En lukenut ylioppilaskokeisiin
Siis en millään vaan jaksanut. Kirjotin äikän, englannin ja historian. Lyhyt matikka ois huomenna enkä oo ees avannu kirjaa. Mitä hyötyä sitä enää olis ees avata. Historian kokeessa osasin vaan pari monivalintaa. Äikkä meni kai ihan ookoo, mut enkkua en osaa yhtää. En tiiä olisko jaksanu paremmin, jos olis kirjottanu syksyllä jo jotain. Ajattelin vaan et kyllä mä reippaana tyttönä jaksan niihin kaikkii lukee ku neljä vaan kirjotin. Mut ei. En tiiä yhtään mitä mä teen nyt. Auttakaa! En tiiä kyl mikä täs enää auttaa, mut keksikää ny jotain. En tiiä. Masentaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Sain reaalista laudaturin.
Tästä taitaa olla jo aikaa
Jep, 2002. Kielet ja äidinkieli E. En tiedä miten tuo ajankohta vaikuttaa asiaan, minun ei tarvinnut lukea myöskään yliopistossa kuin ihan pelkkiin kirjatentteihin. Edelleenkin muistan asiat ensimmäiseltä kuulemalta.
Ihan vain koska vanhanaikainen reaali päättyi v 2005.
Tiedän. Ei kohdallani vaikutusta, koska tosiaan opin aina yhdellä kuulemalla enkä joudu pänttäämään mitään.
Toisto on opintojen äiti, ainakin jos kommenttejasi lukee. Huomaatko että jankkaat samaa joka viestissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, 2002. Kielet ja äidinkieli E. En tiedä miten tuo ajankohta vaikuttaa asiaan, minun ei tarvinnut lukea myöskään yliopistossa kuin ihan pelkkiin kirjatentteihin. Edelleenkin muistan asiat ensimmäiseltä kuulemalta.
Eihän tällä ole merkitystä. Jos on opiskellut kurssit hyvin, on varmaan jotain jäänyt mieleenkin. Mitä oppimista se on, jos asiat pitää opetella vuoden välein uudestaan? Itse sain reaalin kursseista vitosia, mutta sitten yleissivistyksellä sain kuitenkin vanhamuotoisesta reaalista A:n lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällä ole merkitystä. Jos on opiskellut kurssit hyvin, on varmaan jotain jäänyt mieleenkin. Mitä oppimista se on, jos asiat pitää opetella vuoden välein uudestaan? Itse sain reaalin kursseista vitosia, mutta sitten yleissivistyksellä sain kuitenkin vanhamuotoisesta reaalista A:n lukematta.
Minäkin sain vanhamuotoisesta reaalista. L. Se on kyllä jo niin vanha asia, ettei jaksa sitä hehkuttaa. Aikaa on vierähtänyt yli 30 vuotta
Tiedän. Ei kohdallani vaikutusta, koska tosiaan opin aina yhdellä kuulemalla enkä joudu pänttäämään mitään.