Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 29+6 ja kiloja +18,5 :(

Vierailija
08.04.2013 |

Tiedän, ettei missääntapauksessa ole isoin murheen aihe raskaudessa, mutta kyllä silti ahdistaa :((( lähtömitat 176 cm ja paino 64 kg. En tule ikinä saavuttamaan enää entisiä mittojani, edellisessä raskaudessa tuli 30 viikolta eteenpäin yhteensä 10 kg, mutta silti lopussa painoin vähemmän kuin nyt! Tällä menolla kerään30 kg ylimääräistä, teininä anoreksian sairastaineena asia alkaa taas ahdistaa vaikka syömishäiriö ollut poissa pian 15 vuotta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pääset entisiin mittoihisi! Ei se ole edes hankalaa. Jos ei imetys vie kiloja, niin imetyksen jälkeen sitten vain hetkeksi dieetti päälle. Mutta entisenä anorektikkona sinun pitää olla varovainen, ettet vedä tuota dieettiä sitten överiksi.

Sinä olet niin hoikka lähtöpainoltasi, ettei ole ihmekään, että on tullut reipasta painonnousua. Toisaalta kova painonnousu voi olla myös merkki raskausmyrkytyksestä. Minulla se oli sitä. Turvotus oli niin kamalaa, että iho jäi kuopalle, jos vähän sormella painoi. Ja tuo turvotus lähtee itsekseen pois. Minulle tuli +22 kg. Synnytyksestä kuukauden kuluttua oli kuusi kiloa jäljellä ylimääräistä. Tuo sama oli vielä vuosi synnytyksen jälkeen, eli minulla ei imetys laihduttanut. Imetyksen jälkeen sitten vetäisin kahdessa kuussa nuo kuusi kiloa pois. Helpolla lähti, kun vaan laski kalorit.

Kyllä se siitä! Pääasia on, ettet nyt stressaa asiasta, vaan nautit odotusajasta ja vauvavuodesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla