Hymiö(kö?), venäläisten käyttämä, apua!
Mitä tarkoittaa, kun moni venäläisistä ystävistäni kirjoittaa tällä tavalla: "plaplapla...)))))))" Mitä nuo ))))))) symboloivat? Melkein kaikissa kuvateksteissä on esim. "äidillä )" "bileet )))" jne... Kertokaa tyhmälle! Mä en kehtaa kysyä heiltä :D
Kommentit (18)
kertoopa taas vain siitä miten tyhmää sakkia venäläiset ovat.. en tiiä yhtään järkevää tai fiksua ryssää.
Ryssähymiö, jota))))))))))) käyttävät ympäri tekstiä)))))))))))))) peittämään olematonta))))))))))))) kirjoitustaitoaan ja sanavastoaan))))))))))))))))
ihan samaa mietin minäkin, tosin kun joka sanan jälkeen on )))) niin))) luulin)) jo))) kyseessä)))) olevan)))joku)))))välilyönti :D
viestii lähinnä suuresta jälkeenjääneisyydesta, kun joku svetlana 35 vee viljelee noita tekstissään... pun intended )))))))))))
Oletteko muuten huomanneet, että kirjoittajan iän voi päätellä siitä, käyttävätkö he :) vai :-) hymiötä ;D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 17:16"]
Oletteko muuten huomanneet, että kirjoittajan iän voi päätellä siitä, käyttävätkö he :) vai :-) hymiötä ;D
[/quote]
No mitkä ikäryhmät käyttävät mitäkin?
(Itse valitsen aina sen mukaan, mikä kulloisellakin fontilla näyttää paremmalta, ikää 41v.)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 17:16"]
[/quote]
No mitkä ikäryhmät käyttävät mitäkin?
(Itse valitsen aina sen mukaan, mikä kulloisellakin fontilla näyttää paremmalta, ikää 41v.)
[/quote]
En, kerropa siis!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:53"]
Eikös tuo ole ihan vaan hymyhymiö, sama kuin yleisemmin :)
[/quote]
Okei... En vaan tajua miten ) on hymy :D Se olis kyllä ihan loogista kun noita kirjoituksia muuten katsoo.
Onhan tuo ) huulet ylöspäin, kun kaikki nuo ilmehymiöt on kerran kyljelleen kaatuneita eli silmät vasemmalla, suu oikealla... Tuosta vaan puuttuu silmät, on vain hymyilevä suu.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:58"]
Onhan tuo ) huulet ylöspäin, kun kaikki nuo ilmehymiöt on kerran kyljelleen kaatuneita eli silmät vasemmalla, suu oikealla... Tuosta vaan puuttuu silmät, on vain hymyilevä suu.
[/quote]
Miksei venäläiset sitten laita ":)"? Kun tuo pelkkä )))))) on niiden keskuudessa tosi yleistä. Puuttuuko niiltä : näppäimistöstä? En jotenkin usko :/ Äh en mä tiedä, mä kysäsen yhdeltä kaveriltani facebookissa :D
Kyllä '')'' merkitsee hymyä. Yleinen tapa venäläisillä käyttää tuota.
Venäläiset ovat suurpiirteistä porukkaa. Rationalisoivat turhat härpäkkeet pois. ))
terveisin, Alja
Onko sillä sitten merkitystä onko ) vai ))))?