tämä ihminen on todellinen häirikkö.Olen yrittänyt olla puhumatta ko.mummon kanssa mitään koska hän vetää omituisia johtopäätöksiä asioista.Tyhmä kuin saapas.

Vierailija
5/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset mene kysymään suoraan tavattaessa, että miksi kerroit minusta tällaisen ja tällaisen jutun? Ja sanot suoraan, että teet poliisille ilmoituksen, jos vielä jatkaa sinusta valheellisia juttuja. Ja ole sitten itse asiallinen ja rauhallinen, älä ole uhkaava. Sanot vaikka, että haluat kyllä pysyä väleissä, mutta et voi ymmärtää miksi tämä mummo sinusta tällaisia juttuja tehtailee, että se on kohtuutonta. Ihmisen pitää pysyä totuudessa, eikä levitellä keksittyjä juttuja kylille. Haluat nyt näin suoraan sanoa kasvokkain ja rehdisti asiat, ja jos homma ei muutu, niin tulee poliisijuttu.

Vierailija
6/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi olen kuullut myös muiden yhtyvän mummon juttuihin ihan tosi tarinoina.Multa on kuulema kuollut lapsi joka on haudattu ja nostettu haudasta ylös ym.hullua.Ei pidä nämäkään paikkaansa.En oo ketään haudannut.Välillä harkitsin jopa muuttoa mutta muutin mieleni.

Vierailija
7/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mummon tarinat liittyy rahaan,väkivaltaan,lapsiin jne.Hänelle tulee varmaan alibilehti tai jotain outoa.Olen hieman järkyttynyt välillä kun mummo tuijottaa minua.Mitä tässä voi tehdä kuin pysytellä hiljaa ja odottaa seuraavaa näytöstä.Täällä ei ole mitään noita asioita missä minä olen ja koen nämä aika ahdistavina.

Vierailija
8/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitappa jonnekin päivystykseen ja kysy että mitä tehdään. mummelilla on selkeesti sairaus joka vaatis hoitoa. voi tietty olla että sitä hoidetaankin jo.. Ihan turhaan kuuntelet tommosia kylähullun puheita. 

Vierailija
9/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli joku tarina lapsesta joka oli tukehtunut johonkin ja kuollut jne.Ihan omituisia asioita.Mulla ei ole hajuakaan mistään tällaisesta.En voi kertoa kaikkea mitä mummo selittää mutta siis sairaan ihmisen juttuja.Katsotaan sen rikoilmoituksen kanssa.Hänellä on pakonomainen tarve hakea ympäristöstä joku ihminen josta voi puhua.Minä olen yksi ainut heistä.Kyllä hän muistakin kertoo.

Vierailija
10/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa rouva on kertonut että hänen miehensä joku sukulainen on kuulema jossain päin Suomea hoidossa.Mene ja tiedä onko kyseessä tarina vai totta..tämä ihminen on sellainen maanvaiva.

Vierailija
11/11 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo asia sitten niin, että kyläläiset eivät hyväksy sinua, ja siksi sinusta tehtaillaan ko juttuja... Jotenkin yritetään sinun uskottavuuttasi, luotettavuuttasi ja ihmisarvoasi alentaa tuulesta temmatuilla huhupuheilla? Mielenkiintoinen sosiaalinenilmiö, vaikkakin epäreilu ja sinulle ahdistava. Kertoo mielestäni siitä, että sinua ei hyväksytä, ja yritetään jotenkin kyykyttää tällaisilla jutuilla. Oletko jotenkin käytökselläsi, tai elämäntavoillasi kovasti poikkeava normikyläläisestä? Oletko liian rikas, koulutettu, tai erikoinen (esim. punk tai goottihenkinen tmv).?? Siis sinullahan on oikeus olla mitä olet, eikä tarkoitus ole syyllistää missään nimessä, ihan näin mielenkiinnosta kyselen taustaa.

Miten kauan tätä on tapahtunut? Ja tapahtuiko jotakin "sysäävää" ennenkuin nämä juorut alkoivat levitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi