Mitä söitte lounaaksi?
Mä työskentelen kotona (tai just tällä hetkellä mulla ei ole nyt työtä käsillä), joten tulee aina laitettua lounasta itse. Tänään laitoin uunijuureksia (peruna, porkkana, punajuuri), vihreitä linssejä (keitin ja laitoin lopuksi juuresten kanssa hetkeksi uuniin), kaalisalaattia sekä sellerisalaattia (joka oli eilisen tähteitä).
Kommentit (8)
Eilisestä jäänyttä kuskusia (sis kurkkua, tomaattia, minttua) , sekasalaattia ja ras-el-hanout broileria sekä tsatsikia. Törkeän hyvää!
Yleensä keitän pari-kolme kertaa kuukaudessa ison kattilallisen sosekeittoa jota sitten pakastan 1-2 hengen annoksina (mies myös kotitoimistolla joten molemmille). Syödään 3x viikossa noita keittoja. Variaatioitahan on kymmeniä. Muina päivinä esim munakasta tai ruokaisia salaatteja
Me syödään aina kunnon lounas.
Broilerifileen ja riisi-herne-maissi-paprika -sekoitusta sekä kourallisen pikkutomaatteja. Äsken keitin vielä kupillisen kahvia jälkkäriksi.
En mitään. Syön vasta kun menen kotiin joskus klo 16:30. En syö oikeastaan ikinä lounasaikaan mitään, vaan vasta alkuillasta. Viikonloppuisinkin sama rytmi.
Lihapiirakan ja maitoa, teetä juon nyt
Pastavuokaa, jossa siskonmakkaroita, porkkanaraastetta, tomaattimurskaa ja munamaito. Ruis/kaurapasta.
En omitään - lounastunnilla poikkesin hakemassa pullon amarettoa, jonka juon illalla.
Lounasruokalassa söin mämmilasagnee, kaalirusina salaattia ja juomaksi vettä
Mama's Chicken nuudeleita, pari kookos-suklaa palleroa ja kupin kahvia. Kahvia vois keittää lisää, ja alkaa sitten valmistelemaan illan ruokaa.