Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saavatko useimmat äidit kavereita vauvakerhoista?

Vierailija
25.03.2019 |

Minä en ole vielä saanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, saavatko useimmat naiset. Mä sain niissä seuraa, mutta ei osunut kohdalle ketään sellaista, jonka kanssa olisin halunnut tutustua lähemmin. Ihan mukavaa siellä oli käydä silti. Ystäväni taas on oikein tutustunut alueensa äiteihin.

Vierailija
2/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes mennyt niihin kerhoihin. Mulle riitti ihan hyvin ne kaverit mitä oli entuudestaankin. Ja jokaisella neuvolavisiitillä terveyssisar jaksoi niitä kerhoja tuputtaa ja huolehtia etten vaan jää sitten synnytyksen jälkeen yksin. Yksin? Kuviossa siis oli laaja ystäväpiiri, perhe ja aviomies, joista tuo sisar tiesi.

Toki kaikilla ei oo niin hyvin pullat uunissa kuin mitä mulla oli, ja sen vuoksi on hyvä että noita kerhoja on, niin neuvolan puffaamana kuin vaikkapa facebookissa ryhminä, mutta osin jätin menemättä niihin jo sen terveyssisaren intoilunkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä itsestään, saako helposti kavereita. Itse en saa ja olen aika sulkeutunut isossa porukassa. Minusta oli kuitenkin kiva tutustua edes pintapuolisesti alueen muihin äiteihin ja puhua heidän kanssaan vauvoihin liittyvistä asioista. Samalla sai vinkkejä ja neuvoja ja pääsi ulos kotoa.

Vierailija
4/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä, vaan se laatu. Turha lähteä mihinkään tieten tahtoen koottuun porukkaan, siinä ainoa kokoava tekijä on lasten ikä. Mitä hyvää sellaisesta voi seurata? Ei yhtäkään hengenheimolaista ja pakkokäyntejä jossain tylsissä kokoontumisissa. Mieluiten antaa luonnon hoitaa ja tutustuu siihen, joka tuntuu kivalta tyypiltä. Johon jossain törmää.

Vierailija
5/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt yhdessäkään vauvakerhossa. En kokenut tarpeelliseksi.

Vierailija
6/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se määrä, vaan se laatu. Turha lähteä mihinkään tieten tahtoen koottuun porukkaan, siinä ainoa kokoava tekijä on lasten ikä. Mitä hyvää sellaisesta voi seurata? Ei yhtäkään hengenheimolaista ja pakkokäyntejä jossain tylsissä kokoontumisissa. Mieluiten antaa luonnon hoitaa ja tutustuu siihen, joka tuntuu kivalta tyypiltä. Johon jossain törmää.

Mielestäni paljon mielekkäämpiä juttuja oli vauvauinti, värikylpy, muskari jne.