Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin miehen pyykin seasta kondomin

Vierailija
24.03.2019 |

Miesystäväni palasi juuri reilun viikon mittaiselta ulkomaille suuntautuneelta työmatkalta. Purettuaan matkalaukkunsa hän laittoi likaiset vaatteet koneeseen, ja kun kone oli pessyt, päätin minä ripustaa pyykit kuivumaan. Pyykin seassa oli käyttämätön kondomi.

Mies sanoo kondomin unohtuneen vuosia sitten erään harvoin käyttämänsä pikkutakin taskuun. Selitys on mahdollinen, ja kondomi näyttäisi päiväyksen perusteella todella olevan vanha (parasta ennen -päivä on ensi vuonna). Se voi hyvin olla pakkauksesta, jonka tiedän miehelle jääneen seurustelumme alkuajoilta. Olemme olleet siis yhdessä vähän yli kolme vuotta ja yhdessä asuneet noin vuoden. Suhde on siis melko tuore.

En oikein tiedä, miten minun pitäisi reagoida. Miehellä on tiettyä hamstraustaipumusta, ja hän saattaa yhtäkkiä löytää taskuistaan vuosia vanhoja kuitteja ja rahoja. Häneltä saattaa löytyä myös esimerkiksi tyhjiä sampoopulloja tai vaikka rikkinäisiä kenkiä mitä ihmeellisimmistä paikoista. Selitys taskuun vuosia sitten unohtuneesta kondomista on siis täysin mahdollinen.

Toisaalta se, että kondomi putkahti yhtäkkiä esiin juuri työmatkan jälkeen, antaa aihetta huoleen. En usko miehen välttämättä pettäneen - hän on aivan tavallinen ylipainoinen keski-ikäinen mies eikä varmaankaan mikään naisten päiväunien kohde. Mietin, että ehkä hän on tietoisesti säilyttänyt kondomia koko ajan jonkin ainutlaatuisen mahdollisuuden varalta, eli että hän ei ole aktiivisesti etsinyt seksiseuraa mutta on ollut jollain tasolla ajatukselle avoin.

Muuten mies ei ole antanut syytä epäillä häntä pettämisestä. Mies ei juuri viihdy yöelämässä eikä käytä päihteitä. Hän ei myöskään esimerkiksi pidä puhelinta lukittuna, ja voisin halutessani nähdä hänelle tulevat viestit ja puhelut. En ole koskaan kuitenkaan tuntenut tarvetta tutkia hänen puhelintaan.

Mitä tekisitte tilanteessani? Tuntuisi hätiköidyltä jättää mies, kun mitään aukotonta todistetta ei ole. Toisaalta taas mietin, olenko todella sinisilmäinen uskoessani miehen antaman selityksen.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle vierasta että miehet yleensä kantaa kortsua mukana? Mun miehellä on yks ollu lompakossa jo vuosia.

Tätä kommenttia en tajua... Miehesi kanniskelee vuosikausia kondomia mukanaan pettämisen varalta? Sä olet ihan että okei, normaalia?

Se on varmasti kuin turvavyö, eihän sitä kolaria aina tule mutta ikinä ei voi tietää.

Eräänlainen talismaani.

Vierailija
62/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaillut viesteihin sitä mukaa, kun niitä on tullut lisää, mutta nyt alkaa näyttää siltä, että minulla kuluu turhan paljon energiaa sen todistelemiseen, että kyse ei ole provosta, suhteessa siihen, minkä verran saan oikeasti hyödyllisiä neuvoja. Mieleni on muutenkin nyt aika maassa enkä jaksa vängätä enempää jostain pikkutakin pesuohjeista.

Kiitos teille, jotka oikeasti käytitte aikaanne vastataksenne asiallisesti, pohditte asiaa eri näkökulmista ja annoitte minulle ajattelemisen aihetta. Lähden nyt saunaan - jospa se vähän selvittäisi sekavia fiiliksiäni.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi uskoa tommosta selitystä :) Miten se edes tietää että oli tippunut pikkutakin taskusta? Ollu housuntaskussa varalla. Ties kuinka monta jo käyttänyt.

Mainitsen aloituksessa vanhan paketin, josta kondomi saattaisi merkin ja päiväyksen perusteella olla peräisin, ja siellä on ollut koko ajan sama määrä kondomeja. Ne eivät siis ole seurusteluaikanamme vähentyneet.

Mies sanoi itsekin huomanneensa kondomin taskussa, kun pitkästä aikaa käytti takkia.

- ap

Mihin te säästätte sitä, muistolahjaksi perillisille?

" Jätimme nämä kortsut käyttämättä, kiitos sen olette olemassa."

Kuten kerron aloituksessa, mies on hamstraajatyyppiä, eivätkä vanhat kondomit ole edes oudoimmasta päästä niiden tavaroiden joukossa, joita hän säästää. Ei ole minun asiani siivota kaappeja ja laatikoita toisen puolesta.

- ap

Käyt kuitenkin kurkkimassa kortsupakettiin ja laskemassa että on oikea lukumäärä?

Vierailija
64/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tässä on lähdetty oletuksesta, että kondomi on ollut pikkutakin taskussa. Voihan se olla ollut jossain muuallakin vaatteiden joukossa, kun päätyi pyykkiin. Miten helposti sieltä pikkutakin taskusta edes tippuu sellaista tavaraa pyykkikoriin/laukkuun?

Ihan siksi olisin epäileväinen, että llysin vastaavaa kerran mieheni takin taskusta ja hän valehteli myös ensimmäisenä selityksenä sen unohtuneen sinne kauan sitten ja olleen taskussa vaikka kuinka kauan. Ajan mittaan selitys muuttui jos jonkinlaiseksi, se oli vain ollut se ensin hänelle mieleen tullut hätävale.

Vierailija
65/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Mulla oli koulurepussa munansuoja ja kerran erään kurssin alussa mulla tippu se lattialle ja takanani istui m*sta mies. Ollaan ukon kanssa naureskeltu sitä, että näkiköhän se mies sen. Naureskeltiin myös sitä että eipä sen tummemman kaverin meisseli ois varmaan mahtunu edes sinne vaan ois tarvinnu alepasta jonku hedelmäpussin.

Onneksi *huoh* jotkut osaa ottaa rennostiki. Että älä ap oo aina epäilemässä.

Vierailija
66/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pikkutakki pesussa? Useimpia ei voi pestä vedellä. Jos ei ollut niin miten takin taskusta olisi voinut tippua pyykin sekaan kondomi? Oletan että mies ei säilytä pestävää ja ei-pestävää samassa.

Vierailija
67/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle vierasta että miehet yleensä kantaa kortsua mukana? Mun miehellä on yks ollu lompakossa jo vuosia.

Eivät kanna elleivät ajattele että sille voi olla käyttöä. Ei kukaan sellasta mukanaan kanna jos on aikomus olla uskollinen parisuhteessa jossa kortsua ei käytetä. 

Vierailija
68/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kanna elleivät ajattele että sille voi olla käyttöä. Ei kukaan sellasta mukanaan kanna jos on aikomus olla uskollinen parisuhteessa jossa kortsua ei käytetä. 

Yhtä hyvin sitä voi tarvita vaimon/tyttöystävän kanssa jossain tilanteessa.

Vierailija
69/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pikkutakki pesussa? Useimpia ei voi pestä vedellä. Jos ei ollut niin miten takin taskusta olisi voinut tippua pyykin sekaan kondomi? Oletan että mies ei säilytä pestävää ja ei-pestävää samassa.

Noihin on jo vastattu.

Vierailija
70/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt puhuttiin nimenomaan tilanteesta jossa parisuhteessa ei kortsua käytetä kun sille ei ole tarvetta. Se on sitten ihan eri juttu jos sellaista joskus käytetään niin toki pitää olla varalla. 

Vierailija
71/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työmatkoilla panevat lihavat, laihat komeat, rumat ja kaikennäköiset miehet. kondomi ollut housujen taskussa, ei pikkutakin. mies valehtelee. osa käy huorissa ja osa panee asiakkaita, toiset edustuksia jne. osa panee lujittaakseen suhteita, osa pelkästä nautinnosta baari-illan päätteeksi. käy ostamassa paketti kortsuja, ja seuraavan kerran kun mies tulee työmatkalta kotiin, niin anna sen vahingossa löytää kotoa odottamatta pari kortsua. ala myös itse pitämään kortsuja varalta käsilaukussa, autossa jne.

No mun miehen työmatkat rajoittuu kotoa työpaikalle, ja töissä kulkee työkaverina toinen mies (tai nainen, joka on lesbo).

Muuten se olen ollut minä, joka on hoidellut häntä autossa. (Ja kerran auton ulkopuolella, kun sinne ei saa mennä, mutta onneksi ehdin vilauttaa jotain kesähameen alta).

Vierailija
72/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon miestäsi. Olen samanlainen. Voisi hyvinkin olla kortsu jossain takin taskussa, jos se sinne olisi kerran joutunut. Siis sellaisen takin, jota harvoin käytän. 

Vierailija
73/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt puhuttiin nimenomaan tilanteesta jossa parisuhteessa ei kortsua käytetä kun sille ei ole tarvetta. Se on sitten ihan eri juttu jos sellaista joskus käytetään niin toki pitää olla varalla. 

Eihän Sitä Koskaan Tiedä.

Tämä on lompakkokortsun sääntö nro 1, ja ainoa syy sen olemassaoloon.

Vierailija
74/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vielä mahdollisuus. Voihan olla, että oikeasti on syytön. Tarkkaile tilannetta, jää kyllä kiinni aika pian jos uskotonta sorttia. Jos rehellinen, et menetä hyvää miestä.

Jaksamista ja tsemppiä👍!

Vierailija
75/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään huolehti tautiasioista! Sullaha on oikein valveutunu ukko, ei voi jäädä kiinni niin helposti kun hoitaa ton noin eikä sulle tartu mitää.

Vierailija
76/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että vielä on sun kanssas. Antaisit useammin.

Vierailija
77/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole syytä epäillä, niin en epäilisi. Jos tapahtuu pikkujuttuja toisensa perään, niin silloin on jotain meneillään.

Vierailija
78/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomithan on käteviä  varasuojia muihinkin tilanteisiin kuin siihen.

Vierailija
79/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siitä yksittäispakkauksesta näkee nii kato onko teillä ollu noita+oliko vuos sitte seksiä?