Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satonen kritisoi opposition vappupuheita kovasanaisesti

Vierailija
06.05.2026 |

"Vähän villoja" Satonen kuittasi opposition puheet.

Entisen työministerin mukaan Suomen taloushaasteet eivät opposition tai SAK:n lääkkeillä parane.

Vappupuheissa vähän villoja | Uusi Suomi Puheenvuoro

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen osui jälleen naulan kantaan.

Vierailija
2/44 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on talous lähtenyt raketoimaan oikeiston sekoiluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
4/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satosen uusi kirja kilpaillee maailman vähiten luetun teoksen tittelistä. Sellaista valheellista ripulia tuo ällöttävä ihmisenkuvatus on suoltanut viimeiset vuodet, että sen rinnalla persutkin vaikuttavat miellyttäviltä ja lämpimiltä persoonilta.

Vierailija
5/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satonen 🤮, kunnon syöttö 🐷

Vierailija
6/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin pikemminkin että olisi kirjoittanut kirjan erilaisista kampawiinereistä.

Vierailija
7/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on oksettanut hallitus päivä päivältä enemmän, ja varsinkin kun lukee Satosen kirjasta, että täystuhoa suunniteltiin ihan päivästä 1 alkaen.

"Entinen työministeri Arto Satonen (kok.) myöntää, että kolmikannan murtaminen oli kokoomuksen tavoitteena jo hallitusneuvotteluihin lähdettäessä."

Ei siis mikään ihme, että kun oli muka tarkoitus neuvotella liittojen kanssa, paikalle kutsuttiinkin EK.

Paskin hallitus ikinä.

Vierailija
8/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin oma talous raketoi, palkankorotus, bonus, osakekurssit, osingot,..

Mitä olet tehnyt väärin kun ei taloutesi kasva?

Vierailija
9/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin oma talous raketoi, palkankorotus, bonus, osakekurssit, osingot,..

Aika ällöttävää kehua tuollaisella 10 000 hallituksen aiheuttaman konkurssin jälkeen, ja kun on 342 800 työtöntä.

Vierailija
10/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on oksettanut hallitus päivä päivältä enemmän, ja varsinkin kun lukee Satosen kirjasta, että täystuhoa suunniteltiin ihan päivästä 1 alkaen.

"Entinen työministeri Arto Satonen (kok.) myöntää, että kolmikannan murtaminen oli kokoomuksen tavoitteena jo hallitusneuvotteluihin lähdettäessä."

Ei siis mikään ihme, että kun oli muka tarkoitus neuvotella liittojen kanssa, paikalle kutsuttiinkin EK.

Paskin hallitus ikinä.

Suomea johdetaan EKsta käsin. On ihan sama mitkä puolueet ovat hallituksessa. Kaikki ne tekevät mitä EK käskee.

Vierailija
11/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Arton fläppitauluvideothan ovat pitäneet hyvin paikkansa 100000 uuden työpaikan osalta. Kyllä artolla on varaa arvostella muita näillä näytöillä. 

Vierailija
12/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ällöttävää kehua tuollaisella 10 000 hallituksen aiheuttaman konkurssin jälkeen, ja kun on 342 800 työtöntä.

Siksihän äänestetään jotta saadaan itselle etuja. Etkö ymmärrä miksi politiikka on olemassa.

Vierailija
13/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konkurssit alkaa kun SDP tulee valtaan ja veronkorotukset aloitetaan. Ostovoima romahtaa täysin ja koko Suomen talous sakkaa. Taantuma leviää valtion taloudesta kuntiin ja yrityksiin ja edelleen pankkeihin ja teollisuuteen.

Vierailija
14/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän äänestetään jotta saadaan itselle etuja. Etkö ymmärrä miksi politiikka on olemassa.

Se ei kuulu minulle, että ketä äänestät. Mutta se kuuluu minulle, jos joku tulee tänne kehumaan omalla äänestyskäytöksellään muille aiheuttamallaan köyhyydellä.

Vierailija
15/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla köyhä äänestää SDP ja saa sen 10 EUR korotuksen tukiin. Minä äänestän Kokoomusta ja saan 20 000 EUR lisää palkan päälle. Ero on vain siinä että minun vaurastumiseni tulee yrityksiltä, ei valtiolta. Köyhän raha maksetaan valtion pussista ja kuormittaa julkista taloutta ja veronmaksajien taakkaa mikä aiheuttaa vihaa.

Vierailija
16/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu minulle, että ketä äänestät. Mutta se kuuluu minulle, jos joku tulee tänne kehumaan omalla äänestyskäytöksellään muille aiheuttamallaan köyhyydellä.

Köyhyys on oma asiasi. En edes viitsi ottaa kantaa ongelmiisi jotka ovat omiasi. Jokaisella terveellä ihmisellä on vastuu omasta elämästään. Sitä ei voi ulkoistaa.

Vierailija
17/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys on oma asiasi. En edes viitsi ottaa kantaa ongelmiisi jotka ovat omiasi. Jokaisella terveellä ihmisellä on vastuu omasta elämästään. Sitä ei voi ulkoistaa.

Ai niin kuin hallitus leikkasi kaikki tuet ja samalla kulutuksen, ulkoisti sillä tavalla?

Vierailija
18/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne 100,000 uutta työllistä jäivät, Artsi?! Hä?!

Vierailija
19/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satosen kannattaisi olla hiljaa.

Vierailija
20/44 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ne 100,000 uutta työllistä jäivät, Artsi?! Hä?!

"Työllisiä vähemmän ja työttömiä enemmän maaliskuussa 2026 verrattuna vuoden takaiseen"

https://stat.fi/fi/julkaisu/cmfp8krfh9xpz08urq66cuzar

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän