Löysin miehen pyykin seasta kondomin
Miesystäväni palasi juuri reilun viikon mittaiselta ulkomaille suuntautuneelta työmatkalta. Purettuaan matkalaukkunsa hän laittoi likaiset vaatteet koneeseen, ja kun kone oli pessyt, päätin minä ripustaa pyykit kuivumaan. Pyykin seassa oli käyttämätön kondomi.
Mies sanoo kondomin unohtuneen vuosia sitten erään harvoin käyttämänsä pikkutakin taskuun. Selitys on mahdollinen, ja kondomi näyttäisi päiväyksen perusteella todella olevan vanha (parasta ennen -päivä on ensi vuonna). Se voi hyvin olla pakkauksesta, jonka tiedän miehelle jääneen seurustelumme alkuajoilta. Olemme olleet siis yhdessä vähän yli kolme vuotta ja yhdessä asuneet noin vuoden. Suhde on siis melko tuore.
En oikein tiedä, miten minun pitäisi reagoida. Miehellä on tiettyä hamstraustaipumusta, ja hän saattaa yhtäkkiä löytää taskuistaan vuosia vanhoja kuitteja ja rahoja. Häneltä saattaa löytyä myös esimerkiksi tyhjiä sampoopulloja tai vaikka rikkinäisiä kenkiä mitä ihmeellisimmistä paikoista. Selitys taskuun vuosia sitten unohtuneesta kondomista on siis täysin mahdollinen.
Toisaalta se, että kondomi putkahti yhtäkkiä esiin juuri työmatkan jälkeen, antaa aihetta huoleen. En usko miehen välttämättä pettäneen - hän on aivan tavallinen ylipainoinen keski-ikäinen mies eikä varmaankaan mikään naisten päiväunien kohde. Mietin, että ehkä hän on tietoisesti säilyttänyt kondomia koko ajan jonkin ainutlaatuisen mahdollisuuden varalta, eli että hän ei ole aktiivisesti etsinyt seksiseuraa mutta on ollut jollain tasolla ajatukselle avoin.
Muuten mies ei ole antanut syytä epäillä häntä pettämisestä. Mies ei juuri viihdy yöelämässä eikä käytä päihteitä. Hän ei myöskään esimerkiksi pidä puhelinta lukittuna, ja voisin halutessani nähdä hänelle tulevat viestit ja puhelut. En ole koskaan kuitenkaan tuntenut tarvetta tutkia hänen puhelintaan.
Mitä tekisitte tilanteessani? Tuntuisi hätiköidyltä jättää mies, kun mitään aukotonta todistetta ei ole. Toisaalta taas mietin, olenko todella sinisilmäinen uskoessani miehen antaman selityksen.
Kommentit (79)
Mä löydän pitkään käyttämättä olleiden, just takkien taskuista esim. rahaa, mikä on aina hauska yllätys.
On löytynyt myös hukassa ollut ja moneen kertaan etsitty koru ja vuosikertakarkkia.
- Uskoisin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies tietää että kondomi oli juuri pikkutakin mukana joutunut pyykin joukkoon? Jos kerran oli kokonaan unohtanut sen olevan siellä?
Hän sanoi huomanneensa kondomin käyttäessään pikkutakkia matkalla.
- ap
Ja syy miksei heittänyt sitä roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen pyykin seasta.
Hyvä kun löytyi vihdoin. Toivottavasti päiväys ei ollut vielä umpeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle vierasta että miehet yleensä kantaa kortsua mukana? Mun miehellä on yks ollu lompakossa jo vuosia.
Miksi ihmeessä? Onko teillä avoin suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi uskoa tommosta selitystä :) Miten se edes tietää että oli tippunut pikkutakin taskusta? Ollu housuntaskussa varalla. Ties kuinka monta jo käyttänyt.
Mainitsen aloituksessa vanhan paketin, josta kondomi saattaisi merkin ja päiväyksen perusteella olla peräisin, ja siellä on ollut koko ajan sama määrä kondomeja. Ne eivät siis ole seurusteluaikanamme vähentyneet.
Mies sanoi itsekin huomanneensa kondomin taskussa, kun pitkästä aikaa käytti takkia.
- ap
Mihin te säästätte sitä, muistolahjaksi perillisille?
" Jätimme nämä kortsut käyttämättä, kiitos sen olette olemassa."
Rupesihan sitä tarinaa tulemaan! Haluan mukaan tähän salapoliisihommaan. Seuraavaksi voisit verrata tämän yksittäisen kortsun päiväystä niihin siellä paketissa vielä oleviin, kun ymmärrykseni mukaan molemmat palapelin osat ovat vielä tallessa.
Jännityksellä odotan, mitä tuleman pitää!
Vierailija kirjoitti:
huolettaa vain miten pikkutakin kävi konepesussa, kun yleensä vaatii kemiallisen pesun pesulassa. =/=, ei jatkoon
Tämä tuli mullekin ensimmäisenä mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies tietää että kondomi oli juuri pikkutakin mukana joutunut pyykin joukkoon? Jos kerran oli kokonaan unohtanut sen olevan siellä?
