Minkä arvoinen asukokonaisuus on päälläsi juuri nyt?
Kommentit (88)
Pipo 50€
Takki 500€
Hanskat 30€
Laukku 450€
Kengät 150€
Housut 25€
Sukat 7€
Pikkarit 5€
Rintsikat 25€
Alustoppi 10€
Poolo 50€
= 1302€
Oon menossa siis kotiin ja siellä heitän kotivaatteet päälle:
Yöshortsit 7€
Puuvillapusero 10€
= 17€
Mulla on ihanan pehmeät musta-valkoiset kukonaskelkuvioiset legginsit. Mulla on näitä samanlaisia monet, ostettu joku kesä Hangosta vitosella. Musta trikoopaita , ilmainen kirppkseltä Kilosta. Rintsikat leopardikuvuoiset, ilmaisia kirpiksellä, näitä samoja on useammat, olivat uusia kirppiksellä. Mustat sukat on kai miehen ja alushousut ovat ohuet mustat miesten malli. Pitkässä poninhännässä on lenkissä mustavalk.donisi. Korvakorut ovat kalleimmat, ei Suomesta, jotain 200 e. Rannekello 200 e. Mulla on yleensä melkein ilmaisia vaatteita. En käy enää vaatekaupoissa vaan kirpparilla tms. Olen siis nainen.
145 e. sukat, alkkarit, t-paita ja rintsut.
Peak Performance verkkarit 60 e
Peak Performance t-paita 35 e
Sukat 3 e
Alusvaatteet 35 e
Korvikset 1000 e
Sormukset 5500 e
Gant mekko 140€
rintaliivit ja alushousut ehkä 50€
sukkahousut 10€
tennarit 40€
koruja noin 1000€ yhteensä (pari sormusta, korvikset)
Noin kymppi kai. Leggarit taisin ostaa jotain 4,5e, paita tais olla kans jotain 4e. Pikkareita kai ostin kolmet 4e. Ja kaikki tokmannin tarjouksista.
Olisko yhteensä joku 50€, oloasu päällä.
H&m t-paita ja huppari yht. n. 30e, leggarit Lidlistä vajaa 10e. Sukat, pikkarit ja rintsikat H&m mutta empä hintaa osaa tarkkaan sanoa. En panosta muuta kuin ulkovaatteisiin, joiden täytyy mennä säällä kuin säällä.
Verkkarit kirppikseltä 1 €, T-paita halpakaupasta 3 € ja kalsarit jotain 5 € - eli kokonaista 9 euroa.
M 44
Minulla ei ole päällä kuin kolmensadan radio...
Mekko on itse ommeltu, kankaat tähän maksoivat n. 50 euroa, mutta toisaalta niistä jäi kyllä jonkin verran jäljelle, että ainakin pieniä asusteita saa vielä tehtyä. Sanotaan nyt kuitenkin 50 euroa, koska ei tätä mekkoa olisi pienemmästä kangasmäärästä kuitenkaan saanut aikaan.
Sukkahousut maksaneet varmaan jotain 7-8 euroa.
Alushousut itse ommeltu, kangas ja kuminauha mukaan laskien n. 7,50 euroa.
Villasukat, 0e
Sortsit 10e
Vanhat silmälasit 0e
Yöhousut: siskon vanhat
T-paita: 0,20snt kirpputorilta
Pyjamapäällinen: veljen vanha
Eli 0,20snt :D
H&M iso t-paita, 9,90e
Pikkuhousut Cubus 2e
Yöhousut Cubus 10e
Huhhu että on kallista. Harmi, että kaikki ovat halppismuotiliikkeistä. On nämä jo pari vuotta palvelleet ja lisää on edessä :)
Alusvaatteet 210 eur
Sukkahousut pari euroa Tokmannilla
Ikivanha Rills’in paitapusero (pieni reikä) Veikkaan noin 7 vuotta vanhaksi. Nyt arvo 0 eur.
Kangashousut 30 eur
Korut noin 2000 eur
T-paita 10€ Virosta ja yöhousut 8€ H&M
Lökäpöksyt, 16 euroa, paita 14 euroa, rintsikat 30 euroa ja alushousut muutaman euron halpikset, villasukat, itse tehdyt ja arvo on mittaamaton (ja olen hyvä käsitöissä)
Mekko 7 eur alesta
Villatakki kirpparilta 1 eur
Sukkikset 5 eur alesta
Pikkarit 1 eur alesta
Sporttiliivit 5 eur alesta
Kiva kokonaisuus, sain töissä kehuja tänään.
80e, josta suurimman osan tekee tukikorsetti jota käytän päivittäin muutaman tunnin kotosalla. Muuten olen tässä pieruverkkareissa. :D