Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua hakea jatko-opintoihin kiusaamisen takia

Vierailija
25.03.2019 |

Nyt on yhteishaku käynnissä ja olen valinnut jo hakukohteet unelma-alaltani. Nyt kun olen saanut elää ilman kiusaamista niin elämä on tuntunut elämisen arvoiselta. Olen tehnyt asioita, joita olen aina halunnut tehdä. Olen tuntenut onnea ja hymyillyt päivästä toiseen. Tiedän, että kiusaaminen alkaa jälleen. Niin on aina ollut. Päivähoidosta aina lukioon asti. Minussa on jokin vikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Aikuiskoulutuksissa on aika paljon mahdollisuuksia opiskella etänä. Itse opiskelin aikanaan etänä datanomin tutkinnon, tosin aikuispuolella. Joitain rautapuolen tunteja piti käydä tekemässä koululla. Tuntui että varsinkin koodin opiskelu oli helpompaa rauhallisessa kotiympäristössä. 

Vierailija
2/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua! Koita uskoa, että nyt menee eri lailla. Haet ilmeisesti kolmannelle asteelle, jossa yli 20v ihmisiä? Voihan sielläkin olla kiusaamista, mutta vähemmän todennäköisesti. Kannattaisi ehkä hakea jostain keskusteluapua itsetunnon vahvistamiseksi. Älä missään nimessä jätä menemättä opiskelemaan kiusaamisen pelon takia. Nyt sulla on mahdollisuus saada uusi sosiaalinen kokemus ja joka tapauksessa päästä elämässä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kiusaajat saivat märän päiväunensa ja luhistivat sinut?? Nyt rintaa rottingille ja näytät niille närhen munat!!

Vierailija
4/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa voi opiskella etänä. Ei kannata luovuttaa

Vierailija
5/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kiusaamisen olla este, toteuta unelmasi, kaikki on sen arvoista, vaikka juuri nyt jo ajatus on vaikea. Usko itseesi, pystyt mihin tahansa.

Vierailija
6/6 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gooleta yhdessä kiusaamista vastaan 😉