Oxamin/Opamox kokemuksia unettomuuteen?
Sain reseptin näitä ja ainakin lääkäri tuntui kovasti suosittelevan kys. lääkettä. Onko kellään kokemusta unettomuuden hoidossa? Olisi kiva nukkua edes joskus se 6-7h putkeen ilman heräämisiä.
Kommentit (47)
Ihan oikeasti ei kannata lääkeshoppailla keskustelupalstoilla. Kokemusten vertailu on tietysti asia erikseen, mutta olisi hyvä, jos kukaan ei suosittelisi terveyshistoriaa ja lääketiedettä tarkemmin tuntematta jotain vaihtoehtoista lääkettä.
Opamox on tosiaan rauhoittava ja jos uniongelmat liittyvät ahdistuneisuuteen toimii hyvin. Itselläni nuo ovat auttaneet ihan vain purkissa olemallakin. Se pikkupurkillinen on riittänyt monta vuotta, kun puolikas tehoaa ja harvoin joudun ottamaan. Mielenrauha on ihan eri luokkaa ihan vain sillä, että lääke on saatavilla. Tämä on tosi ärsyttävä neuvo, mutta lääke on vain laastari eli lisäksi pitäisi työstää syytä ja yrittää parantaa nk. unihygieniaa.
Asiallinen keskustelu lääkkeistä on aina paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen keskustelu lääkkeistä on aina paikallaan.
Juuri näin.
Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Mulla oxepamit laukaisi nopean lihomisen, vaikkei se tyypillistä olekaan.
Olisiko Atarax tai Ketipinor sopivat nukkumiseen?