Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin miehen pyykin seasta kondomin

Vierailija
24.03.2019 |

Miesystäväni palasi juuri reilun viikon mittaiselta ulkomaille suuntautuneelta työmatkalta. Purettuaan matkalaukkunsa hän laittoi likaiset vaatteet koneeseen, ja kun kone oli pessyt, päätin minä ripustaa pyykit kuivumaan. Pyykin seassa oli käyttämätön kondomi.

Mies sanoo kondomin unohtuneen vuosia sitten erään harvoin käyttämänsä pikkutakin taskuun. Selitys on mahdollinen, ja kondomi näyttäisi päiväyksen perusteella todella olevan vanha (parasta ennen -päivä on ensi vuonna). Se voi hyvin olla pakkauksesta, jonka tiedän miehelle jääneen seurustelumme alkuajoilta. Olemme olleet siis yhdessä vähän yli kolme vuotta ja yhdessä asuneet noin vuoden. Suhde on siis melko tuore.

En oikein tiedä, miten minun pitäisi reagoida. Miehellä on tiettyä hamstraustaipumusta, ja hän saattaa yhtäkkiä löytää taskuistaan vuosia vanhoja kuitteja ja rahoja. Häneltä saattaa löytyä myös esimerkiksi tyhjiä sampoopulloja tai vaikka rikkinäisiä kenkiä mitä ihmeellisimmistä paikoista. Selitys taskuun vuosia sitten unohtuneesta kondomista on siis täysin mahdollinen.

Toisaalta se, että kondomi putkahti yhtäkkiä esiin juuri työmatkan jälkeen, antaa aihetta huoleen. En usko miehen välttämättä pettäneen - hän on aivan tavallinen ylipainoinen keski-ikäinen mies eikä varmaankaan mikään naisten päiväunien kohde. Mietin, että ehkä hän on tietoisesti säilyttänyt kondomia koko ajan jonkin ainutlaatuisen mahdollisuuden varalta, eli että hän ei ole aktiivisesti etsinyt seksiseuraa mutta on ollut jollain tasolla ajatukselle avoin.

Muuten mies ei ole antanut syytä epäillä häntä pettämisestä. Mies ei juuri viihdy yöelämässä eikä käytä päihteitä. Hän ei myöskään esimerkiksi pidä puhelinta lukittuna, ja voisin halutessani nähdä hänelle tulevat viestit ja puhelut. En ole koskaan kuitenkaan tuntenut tarvetta tutkia hänen puhelintaan.

Mitä tekisitte tilanteessani? Tuntuisi hätiköidyltä jättää mies, kun mitään aukotonta todistetta ei ole. Toisaalta taas mietin, olenko todella sinisilmäinen uskoessani miehen antaman selityksen.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain pystyt, unohda koko juttu. Luultavasti asia on niinkuin miehesi sanoi. Meillä naisilla lähtee helposti mielikuvitus laukkaamaan.

Vierailija
22/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies tietää että kondomi oli juuri pikkutakin mukana joutunut pyykin joukkoon? Jos kerran oli kokonaan unohtanut sen olevan siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on päivän selvä. Mies on pettänyt tai ainakin suunnitellut pettävänsä. Purista siitä totuus irti ja jätä se sika.

Vierailija
24/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se outoa että kondomi löytyy nimenomaan työmatkan jälkeen. Epäuskottavaa että se putoaisi rakin taskusta laukkua purkaessa ja putoaisi kaikista paikoista juuri matkalaukkuun.

Vierailija
25/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen pyykin seasta.

Vierailija
26/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain pystyt, unohda koko juttu. Luultavasti asia on niinkuin miehesi sanoi. Meillä naisilla lähtee helposti mielikuvitus laukkaamaan.

Höpö höpö. Todisteet on selvät.

Vierailija
27/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/5. Jään odottamaan tarinan kehittymistä.

"Tarina" ei kyllä ole kehittymässä mihinkään suuntaan. En aio järjestää mitään kohtausta kotona enkä keskustella miehen kanssa aiheesta enempää, sillä hän on selityksensä jo antanut. Aloituksen tarkoitus oli kysyä, miltä tilanne näyttää ulkopuolisen silmin, ja auttaa minua näin löytämään sopiva suhtautumistapa.

Kertooko se kyynisyydestä vai naiiviudesta, että lähes kaikkia aloituksia epäillään keksityiksi? Tuntuu loukkaavalta, että kysyessäni asiallisesti ulkopuolisten näkemyksiä tilanteessa, jossa oma harkintakykyni ei ehkä ole parhaimmillaan, ovat kaksi ensimmäistä kommenttia provoepäilyjä. Hienoa, jos muut ovat selvinneet elämästään ilman vastaavia kolhuja, mutta minä nyt todella olen kuvatussa tilanteessa.

- ap

Mitä tuohon nyt voi vastata. Itse tunnet miehesi parhaiten, ei ventovieraat nimettömät ihmiset täällä ruudun toisella puolella.

Sepä se ongelma onkin - oman miehensä kuvittelee tuntevansa, mutta kun käy jotain tällaista, alkaa epäillä, ettei tunnekaan. Jatkuvasti näkee lehdissä, kuinka puolisosta, jonka on luullut tuntevansa hyvin, paljastuukin jokin pimeä puoli. Joskus täysin ulkopuolinen näkee tilanteen asianosaisia selkeämmin.

- ap

Vierailija
28/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miehen kirjoittama :D

Vierailija
29/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se outoa että kondomi löytyy nimenomaan työmatkan jälkeen. Epäuskottavaa että se putoaisi rakin taskusta laukkua purkaessa ja putoaisi kaikista paikoista juuri matkalaukkuun.

Rakilla oli siis taskullinen takki tai housut?

Vierailija
30/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle vierasta että miehet yleensä kantaa kortsua mukana? Mun miehellä on yks ollu lompakossa jo vuosia.

Vierailija
31/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi uskoa tommosta selitystä :) Miten se edes tietää että oli tippunut pikkutakin taskusta? Ollu housuntaskussa varalla. Ties kuinka monta jo käyttänyt.

Vierailija
32/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies tietää että kondomi oli juuri pikkutakin mukana joutunut pyykin joukkoon? Jos kerran oli kokonaan unohtanut sen olevan siellä?

Hän sanoi huomanneensa kondomin käyttäessään pikkutakkia matkalla.

- ap

Vierailija
33/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin miehen pyykin seasta.

Se oli unohtunut pyykkikoriin piiloon.

Vierailija
34/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/5. Jään odottamaan tarinan kehittymistä.

Jep. Tää on klassikko. Mies matkoilta kotiin, kondomi löytyy taskusta, pyykistä tai laukusta. Ehkei ihan noin paljon pisteitä 1/5.

Aamulla olikin toinen klassikko, näin vahingossa miehen kännykästä epäilyttäviä viestejä.

Olin matkoilla = sohvasta löytyi pikkuhousut.

Mies tuli matkoilta = laukusta löytyi pikkuhousut.

Kuka 2-nainen jättää jatkuvasti pikkuhousut pois jaloistaan, vieraaseen asuntoon?

Vierailija
35/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö mies muuten niin että syyllisyys näkyy? Esim. ei katso silmiin, on hermostunut ja välttelevä, etäinen? 

Minä TIESIN exäni käytöksestä että petti, ennen kuin oli mitään todisteita. Ne todisteet sain sitten myöhemmin mutta niillä ei sitten enää ollut merkitystä... 

Vierailija
36/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi huomanneensa kondomin käyttäessään pikkutakkia matkalla.

- ap

Varmaan nuuka tyyppi, kun vielä säästi sen.

Vierailija
37/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi uskoa tommosta selitystä :) Miten se edes tietää että oli tippunut pikkutakin taskusta? Ollu housuntaskussa varalla. Ties kuinka monta jo käyttänyt.

Mainitsen aloituksessa vanhan paketin, josta kondomi saattaisi merkin ja päiväyksen perusteella olla peräisin, ja siellä on ollut koko ajan sama määrä kondomeja. Ne eivät siis ole seurusteluaikanamme vähentyneet.

Mies sanoi itsekin huomanneensa kondomin taskussa, kun pitkästä aikaa käytti takkia.

- ap

Vierailija
38/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle vierasta että miehet yleensä kantaa kortsua mukana? Mun miehellä on yks ollu lompakossa jo vuosia.

Mutta sen merkki on vaihtunut jo monta kertaa.

Vierailija
39/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsen aloituksessa vanhan paketin, josta kondomi saattaisi merkin ja päiväyksen perusteella olla peräisin, ja siellä on ollut koko ajan sama määrä kondomeja. Ne eivät siis ole seurusteluaikanamme vähentyneet.

Mies sanoi itsekin huomanneensa kondomin taskussa, kun pitkästä aikaa käytti takkia.

- ap

No miksi jauhat tästä, jos on samaa merkkiä ja samasta paketista?

Mitä väliä, jos se vain kulki mukana taskussa?

Mua kyllä ihmetyttää, miksi mies kohtelee kortsupakettia kuin palapeliä. Yhtään osaa ei saa hukata. Hänen sijassaan olisin heittänyt mokoman haperon menemään.

Vierailija
40/79 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytyykö mies muuten niin että syyllisyys näkyy? Esim. ei katso silmiin, on hermostunut ja välttelevä, etäinen? 

Minä TIESIN exäni käytöksestä että petti, ennen kuin oli mitään todisteita. Ne todisteet sain sitten myöhemmin mutta niillä ei sitten enää ollut merkitystä... 

Ei käyttäydy. Mies oli matkalta palatessaan aivan normaali. Hän on yleensäkin luonteeltaan aika tasainen eikä siis ole koskaan antanut aihetta epäillä mitään. Kuten sanoin, miehellä ei ole mitään outoja menoja eikä hän salaile puhelimen käyttöään. Tämän jutunkin hän ohitti suurin piirtein olankohautuksella ja oli yllättyneen oloinen, kun minua asia ihmetytti.

Järkisyyt (päiväyksen perusteella kondomi oikeasti on vanha) ja miehen käytös antavat olettaa, että syytä huoleen ei ole, mutta samaan aikaan mietin, olenko ihan hölmö ja vedätettävissä.

- ap