Hän sanoi huomanneensa kondomin käyttäessään pikkutakkia matkalla.
- ap
Varmaan nuuka tyyppi, kun vielä säästi sen.
Tämä on yksi syy, miksi miehen kertomus epäilyttää, vaikka se sinällään looginen onkin. Onhan se outoa, että sitä melkein vanhentunutta kondomia ei voi heittää pois, jos se kerran yhtäkkiä taskusta löytyy. Toisaalta kuten jo aloituksessa kerroin, mies säilyttää muutenkin mitä ihmeellisintä roinaa, vanhentuneet lääkkeet ja rikkinäiset vaatteet mukaan lukien. Olen järkeilijätyyppiä, ja tässä on järkisyitä sekä puolesta että vastaan. Pähkäilyäni oikeasti auttaa täällä muiden tekemät huomiot.
- ap
Käytittekö te kondomeja sitten silloin pari vuotta sitten jossain missä miehellä oli pikkutakki? Eikö ole käyttänyt takkia sittemmin? Minusta kuulostaa epäuskottavalta koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen pyykin seasta.
Aika erikoinen paikka löytää mies!
Niin, mäkin löysin kapakasta.
Minä taas löysin kondomien seasta pyykkiä. Pitäisikö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi uskoa tommosta selitystä :) Miten se edes tietää että oli tippunut pikkutakin taskusta? Ollu housuntaskussa varalla. Ties kuinka monta jo käyttänyt.
Mainitsen aloituksessa vanhan paketin, josta kondomi saattaisi merkin ja päiväyksen perusteella olla peräisin, ja siellä on ollut koko ajan sama määrä kondomeja. Ne eivät siis ole seurusteluaikanamme vähentyneet.
Mies sanoi itsekin huomanneensa kondomin taskussa, kun pitkästä aikaa käytti takkia.
- ap
Kuten kerron aloituksessa, mies on hamstraajatyyppiä, eivätkä vanhat kondomit ole edes oudoimmasta päästä niiden tavaroiden joukossa, joita hän säästää. Ei ole minun asiani siivota kaappeja ja laatikoita toisen puolesta.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle vierasta että miehet yleensä kantaa kortsua mukana? Mun miehellä on yks ollu lompakossa jo vuosia.
Miksi? Missä hän aikoo sen käyttää, jos ette normaalisti kortsuja käytä?
Mitä käki mun mieheltä löytyisi kondomeja, olisi se tosi epäilyttävää koska ennen hänen vasektomiaa saa, jolloin kortsuja käytettiin, minä huolehdin niiden hankkimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Käytittekö te kondomeja sitten silloin pari vuotta sitten jossain missä miehellä oli pikkutakki? Eikö ole käyttänyt takkia sittemmin? Minusta kuulostaa epäuskottavalta koko juttu.
Kyllä käytettiin. Olemme seurustelleet vähän yli kolme vuotta, ja luovuimme kondomeista noin vuoden seurustelun jälkeen. Mies lihoi seurustelumme alkaessa jonkin verran, mikä selittää sen, miksi takkia ei ole tullut käytettyä. Nyt hän on yhteisen kuntokuurin myötä laihtunut takaisin niihin lukemiin, joissa oli tavatessamme, ja varmaan tästä ilahtuneena pakkasi takin mukaan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä kommenttia en tajua... Miehesi kanniskelee vuosikausia kondomia mukanaan pettämisen varalta? Sä olet ihan että okei, normaalia?
Mulle kyllä jäisi epäilyksiä..
Eri asia ois ollu löytää se sieltä takin taskusta kuin pyykin seasta! Kuinka usein käyttää kyseistä takkia?
Miten mies voi tietää, että se on tippunut sieltä takin taskusta??
Ja jos mies on tietänyt sen olleen siellä takin taskussa niin miksi ei ole heittänyt roskiin??
En ymmärrä, miksi käyttämätön kondomi herättää noin paljon epäilyksiä. Jos olisi ollut käytetty, olisin enemmän huolissani... myös siitä, miksi se on säilytetty ja vieläpä takin taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
"Kun juhannuksena panee vanhalla kumilla menemään, niin hedelmällisyys pysyy ja lisääntyy." -vanha perimätieto
"Kun on kortsu kukkarossa, niin on yhdeksän kotona, eikä siitä talosta ehkäisy lopu."- kalavale.
työmatkoilla panevat lihavat, laihat komeat, rumat ja kaikennäköiset miehet. kondomi ollut housujen taskussa, ei pikkutakin. mies valehtelee. osa käy huorissa ja osa panee asiakkaita, toiset edustuksia jne. osa panee lujittaakseen suhteita, osa pelkästä nautinnosta baari-illan päätteeksi. käy ostamassa paketti kortsuja, ja seuraavan kerran kun mies tulee työmatkalta kotiin, niin anna sen vahingossa löytää kotoa odottamatta pari kortsua. ala myös itse pitämään kortsuja varalta käsilaukussa, autossa jne.
Aika erikoinen paikka löytää mies!