Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meiltä on vesi poikki (putkirikko jossain) ja..

Vierailija
09.04.2013 |

mä en saa mun laihispussikeittoa tehtyä. Justjoo, kidunko nälässä vai syönkö jotain "väärää" vai... Ei mitään tietoa, milloin vettä taas alkaa tulemaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan ja ostat vettä.

Vierailija
2/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi olla hyvä tilaisuus syödä jotain terveellistä. Kai sinulla on kurkkua, tomaattia, porkkanaa jääkaapissa tai marjoja pakastimessa.

Oikeasti nuo vesikatkot on persiistä, kiva suunnitella pyykkäämistä kun kone pysähtyy kesken ohjelman. nimimerkki kokemusta on:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 12:05"]

Nyt voisi olla hyvä tilaisuus syödä jotain terveellistä. Kai sinulla on kurkkua, tomaattia, porkkanaa jääkaapissa tai marjoja pakastimessa.

Oikeasti nuo vesikatkot on persiistä, kiva suunnitella pyykkäämistä kun kone pysähtyy kesken ohjelman. nimimerkki kokemusta on:)

[/quote]

Joo, pesukone tuolla jo vilkuttaa iloisesti kaikilla valoillaan. =0)

Tomaatteja ja porkkanoita löytyy. Ironista on, että vaikka kuinka yritän noudattaa askeettista pussidieettiä, niin aina löytyy joku juttu, mikä sen sotkee jos en minä itse..

ap

Vierailija
4/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä laihdutat ja olet järkyttynyt, kun et saa syödäksesi :-).

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 11:59"]

mä en saa mun laihispussikeittoa tehtyä. Justjoo, kidunko nälässä vai syönkö jotain "väärää" vai... Ei mitään tietoa, milloin vettä taas alkaa tulemaan.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme