Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras ripsiväri?

Vierailija
08.04.2013 |

Hinta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Definicils. Aivan ehdottomasti. Olen kokeillut suunnilleen aivan kaikkea muuta halvasta kalliiseen, ja palaan aina tähän. Paha sanoa hintaa kun ostan yleensä maailmalta, mutta joka sentin arvoinen.

Naistenlehtien suosikki Maybelline Great Lash on taas niin surkea kuin olla ja voi. Pysyy siistinä jonkun tunnin, sitten alkaa karisemaan silmien alle.

Vierailija
2/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ihan marketin Max Factor Masterpiecestä enemmän kuin kokeilemistani kalliiden merkkien mascaroistakaan. 

Tuosa Great Lashista olen samaa mieltä kuin nro 2. Mulla ei pysynyt yhtään, pari tuntia laittamisesta oli levinnyt tummaksi sotkuksi alaluomelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Great Lash-maskarasta muuten, olen aina ihmetellyt, mistä sen maine niin loistavana ripsarina on tullut? Jos lukee melkein minkä tahansa meikkisivuston/webbikaupan käyttäjien tuotearvosteluja, niin se lahdataan samoilla perusteilla kuin kakkonen ja kolmonen. Ihan ok jos ei maskaran ole tarkoituskaan pysyä kuin pari tuntia, mutta ei todellakaan toimi kokopäivän meikissä.

Vierailija
4/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on Maybellinen Volum Express. On muuten halpa ehkä noin 10 €. Tosi paljon riippuu omasta silmän mallista ja ripsistä millainen harjan malli on hyvä. En ole koskaan pitänyt ohuista kumiharjoista vaan tykkään pehmeistä ja isoita harjoista, joilla saa tuuheutta.

Sitten kalliista maskaroista paras on tietysti Helena Rubinsteinin Lash Queen.

Vierailija
5/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique +39 C, mutta on kallis, jotain 30 euron tienoilla. Kestää aamusta iltaan. Ei ole kyllä kovin näkyvä,eli jos kaipaa voimakasta ripsaria tai tuuheuttajaa, sitten se ei ole ehkä oikea valinta. Hakkaa paljon kehutun kanebon 100-0.

Vierailija
6/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 22:42"]

Clinique +39 C, mutta on kallis, jotain 30 euron tienoilla. Kestää aamusta iltaan. Ei ole kyllä kovin näkyvä,eli jos kaipaa voimakasta ripsaria tai tuuheuttajaa, sitten se ei ole ehkä oikea valinta. Hakkaa paljon kehutun kanebon 100-0.

[/quote]

Tykkään tästä siksi, että pysyy hyvin aamusta iltaan. Jos laittaa aamuseitsemältä, alkaa vasta kymmeneltä illalla varista. 

Vierailija
7/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, kaikki ne on ihan samanlaisia. Joku Lumenen hypoallergic mascara tms aikoinaan karisi silmien alle joskus, muuten en ole huomannut ripsareissa mitään eroa. Ja olen tosissani. 

Vierailija
8/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 22:42"]

[/quote]

Mulla taas just päinvastainen kokemus, Cliniquen versio oli ihan onneton, aine vetistä ja harja surkea. Sensain pidentävä ja erotteleva 38 taas on loistava!

Vierailija
9/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain pidentävä 38 arkeen ja juhlaan tuo Sensai alle, sitten Max Factorin Calorie 2000 ja päälle vielä Sensai. Tulee tuuheat, mutta ei varise ja on helppo poistaa.

Vierailija
10/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome hypnose, Doll eyes. Harvoistakin ripsistä hyvät räpsyt, ei paakkuja ja kestää edullisia paremmin. Jäin koukkuun :)

Vierailija
11/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 22:48"]

Pyh, kaikki ne on ihan samanlaisia. Joku Lumenen hypoallergic mascara tms aikoinaan karisi silmien alle joskus, muuten en ole huomannut ripsareissa mitään eroa. Ja olen tosissani. 

[/quote]

Lumenen ripsarit on muuten ihan paskaa yleensäkin. Jopa niiden vedenkestävä ei kestä mulla ainakaan yhtään. 

Mutta jos sulla tosiaan melkein kaikki pysyy hyvin, ole onnellinen. Mulla on sekä allergioiden takia vuotavat silmät, että rasvoittuva silmänalusiho, eli on hyvin vaikea löytää toimivia. Vedenkestävät sulavat ihon rasvaan kun ripset räpsyessään ottaa siihen kiinni, ja ei-vedenkestävistä useimmat valahtavat jos silmät vuotaa mitä ne tekee usein. Nuo +38 mascarat, joita on myös L'Orealilla (Beauty Tubes) toimii kyllä.

Vierailija
12/13 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut varmaan kaikki Suomessa myytävät merkit, myös Lancomet ja Cliniquet. Ehdottomasti paras on Benefitin They¨'re Real. Ei saa Suomessa kaupoista mutta netistähän voi tilata (esim. feel unique). Hintaa täällä Briteissä 19 puntaa.

Vierailija
13/13 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina palannut tuohon Sensaihin siksi, että se on ainut ei-vedenkestävä ripsari joka oikeasti pysyy mun herkästi vuotavissa silmissä. Estee Lauderin Double wear on aika samantyyppinen, mutta lähtee hiukan herkemmin pois. Lorealin "punavalkoinen"  ripsari lähtee vielä herkemmin. Kun olen täällä kuullut kehuja tuosta Masterpiecestä niin harkitsen kokeilevani sitä. Epäilyttää vaan, että pysyyköhän se sitten mulla kun esim. tuo Lorealkin irtoaa silmäkulmista jos ja kun silmät vuotavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän