Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun siisti koti oli kyläilijän mielestä "normaalin asuttu".

Vierailija
09.04.2013 |

Eli yksi ihminen okävi (meillä eilen ensi kertaa. Olin siivonnut kolmisen päivää ennen tätä jotta kehtaisin tämän päästää meille. Näön vuoksi olin jättänytt joitain lehtiä sinne tänne ja keittiön tasoilla oli jotain (ihan normaalia kuitenkin) tavaraa.

Esitin kutsun ikään kuin spontaanisti, aivan kuin kotini olisi sellainen että sinne voi kutsua ihmisiä kahville tuosta noin vaan.

Meillä sitten olin pahoittelevinani "normaalia sekaisuutta" ja että toivottavasti ei haittaa. Pinnat kiiltsivät, tavarat karsittu esiltä minimiin ym. Kyläilijä totesi, että ihan normaalin asutultahan täällä on.

Siis kuinka siistiä ihmisillä oikeasti on? Meillä ei ole joulunakaan näin puhdasta ja karsitua kuin nyt oli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne lehdet ja ylimääräiset tavarat pöydillä varmaan teki siitä asutun näköisen. Jos olisit halunnut siistiä niin lehdet pois ja tavarat pois pöydiltä.

Vierailija
2/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lehtiä ja muuta kamaa oli vain aivan muutama. Eivät ne tehneet tilasta sekaista, ne oli harkiten aseteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpä mielenrauhasi järkkyi.

Vierailija
4/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolme päivää sitten siivosit, niin silloin voi kevätauringossa jo näyttää aika pölyiseltäkin.

Vierailija
5/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sanoa just noin, kun mua ärsyttää mennä täysin puunattuun ja kiiltävään kotiin ja ensimmäisenä kuulla kuinka ei ole ehditty siivota.

Mun mielestä se on vähän kehujen kalastelua alkaa esittämään vaatimatonta ison siivoustyön jälkeen, tottakai se näkyy vieraalle, että puhdasta on.

Vierailija
6/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun siivosin kolmena peräkkäisenä päivänä. Meillä oli aika sekaista ja järjestelyn lisäksi puunasin pinnat kunnolla ja pölyt vielä edellisenä iltana.

Vierailija
7/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:03"]

Ei, kun siivosin kolmena peräkkäisenä päivänä. Meillä oli aika sekaista ja järjestelyn lisäksi puunasin pinnat kunnolla ja pölyt vielä edellisenä iltana.

[/quote]

Voi voi. Ja aivan turhaan, kun ajattelematon vieras ei ylistänyt työtäsi maasta taivaaseen.

Vierailija
8/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään NORMAALIN IHMISEN KOTI ole tiptopsiisti pöydät tyhjillään yms, on täysin normaalia että olet lukenut sohvalla lehteä kupposen kanssa ja ne on siinä sohvapöydällä jääny.

Vierailija
9/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan luuli, että koet kotisi oikeasti sotkuiseksi, ja tarkoitti rauhoittaa mieltäsi tuolla kommentilla.

Vierailija
10/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap jaksa välittää. Mä stressasin ennen kodin sotkuisuudesta ja siivosin hulluna ennen vieraiden tuloa. Meillä ei ole ikinä varsinaisesti likaista, koska teen kyllä perussiivouksen kerran viikossa, mutta tavaran ajelehtimis- ja kertymisongelma on aika paha.

Sitten totesin, että ei kai ole järkevää, että sinänsä niinkin mukavasta asiasta kuin ystävän kyläilystä tulee kauhea stressi ja monen tunnin työ. Niinpä päätin, että meillä saa olla kasoja, en jaksa välittää enää. Mä käyn töissä ja opiskelen, mulla on kolme lasta, joista kaksi harrastaa aktiivisesti ja tarvitsee kyydityksiä ja kolmas vielä leikki-ikäinen ja tarvitsee äitiä muutenkin, ja lisäksi harrastan liikuntaa aktiivisesti. Ja koirakin vaatii osansa. Mieluummin käytän aikani esim. terveellisen ruuan kokkaukseen kuin nurkkien puunaamiseen. Joten päätin lopettaa stressaamisen.

A clean house is a sign of wasted life :-)

Vierailija
11/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää mennä kylään jossa on selvästi siivottu ja puunattu ja sitten muka pahoitellaan jotain "sekaisuutta". Kehujako sillä kalastellaa vai mitä?

Vierailija
12/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä noita "kasoja" mitä ihmisillä on... kaiken maailman paperia ja rojua joka taso täynnä. miten ne jäävät siihen? eikö tavaroita ja papereita voi heti laittaa omalle paikalleen?

Vierailija
13/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kaikilla tavaroilla ole paikkaa mihin laittaa, niin jäävät sitten kasoihin..

Vierailija
14/14 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi