Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmieni häät

Vierailija
08.04.2013 |

Tälläiset häät haluaisin:

Vihkiminen maistraatissa. Sen jälkeen ravintolalaivalle syömään ja saaristoristeilylle. Laivalle otetaan hääkakku mukaan ja sen saa hoitaa joku vieraista. Vierailta tulisi korkeintaan ehkä 6-7. Sukulaisia ei kutsuta kun ei niiden kanssa olla väleissä. Kukkakimpun tuo joku vieraista. Joku vieraista saa myös ottaa kamerallaan hääkuvat laivalla. Häälahjoja ei tarvitse tuoda vaan kakku, kimppu ja kuvat vastaavat niitä. Laivan palatessa satamaan voidaan siirtyä johonkin istumaan iltaa ja vaikka pelailemaan jotain jos puheenaiheet ovat loppuneet. Mitään leikkejä tai ohjelmanumeroita ei ole, vain hyvää seuraa. Hääpukunani joku vaalea, yksinkertainen mutta hillityn tyylikäs mekko. Parturissa vois käydä aamulla. Miehellä tumma puku.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, unelmahäät!

Olisipa ihana olla tuollaisissa vieraana. Tai morsiamenakin, tietysti, mutta itse en vaan mitenkään saisi vierasmäärää pysymään noin pienenä. Ja vihkimisen (siviili) haluisin kans sinne laivalle, ennen lähtöä satamassa, ettei sen vihkijän tarttis seilata mukana :-)

Sain kuule ihan kiinni tunnelmasta, lyhyitä, mutta lämminhenkisiä maljapuheita, naurua, suudelmia, nojailua laivan kannella aurinkoa kohti, menneiden muistelua ja tulevaisuuden suunnitelmia... Ja illalla puistossa petankkia, kuunes auringon laskiessa, kesäillan viiletessä morsiuspari kävelee kädet toistensa ympärillä kohti omaa kotia ensimmäistä kertaa avioparina, ystävät vilkuttavat jatuntevat suurta yhteenkuuluvaisuutta ja onnea.

Vierailija
2/3 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ja raikkaalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Paitsi en lähtisi kauheasti itse vieraita järjestelyillä vaivaamaan elleivät itse ole erityisen innostuneita kuvaamisesta ja kakuttamisesta.