Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin kolmekymppiset! Mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
25.03.2019 |

Kaikki vaatteet on vuosia vanhoja, reikäisiä ja kulahtaneita, joten vaatteiden osto alkaa olla pakollista. Mistä liikkeistä te muut noin kolmekymppiset ostatte vaatteenne?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Zara, Mango, Lindex, Monki...

Vierailija
2/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset 20-50v miehet ainakin ilmeisesti löytää lippikset, hupparit ja skeittikengät lastenosastolta. Naurettavan näköistä, pukeutuminen identtistä 12v pikkupoikien kanssa ja kävellessään vaappuvat kuin Limp Bizkitiä kuuntelevat yläastelaiset hupparinotkujat 2000-luvun alussa, seisoakaan ei pysty suorassa kun täytyy pitää rap-levykannen vino pose päällä.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit. 

Vierailija
4/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex, Kappahl, Sokos, Stockmann

Vierailija
5/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero moda

Vierailija
6/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Zara, Monki, Zalando, Vila

Vierailija
7/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta pääosin. Pakolliset uudet tilaan Zalandolta, ulkovaatteiden osalta pelastaa R-collection, Partioaitta ja Scandinavian Outdoor. Haluaisin tukea enemmän suomalaisia vaatebrändejä, mutta hinnat on pilvissä.

Vierailija
8/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin hankin vaatteet sieltä mistä hyviä sattuu löytymään. Riippuu täysin millaista vaatetta olen etsimässä. Urheiluvaatteet urheiluliikkeestä. Merkkivaatteet hankin Stockmannilta mutta "tavan" vaatteet myös H&M,New Yorker,Cubus,Gina Tricot. Riippuu tosiaan täysin mitä haen.

Vierailija
9/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorit.

Aika paljon ihmiset kierrättää uudenveroisia vaatteita pikkuhinnalla sen takia kun haluavat ostaa vielä uudempaa. Vasta oon löytänyt kaksi käyttämättömän näköistä 40 euron arvoista hupparia eurolla. Henkkamaukan topit ja paidat yleensä joku 50 centtiä (joka on sopiva hinta laadun huomioonottaen).

Oikeista kupoista tulee ostettua ainoastaan sukat, alusvaatteet ja kengät ja ne yleensä markettikamaa.

Vierailija
10/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF

Vierailija
11/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan @ Boozt.com. Hyvä valikoima Ralph Laurenia, Bossia, Espritiä jne. 

Vierailija
12/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&M, Zara, Mango, Lindex, Monki...

Ei nyt varmaan näistä kannata ostaa, jos ap ei halua, että hänellä on taas kohta kulahtaneita vaatteita kaapit täynnä ja uusien osto edessä.

Vierailija
13/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten merkkien vaatteita kierrätettynä, esim Noa Noa:a olen löytänyt paljonkin. Äärettömän kauniita ja hyvin valmistettuja vaatteita.

Löysin juuri hienon englantilaisen laivastonsinisen pyjaman muutamalla eurolla. Ihan priimaa.

En kohta enää mitään muuta kotona käytäkään, mies kommentoi että näytän japanilaiselta.

Vierailija
14/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä H&M ja Only, koska ne ovat ainoita liikkeitä joista mittojen puolesta löydän istuvia valmisvaatteita. Olen pieni ja siro, ja useiden merkkien XS-koko näyttää päälläni puolijoukkueteltalta. Espritiltä olen myös joskus löytänyt sopivia paitoja, sekä joiltakin urheiluvaatemerkeiltä.

Jos muilla pienikokoisilla on hyviä suosituksia vaatemerkkien suhteen, laittakaa ihmeessä tähän ketjuun.

Vierailija
15/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffin tasaraha päiviltä. Joskus katselen jotain merkkivaatteita sieltä normi hinnoilla. Uutena en oikein raaski ostaa kuin alusvaatteet ja juoksukengät.

Vierailija
16/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksiltä pääasiassa ostan kaiken. Joskus jotain löytyy ihan tavallisista riistovaatekaupoista.

Vierailija
17/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahl, Lindex, Esprit, Sokos, vähän riippuu mitä haen

Vierailija
18/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä H&M ja Only, koska ne ovat ainoita liikkeitä joista mittojen puolesta löydän istuvia valmisvaatteita. Olen pieni ja siro, ja useiden merkkien XS-koko näyttää päälläni puolijoukkueteltalta. Espritiltä olen myös joskus löytänyt sopivia paitoja, sekä joiltakin urheiluvaatemerkeiltä.

Jos muilla pienikokoisilla on hyviä suosituksia vaatemerkkien suhteen, laittakaa ihmeessä tähän ketjuun.

Oletko huomannut että Lindexillä on kivan näköisiä tyttöjen lastenmalliston vaatteita ja edullisesti. Osa ei tietenkään käy, mutta osa on ihan sellaisia neutraaleja klassikoita. Myös Prisman lastenosastolta voi tehdä löytöjä.

Vierailija
19/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weecos. Ostaa laatua niin kestää.

Vierailija
20/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläiset 20-50v miehet ainakin ilmeisesti löytää lippikset, hupparit ja skeittikengät lastenosastolta. Naurettavan näköistä, pukeutuminen identtistä 12v pikkupoikien kanssa ja kävellessään vaappuvat kuin Limp Bizkitiä kuuntelevat yläastelaiset hupparinotkujat 2000-luvun alussa, seisoakaan ei pysty suorassa kun täytyy pitää rap-levykannen vino pose päällä.

M30

Mikä v*tun "pystyä seisoa"? Opetelkaa suomea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi